TV-verslag, Ademe, Renault en de anderen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 25/09/05, 13:13

André is een wijs man.
Kijk voor biobrandstoffen naar het artikel van deze week in Le Canard enchainé, onze leiders willen ze niet of alleen in zeer kleine doses. En waar Duitsland en België kits voor plantaardige olie verkopen, verbiedt Frankrijk dit. Waar Italië de voorkeur geeft aan LPG en aardgas, loopt Frankrijk achterop. Ik weet hier iets van want toen we 3 jaar geleden een nieuwe LPG auto wilden kopen konden we geen contact krijgen met de fabrikanten, uiteindelijk hebben we een installateur gevonden met aandrijflijngarantie, maar de fabrikant PSA wilde daar niet aan en heeft ervoor gezorgd dat we de gehele auto kwijt zijn. garantie (2 jaar) op het voertuig. Uiteindelijk hebben we het opgegeven, anders moesten we een bedrijfswagen kopen (met dezelfde motoren!)... Het is zeker de moeite waard om bonussen te krijgen voor de aanschaf van een schoon voertuig...
Lang leve burgerlijke ongehoorzaamheid!
Michel
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 25/09/05, 13:55

Bekijk deze site en de video over het werk van 2 studenten uit Quebec...

http://tva.canoe.com/stations/cfer/nouvell...e/20050921.html hier is een goed voorbeeld van verduistering... (zie het laatste nieuws)
0 x
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 25/09/05, 17:11

econology schreef:Bekijk deze site en de video over het werk van 2 studenten uit Quebec...

http://tva.canoe.com/stations/cfer/nouvell...e/20050921.html hier is een goed voorbeeld van verduistering... (zie het laatste nieuws)

Mmmmh... het is waar dat het naar Pantone ruikt in deze video van de watermotor.
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/09/05, 19:25

Hallo,
Motoren die op 75% water draaien (en hij verbruikt alles wat ik nog niet heb gezien). In een gesloten lus draaide hij in 2002 met water in de bubbler en benzine, maar het verbruiken ervan allemaal in de bubbler is een ander verhaal. Ik blijf achterdochtig als ik met verborgen montage te maken krijg, gelukkig handelen Pantone David of Christophe niet op deze manier, anders zouden we niet eens vermoeden dat het bestaat.
Ik heb een aantal assemblages gemaakt, hij heeft er een stapel van in de garage opgestapeld en ik heb er veel op internet gezet, van de kogelbrander tot de turbulator en al mijn ervaringen met Pantone. Als de forum dient alleen maar als brandstof, het stelt me ​​teleur. DE forum het moet gevoed worden, het moet een bepaalde bank zijn, gemaakt door iedereen, geen kassa.
Ik dacht dat op de forum we zullen meer mensen zien die open zijn en hun ervaringen laten zien. Het positieve was dat ik hierdoor contact kon leggen met actieve pantomimisten met wie ik goede contacten heb. Het is de enige manier om dingen gedaan te krijgen.
op deze manier lopen we het risico dat iedereen in zijn eigen kleine garage belandt en iedereen voor zichzelf en god olie voor iedereen.
Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 26/09/05, 10:22

MobyleX schreef:
econology schreef:Bekijk deze site en de video over het werk van 2 studenten uit Quebec...

http://tva.canoe.com/stations/cfer/nouvell...e/20050921.html hier is een goed voorbeeld van verduistering... (zie het laatste nieuws)

Mmmmh... het is waar dat het naar Pantone ruikt in deze video van de watermotor.

maar het is PANTONE...aangezien het de studenten van deze pagina zijn: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=1610
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 26/09/05, 10:25

Andre schreef:Als de forum dient alleen maar als brandstof, het stelt me ​​teleur. DE forum het moet gevoed worden, het moet een bepaalde bank zijn, gemaakt door iedereen, geen kassa.
Ik dacht dat op de forum we zullen meer mensen zien die open zijn en hun ervaringen laten zien.

Nou ja, maar zo is het...mensen weten niet meer hoe ze elkaar moeten helpen (of het is zeldzaam geworden)...en alleen ieders belang telt dus...Vandaar de interesse van de tusaisquoi groep...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten