Zoek gevonden 27 resultaten

par gisier
14/08/10, 23:31
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verhoog de ketel efficiëntie en de conso verminderen
antwoorden: 13
views: 24077

Een condensatieketel condenseert alleen als de retourtemperatuur onder een bepaalde temperatuur ligt en daarom is een zeer groot uitwisselingsoppervlak vereist. Als de retourtemperatuur te hoog is, kunt u net zo goed een lage temperatuur en niet-condenserende ketel nemen. ...
par gisier
14/08/10, 20:03
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Verhoog de ketel efficiëntie en de conso verminderen
antwoorden: 13
views: 24077

Verhoog de ketel efficiëntie en de conso verminderen

Hallo, ik geloof dat ik niet de middelen zal hebben om in een vloerverwarming te investeren, maar ik zou de waterretour in de ketel zo laag mogelijk willen hebben om toch het rendement van de condensatieketel te verhogen. dat voorzie ik. Ik heb het over pc omdat het toelaat om ...
par gisier
06/07/10, 18:54
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: Eco zero-rate lening voor nieuwbouw
antwoorden: 1
views: 18050

Eco zero-rate lening voor nieuwbouw

Hallo, ik kan niets vinden over ervaringen met het gebruik van eco-ptz voor een nieuwe constructie, blijkbaar zou het nodig zijn om een ​​gebouw met een laag verbruik te voorzien, gevalideerd door een thermische studie en het dossier in te dienen bij de bank , maar ik weet het niet zeker, het ziet er nog steeds uit ...
par gisier
06/07/10, 17:09
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

Bedankt voor de antwoorden.
Voor de open haard dacht ik meer aan een pelletkachel, maar ik ben bang voor oververhitting met dergelijke isolatie en de afwezigheid van traagheid in huis. (het is ook behoorlijk luidruchtig)
par gisier
06/07/10, 10:06
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

Dankjewel voor je antwoorden. Maar op de vraag "met welk hout verwarm ik mezelf?" met andere woorden, gas of elektriciteit (minder investering), ik heb geen antwoord Ik zal misschien de thermische studie proberen, heb je een idee van de kosten? Kleine technische vraag, is het mogelijk om een ​​...
par gisier
05/07/10, 21:21
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

Ik durf zelfs te wedden dat een SOA zou aantonen dat het thermisch maken van een dekvloer zonder isolatie efficiënter zou zijn. Opslag van winterse zonnewinsten en zomernachtversheid in de mat. [quote = "gisier"] Misschien wist ik van het traagheidsprobleem, maar het is ...
par gisier
05/07/10, 18:57
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

Wie kan met presentatie van mijn plannen een studie maken van de verwarmingsbehoefte, zijn daar kantoren voor? Ik begreep niet hoe ik de warmte van de zomer van de pc moest houden om hem in de winter te gebruiken. Ik ben niet overtuigd van de pelletkachels, te luidruchtig naar mijn smaak. Als ik wegkom met ...
par gisier
04/07/10, 22:17
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

dedeleco, uw link is zeer compleet en ik heb hem nog niet gelezen.
par gisier
04/07/10, 22:13
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

Goedenavond iedereen. Ik geef dan aan dat het huis in het noorden (59) komt en de oppervlakte 165m² is. Ik herhaal dat de Canadese bron aan het vmc zal worden gekoppeld, ik verzin niets maar de temperatuur in huis zal minstens 15 ° zijn. Dat gezegd hebbende, hoe kan ik het doen zonder een dure installatie, ook al ben ik ...
par gisier
04/07/10, 09:43
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Kan ik doen zonder te verwarmen?
antwoorden: 30
views: 13720

Kan ik doen zonder te verwarmen?

Hallo, nadat ik onlangs een vraag heb gepost over de verwarmingsmodus om uit te kiezen, spring ik vandaag terug omdat ik een andere formule ga gebruiken. Ik beschrijf mijn "toekomstige" nieuwe huis: MOB 200 mm met houten bekleding, normaal geïsoleerd met 200 mm cellulosewatten + 200 mm minerale wol op zolder ...

Zoek Geavanceerd zoeken