Artikel econology Autobio over doping in het water!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 28/04/10, 21:08

Hallo,
Oula, dat zijn veel vragen tegelijkertijd. Bovendien, als je samen gaat. Ik heb problemen met het volgen / uiten van mezelf. Vooral met tegenstrijdigheden van het soort:
Capt_Maloche schreef:
pb2488 schreef:... Alleen vandaag zijn nieuwe technologieën veel beter in termen van depollutie en zijn ze minder duur.
Oh nee, de technologieën die we vandaag gebruiken zijn erg duur en doe slechter dan de injectie van water:
Dubbel EGR-kleppen en regelgeving (...)
Vs
Christophe schreef:Momenteel, als de bouwers tevreden zijn door de EGR-klep om een ​​injectie met water te krijgen "de armen"... dan is voor hen geen" externe "waterinjectie nodig. Het kost ze minder en ze zijn blij met de gewenste resultaten.
Het moet bekend zijn: het is goedkoper of duurder de EGR-klep?

Capt_Maloche schreef:De reductie van deeltjes aan de uitlaat van de verbranding laat zien dat er een reactie is en een betere verbranding.
Als er een betere verbranding is, is het dat de opbrengst beter is.
Christophe schreef:Als er minder rook is met waterdoping, wat denk je dan dat er gebeurt met de koolstof die niet langer "verloren" gaat in de vorm van rook? Wat vind je van motorolie die langer schoon blijft?
Naar mijn mening vertoont de vermindering van dampen niet veel zijconsumptie en prestaties.
Want ook in het geval van aquazole:
Aquazole maakt de reductie van ongeveer 15% NOx-emissies en totale visuele verdwijning van zwarte dampen.
Er is in dit geval echter geen consumptiewinst aangetoond. Gewoon een winst op bepaalde polluenten via de verlaging van de maximale verbrandingstemperatuur door water, maar er is geen sprake van onverbrand "omgezet" in energie. Alleen vandaag zijn nieuwe technologieën efficiënter, goedkoper en minder restrictief volgens het rapport van ADEME.

Christophe schreef:Je hebt nog nooit geëxperimenteerd met waterdoping, toch? Maar probeer je ervan te overtuigen dat we het allemaal bij het verkeerde eind hebben? Ga alsjeblieft uit je "boeken" ...
Moeten we per se "experimenteren" om te begrijpen hoe het werkt en waarom het niet democratiseert? bv: moeten we een kernsplijtingsreactie reproduceren om te begrijpen hoe een kerncentrale werkt en om overtuigd te zijn van de efficiëntie ervan?

Christophe schreef:Dus denk goed na voordat je antwoord geeft op Negende onzin, waardoor ik steeds meer geloof in een lobbygedrag ...
Grappige hint ... :schok: :?

Cdlt
Dernière édition par pb2488 de 29 / 04 / 10, 06: 32, 2 keer bewerkt.
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:
De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 28/04/10, 23:58

goede avond,
pb2488 schreef:Hallo,
Oula, dat zijn veel vragen tegelijkertijd. Bovendien, als je samen gaat. Ik heb problemen met het volgen / uiten van mezelf. Vooral met tegenstrijdigheden van het soort:
Capt_Maloche schreef:
pb2488 schreef:... Alleen vandaag zijn nieuwe technologieën veel beter in termen van depollutie en zijn ze minder duur.
Oh nee, de technologieën die we vandaag gebruiken zijn erg duur en doe slechter dan de injectie van water:
Dubbele EGR-kleppen en regeling (...)
Vs
Christophe schreef:Als de fabrikanten momenteel tevreden zijn door de EGR-klep te bedienen om een ​​injectie van "arme man" water te krijgen ... dan is voor hen geen "externe" waterinjectie nodig. Het kost ze minder en ze zijn blij met de gewenste resultaten.
Het moet bekend zijn: het is goedkoper of duurder de EGR-klep?
je bent tegen 2 verschillende reflecties!

Maloche praat over een set van decolution-technologie:

egr-ventiel, ja, maar ook katalysator + lambdasonde + FAP

Christophe heeft het over waterinjectie.
0 x
pb2488
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 837
Inschrijving: 17/08/09, 13:04




par pb2488 » 29/04/10, 07:11

Hallo,
Bekijk de relevante berichten in hun context.
Maloche vergelijkt ook EGR met waterinjectie.
De vergeleken reflecties lijken erg op elkaar.

Dus aan één kant:
Maloche vertelt me ​​dat de technologieën van vervuiling, dont de EGR-klep, zijn erg duur in vergelijking met een waterinjectie. https://www.econologie.com/forums/post166780.html?sid=30b27f5cc02379eba1902518c4bd33ae#166780

Aan de andere kant:
Christophe vertelt me ​​dat de EGR-klep, het is minder duur, het is de waterinjectie van de armen ... https://www.econologie.com/forums/post166439.html#166439
Cdlt
0 x
"De waarheid kan niet worden gedefinieerd als de mening van de meerderheid:

De waarheid is wat volgt uit de observatie van de feiten. "
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/05/10, 11:10

:schok: eerlijk pb2488, Ik denk dat je niet zo stom bent, maar, eindelijk, we bekennen voor wie je rijdt (je weet wie je elke dag gaat eten) en waarom ben je constant op zoek naar problemen als we over doping praten ... dan weten we tenminste wie we moeten doen!

a) Het uitvoeren van een "simulacre" van waterinjectie via de EGR kost niet veel aangezien de oplossing al aanwezig is ... dus ja, het kost niet veel!

b) De zuivering van een motor gebeurt niet ALLEEN via de EGR ... dus ja, het is duur! Als je de betekenis van 'van wie' niet weet ... ga terug naar school ...

+ 1 met gildas dus!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 03/05/10, 11:57

Maar waar ging de bijl van Lumberjon heen? :D
0 x
Beeld
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/05/10, 16:27

Dag

a) Het uitvoeren van een "simulacre" van waterinjectie via de EGR kost niet veel aangezien de oplossing al aanwezig is ... dus ja, het kost niet veel!


Het is geen schijnvertoning, maar een realiteit op mijn Chevrolet Lumina-armatuur. Ik heb simpelweg de ERG-klep geëlimineerd, deze inlaat in de inlaatpijp genomen en voortdurend de reactordamp naar de motor door dat gat geleid. Het is op laag vermogen dat het het meest terugkomt ... (de depressie is sterker)
Probeer in slow motion veel uitlaatgas door de ERG te sturen, de motor zal gaan haperen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/06/10, 22:02

Dus trouwens,

heeft nog niemand een waterinjectieregelaar gelanceerd?

we zullen moeten beginnen

Eleph! :D zeggen, kunnen we met behulp van inductie (spoel) het signaal van een injector herstellen om een ​​signaal te tekenen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/06/10, 18:03

Aan deze propo, over dit andere onderwerp https://www.econologie.com/forums/post172105.html#172105

camel1 we hadden dit kleine circuit helemaal niet slecht

camel1 schreef:Ik denk dat het nutteloos is om iets te verbranden, terwijl dingen als die wel werken en niet echt veel kosten:
http://www.myavr.fr/4-myavr-board-2-usb.html


Wat denk jij?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 30/06/10, 22:50

Capt_Maloche schreef:camel1 we hadden dit kleine circuit helemaal niet slecht
camel1 schreef:Ik denk dat het nutteloos is om iets te verbranden, terwijl dingen als die wel werken en niet echt veel kosten:
http://www.myavr.fr/4-myavr-board-2-usb.html
Wat denk jij?
Het is het Zwitserse zakmes voor de ontwikkelaar van offroad-interfaces. 8)

Daar kunnen we alles mee doen. :P
Helaas is dit niet mijn vakgebied (te veel om over het onderwerp te leren voordat ik succesvol ben). :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 09/08/13, 11:21

0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten