Artikel "landbouwmachines"

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 30/04/06, 18:22

Ja, veel salades, ik heb mijn analyse van dit artikel op deze pagina gezet: https://www.econologie.com/forums/revue-de-p ... 65-40.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Franckhy19
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 23/11/05, 14:29




par Franckhy19 » 06/07/09, 10:19

Hoe wil je dat een tijdschrift dat leeft van reclame objectieve informatie publiceert over "alternatieve energieën"?

Als het in die richting gaat, verliest het zijn grootste adverteerders (de leden van de raden van de grote bedrijven zijn te vinden in een beetje alles, dus ook de olie-industrie).

Deze tijdschriften hebben geen zin om de tak waarop ze zitten te zien!
Dus ze praten erover omdat het onderwerp "buzz" begint te maken, maar om het beter in diskrediet te brengen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 06/07/09, 10:30

Uh een gezoem het is snel gezegd ...

Elke onzin die Sarko ervan maakt een stuk groter dan de doping met water waaraan we tientallen / honderden jarenlang 'werken' ... of het nu op het net is zoals 'ons' of op het veld zoals anderen ...

Ik herinner je eraan dat een Buzz een "spontaan" fenomeen is of dat we in het geval van doping veel energie en tijd besteden zodat het bekend is ... en vooral erkend ... dus ik zou het niet hebben over "buzz" ... verre van dat!

Ik hoop dat ik vrij duidelijk ben.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Franckhy19
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 23/11/05, 14:29




par Franckhy19 » 07/07/09, 00:28

laat ons daarom het woord gezoem uit mijn tussenkomst verwijderen en ter ruste gaan:

vervangen in de vorige interventie:
'Omdat het onderwerp' buzz 'begint te maken

door:
"Omdat het onderwerp dat tot dan toe als marginaal of excentriek werd beschouwd, een zeker niveau van bekendheid begint te bereiken en vragen oproept" "

(Hiermee bedoelde ik dat het onderwerp onder meer in verschillende auto- en landbouwtijdschriften is genoemd, maar ook in televisiereportages en op steeds meer websites, met hbv en andere alternatieve energieën en begint om een ​​bepaalde echo te vinden met de "massa").

Het is waar dat de "buzzage" veel oogverblindender en krachtiger is en dat de term slecht gekozen was, ik vond het gewoon meer synthetisch om een ​​soortgelijk idee uit te drukken.

Niettemin ben ik overtuigd van de relevantie van de hierboven geformuleerde mening ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 07/07/09, 00:34

Goed gesproken! Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten