Yum yum .... 3D-printen van KFC-kipnuggets!

Forum gewijd aan 3D-printen: 3D-printtechnologieën (fdm, lcd, sla ...), hardware, software, slicers, instellingen, gebruik, database, modeluitwisseling, tips en trucs, optimalisatie, uitwisseling van ervaringen...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Yum yum .... 3D-printen van KFC-kipnuggets!




par Macro » 21/07/20, 09:54

https://www.zdnet.fr/actualites/kfc-se- ... 906901.htm

Ik zou daar al alleen gaan eten in geval van uiterste noodzaak.... dus daar...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Jammie jammie....




par Grelinette » 21/07/20, 13:09

Ben Macro, waarom raak je in paniek?... : Cheesy:

KFC gaat nuggets in 3D printen met kippenvlees. Het is de Nugget van de Toekomst, zoals KFC aankondigt!
Binnenkort kun je aan de KFC-kassa in real time de vorm van je nugget kiezen... is dat geen vooruitgang? :P

U kunt zelfs de printlagen afwisselen:
"Alsjeblieft, ik wil graag 10 bedrukte nuggets, met kip, met als laagjes: mayonaise, kaas, bechamel, chocolade en pistachenoten"

In het begin zullen er zeker wat haperingen zijn, maar geavanceerde technologie zal dit snel verhelpen:
"Vertel me, ik heb de smaak van kip niet geproefd in mijn met kip bedrukte nuggets!..."
"Het is normaal meneer, we hebben geen kip-inktcartridge meer, dus we hebben u een stadsduif gegeven.."
"Ha, nou, oké!..." :schok:
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

Re: Yum yum....3D printen van KFC kipnuggets!




par Christophe » 21/07/20, 14:21

Het is niet zozeer de productiemethode (een agrovoedingsextruder bestaat al een tijdje en het verschilt niet veel van een 3D-printer) als wel de "nieuwe" inputs die deze nieuwe technologieën mogelijk zullen maken...

Het artikel spreekt over het gebruik van "organen"... maar ach, het wordt al veel gebruikt! : Cheesy:

Bekijk de vleugel of de dij... die dit allemaal had voorzien...



Anders is er ook de Belgische fricadelle:

0 x

Ga terug naar "3D-printers en 3D-print: machines en technologieën, hardware, software, gebruik en optimalisatie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 35-gasten