Pantonensysteem: elektro-dynamische katalyse

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 24/11/05, 15:42

Ik raad ook ten zeerste af om hier over dit onderwerp over te debatteren forum econology; we brengen niets nieuws op de voorgaande feiten begraven; we zullen praten door onwetendheid, met lichtheid van deze gebeurtenissen die op het hoogste niveau van het staatsgeheim kan worden ingedeeld. kietelen, en het zal zijn bedreigingen, in diskrediet brengen, virussen of juridische arsenaal ... (zelfs op verschillende onschuldige onderwerpen), op een terrein vrij econology gewijd aan het bevorderen originele Pantone of nuttige alternatieven.

welkom

Het zij verre van mij om problemen op de site te brengen, maar ik vind dit
houding van "zelfcensuur" zeer nadelig.
kortom, je moet oppassen dat je niet over "gevoelige" onderwerpen correspondeert als je daar niet bevoegd voor bent???, dit doet me denken aan een
recent rapport over Canal over een wet die het toelaat
burgers om informatie of documenten te verkrijgen
wat de administratie betreft, werd dit rapport geïllustreerd door het voorbeeld
van een gezin dat zijn huisvestingsbelasting zeer sterk heeft gezien
toegenomen (ook al was er geen groot werk geweest
feit) had verzocht om de transcriptie van de debatten van de gemeenteraad
na 4 jaar herhaalde verzoeken nog steeds niets!
Het grappige (als we dat mogen zeggen) is dat de journalisten de mensen van het dorp hebben ondervraagd en dat een van de bewoners deze ondoorzichtigheid normaal vond! bewijs dat wij zelf, eenvoudige burgers
(ik tenminste) is misschien nog niet klaar voor volledige transparantie??? als we zelf beginnen
zelfcensuur waar gaan we heen, hoe weet je het einde van
geschiedenis onder deze omstandigheden??
kom op, ik stop voordat ik in de problemen kom met de RG!
doei
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 24/11/05, 16:26

Zuid-Frankrijk is een zone met zeer hoog seismisch risico:
http://www.ecologie.gouv.fr/IMG/pdf/car ... smique.pdf

Dit is de reden voor de bevingen die mensen in 1995 in het gebied voelden, Gardanne ligt net aan de rand van een rode zone : Lol:
0 x
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 24/11/05, 17:32

welkom

bedankt voor dit simpele antwoord.
Ik weet dat de 'grote samenzwering'-theorie vaak wordt ingeroepen om bepaalde tirades te rechtvaardigen, maar als het antwoord
aan de aardbevingen van 95 is zo duidelijk waarom hebben
vervolgde meneer Petit??? hij was veel eenvoudiger van hem
rot op en laat hem ijlend alleen in zijn hoekje, zoek hem problemen en de beste oplossing om een
weinig geloofwaardigheid aan zijn beweringen.
vaarwel
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 24/11/05, 18:05

Mijn antwoord was ironisch...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 24/11/05, 18:13

Bonjour à tous
Benedict
U verstrekt een seismische gevarenkaart; geen bevingen geregistreerd sinds het veronderstelde begin van de gebeurtenissen in 1993 (datum gecorrigeerd)!
Sommigen voelden de grond en het huis trillen; elders waren het krachtige knallen zoals die van vliegtuigen of explosies, maar afkomstig uit het niets... De militaire en civiele autoriteiten meldden geen enkele vlucht of explosie die overeen zou kunnen komen met deze knallen. Als verklaring is gesuggereerd dat het het resultaat was van offshore aardverschuivingen onder de zee.

Titus02
Niet extrapoleren! En bekritiseer mijn mening, maar alleen op wat ik presenteerde:
Uw voorbeeld is van het type “administratief gedoe” met de Belastingdienst of de gemeente, erg irritant en vermoeiend voor de aangevallenen.
Het is van een ander type, het "gedoe" dat volgt op de publiciteit van onthullingen over een mogelijke staatsaangelegenheid die we snel willen onderdrukken.
Merk op dat ik zelfs hier voorzichtig over deze dingen spreek om de forum.
Ik denk dat je met het enthousiasme van de jeugd spreekt, en dat is heel goed! Want we zullen steeds meer moeten vechten voor “onze vrijheden”.
Maar misschien hoor je op een dag verhalen, getuigenissen, intimidaties of uitingen, om een ​​"belemmering om in cirkels rond te gaan" tegen te gaan, de raderen van een machtige publieke, militaire macht, privé of maffia. Het voorbeeld op de forum, het was Meyers die zei dat hij vergiftigd was toen hij bezweek; voor de maffia ontbreken de voorbeelden niet; voor anderen, om verduistering of laakbare handelingen voor de wet of moraal te camoufleren, krijgen mensen de opdracht hun mond te houden, ontslag te nemen of uiteindelijk "zelfmoord te plegen"; Dus voor een bedrijf van deze omvang!
Kijk hoe journalisten die de gebeurtenissen van 11/XNUMX willen onderzoeken, worden gekneveld of in diskrediet worden gebracht.
anders forum omgaan met deze gevoelige onderwerpen. U kunt zich eraan committeren, maar door uw verantwoordelijkheid te nemen om "begiftigd te zijn met rede".
Qu'Econologie, richt zich op meer leesbare onderwerpen, minder controversieel. Er is al veel te doen om te winnen met de Pantone, zonder een touw te hoeven trekken om over een ongebruikelijk onderwerp te worden gehangen.
Dat is mijn mening, en ik extrapoleer niets anders.
Gegyx (gebroeide kat)
0 x
Arbizon
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 18/10/05, 22:49




par Arbizon » 24/11/05, 23:44

Goedenavond allemaal

Ik sta mezelf toe .... als je informatie wilt over de aardbevingen die jaren geleden tot gisteren werden gevoeld, moet je op de site van het nationale seismische monitoringnetwerk van Straatsburg kijken

http://renass.u-strasbg.fr/

@ + Arbizon
0 x
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 26/11/05, 14:15

salut a tous

ok ok, ik ben geen revolutionair en ik denk van wel
al heel wat wapens (in figuurlijke zin) om ons te laten horen,
helaas gebruiken we ze niet altijd (ik de eerste).
Het uitoefenen van uw eenvoudige recht om verstandig te stemmen zou meer dan genoeg zijn
om dingen te veranderen, bijvoorbeeld, en als ik geïnteresseerd ben in
het Pentane-proces is niet alleen vanwege het technische aspect, maar ook omdat het voor de gebruiker een eenvoudig middel is om het hele systeem te "shunten", wat ons langzaam maar zeker transformeert
zeker een super geldkoe.
Ik ben niet zo jong als je zou denken en ik ben lang
had een zeer "persoonlijke" filosofie en gedrag, maar de tijd
het overlijden (en de grillen van het leven) maakt me steeds sceptischer
over de richting die onze samenleving opgaat.
Ik behoor tot een generatie (80) die de cashjaren (de jaren 68) heeft meegemaakt die hun "grote broers" in 4 hebben zien demonstreren en die opmerken dat deze zelfde demonstranten nu bijna allemaal senior executives zijn die geobsedeerd zijn door hun buren 4-XNUMX, hun toekomstige gastroplastiek of borstimplantaat!
Het is een generatie die klem zit tussen de 'grote broers' ex-demonstranten die 'bobo' zijn geworden en onze kinderen aan wie we geen interessante perspectieven kunnen bieden en die
beginnen woedend te worden Ongemakkelijke houding en
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet doen!
Sorry voor het off-topic.
vaarwel
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 200-gasten