Zoek gevonden 28 resultaten

par gerald
24/05/11, 06:35
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: Bouw een vergasser
antwoorden: 26
views: 76351

Bedankt voor deze uitstekende link.
Ik heb al een 20 KVA-dieselgroep, maar het lijkt mij dat je om benzine aan te zetten toch een benzinemotor nodig hebt?
par gerald
23/05/11, 16:02
Forum : DIY en zelf-constructie: het bouwen of bevestig een self-install
onderwerp: Bouw een vergasser
antwoorden: 26
views: 76351

Ik heb een gasgeneratorbouwer nodig

welkom
Ik heb een zagerij die veel afval produceert. Ik ben niet aangesloten op het EDF-netwerk, ik loop met een groep op brandstof. Ik verbruik jaarlijks 4500€ aan brandstof. Ik heb dus de brandstof en de financiering! Is er iemand geïnteresseerd?
Gerald
par gerald
09/02/06, 09:15
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Registratie voor forum verplicht?
antwoorden: 50
views: 34705

De essentie van internet is dat wanneer informatie wordt weggestopt, deze iets verder aan het licht komt. Wat mij betreft, merk ik dat de verstikking van de planeet zo snel voortschrijdt dat we ons de luxe van filosoferen niet kunnen veroorloven. Alle goodwill is welkom. We konden ...
par gerald
13/01/06, 23:44
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantone motor in Zuidwest-Region
antwoorden: 53
views: 74900

Hallo,
Je kunt mijn zagerij komen bekijken, ik heb hem uitgerust met een Spad.
Ik woon in de Tarn in de buurt van Réalmont
Gerald
par gerald
10/01/06, 15:11
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: houten huis kit / hout
antwoorden: 54
views: 184906

Ik weet dat we verschillende Spad-installateurs zijn. Aan de andere kant, op het niveau van de marketing van carkits ken ik niemand.
par gerald
10/01/06, 11:07
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: houten huis kit / hout
antwoorden: 54
views: 184906

Ik stel voor dat deze discussie over kits wordt verplaatst om de kwestie van houten constructies niet te verstoren. Ik voel me aangevallen met rode ballen, dus ik zal antwoorden. Laten we allereerst specificeren dat ik weiger om aan enig gekibbel deel te nemen. Mijn enige zorg is een levensvatbaar land na te laten...
par gerald
10/01/06, 09:30
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: houten huis kit / hout
antwoorden: 54
views: 184906

Voor mij zijn het de voorwaarden van de commerciële overeenkomst (royalty's die ik illegaal vind, maar hey...) die je aan Apte schenkt die mij interesseren... Voor mijn carkits doneer ik aan niemand iets. Voor de Spads heb ik niets ontwikkeld, ik hoefde geen tests, onderzoek te doen... we m...
par gerald
10/01/06, 09:00
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: houten huis kit / hout
antwoorden: 54
views: 184906

Om de twijfel weg te nemen, is het waar dat u de productie van uw kits uitbesteedt? Hallo, ja, ik specificeer het duidelijk op de site, mijn kits worden met een laser gesneden en vervolgens last een professionele lasser de "doos" van de bubbler, ik doe de rest met een boog en de spoel is gesoldeerd met zilver...
par gerald
09/01/06, 23:41
Forum : Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimatologische architectuur
onderwerp: houten huis kit / hout
antwoorden: 54
views: 184906

Hallo, Voor iedereen die in hout wil bouwen, echt goedkoop... Er is een oplossing! Mobiele zagerijen. Het is mijn werk, ik ga naar particuliere huizen en vooral naar boeren en ik zag bomen om planken, balken, spanten, latten te maken... Sommige mensen die...
par gerald
09/01/06, 18:44
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Panton-tractor volgde van A tot Z
antwoorden: 94
views: 123311

Hallo, FYI, toen ik mijn Spad op mijn zagerij monteerde, was het 25 tot 30° en ik bespaarde 46%. Toen het begon te vriezen, was er geen zuinigheid meer maar de vermogenswinst bleef duidelijk (op de zagerij is het duidelijk). Ik heb de schop geïsoleerd en bespaar nu 21% (8°...

Zoek Geavanceerd zoeken