Water doping voor het burgemeesterschap van Vitry: JT FR2 Gillier Pantone

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 22/08/08, 21:01

Christophe schreef:...
Maar het zal waarschijnlijk veranderen ...


Zeker! : Cheesy:
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 22/08/08, 22:06

misschien was het beter geweest om op de voertuigen "met stoom gedoopt" te schrijven in plaats van "met water gedoteerd"

omdat het het grootste argument is voor afwijzing door autoprofessionals met wie ik erover sprak: "gedoopt met water" je zal je motor doorbranden, de motor zal blokkeren vanwege het water in de cilinders, en vele andere redenen, oxidatie, vermogensverlies, enz... aan de andere kant met betrekking tot de vermindering van het verbruik, stilte en totaal ongeloof...

zoals de reactie van de autoplus-journalist: "achteraf gezien"...

Ik denk zelfs dat hij zou weigeren een van de getransformeerde voertuigen uit te proberen, uit angst dat het stuk zou gaan door de aanwezigheid van water in de cilinders....
Dernière édition par coucou789456 de 06 / 10 / 08, 00: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/08/08, 08:01

Dag

misschien was het beter geweest om op de voertuigen "met stoom gedoopt" te schrijven in plaats van "met water gedoteerd"

omdat het het grootste argument is voor afwijzing door autoprofessionals met wie ik erover sprak: "gedoopt met water" je zal je motor doorbranden, de motor zal blokkeren vanwege het water in de cilinders, en vele andere redenen, oxidatie, vermogensverlies, enz... aan de andere kant met betrekking tot de vermindering van het verbruik, stilte en totaal ongeloof...

zoals de reactie van de autoplus-journalist: "achteraf gezien"...

Ik denk zelfs dat hij zou weigeren een van de getransformeerde voertuigen uit te proberen, uit angst dat het stuk zou gaan door de aanwezigheid van water in de cilinders....



Wat is deze stadslegende het water in de cilinders?
Ik overschreed de 42000km op het water met doping diesel Ik liep rond de 0,8 tot 1 liter water per 2km en momenteel zit ik op 100 tot 1,5 liter per 1,8km dat is veel water..

Ik begrijp nog steeds niet waarom ik zoveel water kan passeren terwijl ik zo'n hete output heb 130C a160C
Ik begrijp nog niet wat er in de loop van de tijd kan veranderen, afgezien van een grijze aanslag in de uitlaatkanalen en in de inlaat, de binnenkant van de spindel is een buis, ik heb er geen toegang toe, ik veronderstel dat het ook vies moet zijn geworden door de jaren van gebruik.



Komt het vaak neer op het tapijt dit vermogensverlies? over welke kracht hebben we het?
voorheen maakte ik een rit van 300 km terwijl ik 100 km/u reed en nu met doping herhaal ik dezelfde reis ook met 100 km/u
Ik schat dat om de auto van 1500 kg te trekken, je hetzelfde vermogen nodig hebt

Ik zie dus niet in wat het vermogensverlies te maken heeft in een verbruikstest bij gelijk toerental

Ja, er is een verlies van maximaal vermogen, voor dopge kon ik tot 180 km/u gaan, nu ga ik naar 170 km/u (het probleem) Omdat de wet zo streng is geworden, dat als ik betrapt word op 180 km/u een boete van meer dan $ 1000 krijg en ik mijn rijbewijs voor 3 maanden verlies, dan is het maximale vermogen... wanneer het je lukt om de meeste heuvels te beklimmen met 100 km/u???

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 23/08/08, 08:31

Christophe schreef:Maar het zal waarschijnlijk veranderen ...

Ah een volgende primeur Christophe?? Bereid je iets voor ons voor?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 23/08/08, 09:56

coucou789456 schreef:misschien was het beter geweest om op de voertuigen "met stoom gedoopt" te schrijven in plaats van "met water gedoteerd"

omdat het het grootste argument is voor afwijzing door autoprofessionals met wie ik erover sprak: "gedoopt met water" je zal je motor doorbranden, de motor zal blokkeren vanwege het water in de cilinders, en vele andere redenen, oxidatie, vermogensverlies, enz... aan de andere kant met betrekking tot de vermindering van het verbruik, stilte en totaal ongeloof...


Mensen die zeggen dat ze idioten zijn, zijn niet alleen onbekwaam en verdienen hun baan niet. Je kunt ze van mij vertellen. En je geeft ze deze paar links als voorbeelden, ze zijn "slechts" 4 Grote fabrikanten die hebben gewerkt aan VLOEIBARE waterinjectie (spray):

https://www.econologie.com/par-renault-a ... -2949.html
https://www.econologie.com/par-ferrari-a ... -2960.html
https://www.econologie.com/par-saab-articles-2971.html
https://www.econologie.com/par-daimler-b ... es-84.html


Het is geen domheid, het is fascism... in de manier van redeneren: Ik herhaal zonder dieper te analyseren en vooral zonder zelf te experimenteren.
Dernière édition par Christophe de 23 / 08 / 08, 10: 03, 2 keer bewerkt.
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 23/08/08, 10:00

als we een tekort aan drinkwater hebben, zullen we je bedanken op econologie.com... :?
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 23/08/08, 10:02

Dit is het soort opmerking van diepe zwakte dat ik niet meer zou willen zien over waterdoping.

Merci.
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 23/08/08, 10:56

Waarvoor???
Ben je gestoord...

Vrijheid van meningsuiting, weet je wel??? Blijkbaar niet...

Bovendien is het waar wat ik zei, ik heb nog niemand op de site regenwater zien gebruiken voor bijvoorbeeld hun pantone gillier...

Dus ecologie en economie, dat maakt econologie, het lijkt mij dat mijn idee goed is maar blijkbaar gebruiken de leden drinkwater...

Dus het zou niet langer econologie de naam van de site moeten zijn...
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...



futuristische gezegde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 23/08/08, 12:42

Je praat onzin... bijna alle boeren wenden zich tot regenwater of zelfs vijver of beek...

Dus ja, het stoort me dat we onzin praten. Er lopen er al genoeg rond met waterdoping!

Ook is regenwater beter voor waterdoping: minder kalksteen en licht zuur.

Voor vrijheid van meningsuiting kom je terug: ik heb nog steeds het recht om te zeggen als we het over onzin hebben, zoals je net (twee keer) hebt gezegd. Bang zijn voor drinkwater vanwege waterdoping is pure en simpele idiotie van een extremist... of een lobbyist... maar dat ben je toch niet?

ps: het is niet omdat JIJ het niet hebt gezien dat het de WAARHEID is... tenzij je GOD bent? hehehehe
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 23/08/08, 13:21

Je overpeinzingen zijn pijnlijk om te lezen, van iemand die een hogere opleiding heeft gedaan, dat vat ik op als een belediging.. Bovendien denk je dat je alles mag behalve ter informatie weten dat de boeren waar je het over hebt niet allemaal op regenwater lopen, mijn beste.
Wat weet je? Ben je zelf gaan kijken? Nee, ik denk niet dat je me er in de toekomst aan zult laten twijfelen.
Nu je gestoord bent door mijn opmerkingen, het is normaal, maar dat je me een idioot of een idioot noemt, nee, ik accepteer niet...
Tot slot, je begreep er niets van ingenieur, als er hier een tekort aan drinkwater zou zijn, dan zou de derde wereld een paar duizend kilometer omhoog zijn gegaan en je toespraak over doping zou helemaal geen stand houden, je gaat me vertellen dat het geen water houdt, kijk maar naar de miljoenen mensen die het gebruiken. Waar zijn ze???

Ik vraag me af of je doping gewoon een stomme utopie is???
Bovendien, laat me twijfelen, ik denk dat je net als iedereen op benzine of diesel of zelfs gas rijdt, dus je bent niet beter dan ik in termen van ecologie, dus word een beetje volwassen, als je niet hebt begrepen dat olie oppermachtig is, kan ik er niets aan doen. Het leven moet worden genomen met filosofie en op de meest flexibele manier mogelijk, anders door star te zijn, breek je uiteindelijk ...

Ga zo door, zonder harde gevoelens, ik discussieer graag met sterke koppen... en ik geef er nog meer de voorkeur aan als ze me antwoorden.
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...



futuristische gezegde

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten