Zoek gevonden 4 resultaten

par hhhve
24/08/13, 17:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Steek verwarming efficiencyverbetering
antwoorden: 8
views: 7185

Ik heb zojuist gekeken naar het document van de insert (merk "Francobelge", model "la Flamboyante", het is een insert-kachel, dat wil zeggen dat de set van metaal is, hij wordt gegeven voor 12kW): het er zijn twee fans van elk 35w ... wat eigenlijk niet zoveel voor me zegt ...
par hhhve
23/08/13, 22:33
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Steek verwarming efficiencyverbetering
antwoorden: 8
views: 7185

Bedankt looping84, dit is precies wat ik zocht! Je hoeft alleen maar de vraag te bestuderen, te kijken of de blazer van het inzetstuk voldoende kan zijn, enz.
par hhhve
21/08/13, 13:59
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Steek verwarming efficiencyverbetering
antwoorden: 8
views: 7185

Hallo, Bedankt Janic voor je antwoord...wat me tot andere vragen brengt: -zou de ventilatie van de inzet voldoende zijn om de lucht naar verre kamers te sturen, of is er een extra systeem nodig? -je zegt "je moet ergens frisse lucht halen": er zit een mond, onder het inzetstuk, aangesloten op de sanitaire stofzuiger...
par hhhve
20/08/13, 23:20
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Steek verwarming efficiencyverbetering
antwoorden: 8
views: 7185

Steek verwarming efficiencyverbetering

Hallo, alsjeblieft, ik heb een insertl. Hij warmt goed en snel op. Een ventilator begint de warmte in de woonkamer te verspreiden wanneer de T° rond de open haard een bepaalde waarde bereikt... Kortom, het is een inzethaard... De locatie in huis is niet correct: hij bevindt zich aan de ene kant van het huis, ik...

Zoek Geavanceerd zoeken