Zoek gevonden 108 resultaten

par geotrouvetout
29/07/09, 00:13
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: elektrolyse verbeterd
antwoorden: 2855
views: 1290497

thy59 schreef:Nee, ik had het over zuurstof om de ontploffing te verbeteren door het percentage zuurstof in de lucht die de motor ontvangt te verhogen. Om een ​​betere oxidator te hebben.


je zult je motor zeker een boost geven, maar ook je verbruik, minder NOxx, maar meer CO2.

Geo;).
par geotrouvetout
22/07/09, 13:26
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: EU: het verborgen gezicht van de Europese Unie
antwoorden: 2
views: 3394

EU: het verborgen gezicht van de Europese Unie

Hallo, om de 6 delen van deze video te zien http://www.dailymotion.com/video/x9uh0r_la-face-cachee-de-lunion-europeenne_news De relatie met econologie en dat er een grap is van de een deel van de vertegenwoordigers of gekozen functionarissen die zogenaamd dicht bij het milieu of de "mensen" staan, dit klopt immers ...
par geotrouvetout
07/07/09, 00:20
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bedini systeem, vrije energie en nulpunt
antwoorden: 67
views: 75084

Voor mij is het boeddhisme geen religie, maar een levensfilosofie: DA elk om boeddhisme, filosofie, spiritualiteit of religie te interpreteren !!! Het getoonde systeem doet niets meer of minder dan het regenereren van de batterijen door het pulseren van laden en ontladen wat het een condit ...
par geotrouvetout
06/07/09, 08:37
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bedini systeem, vrije energie en nulpunt
antwoorden: 67
views: 75084

lejustemilieu schreef:Leuk ... het lijkt op boeddhisme


Vooral niet :schok: Ik predik geen enkele religie die volledig in tegenspraak is met wat ik heb opgeroepen, men moet niet vallen in mystiek en gemak, men moet zijn eigen pad volgen en niet dat van de een of de ander.

Geo;).
par geotrouvetout
06/07/09, 02:04
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bedini systeem, vrije energie en nulpunt
antwoorden: 67
views: 75084

Met zo'n doctrine test je alle denkbare configuraties die volgens Laplace, Newton, Maxwell en Heimholtz geen energie zullen produceren. Elke machine die u kunt bouwen, dus. er is geen doctrine in mijn woorden, maar om het formatteren van neuronen zoals ...
par geotrouvetout
02/07/09, 13:53
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: Bedini systeem, vrije energie en nulpunt
antwoorden: 67
views: 75084

Een compleet systeem zou veel homogener zijn en zou veel meer hoop geven om het waarom en hoe te begrijpen. juist, in de letterlijke zin, is het de valstrik die moet worden vermeden, dus het is noodzakelijk om de kopie ervan te herzien door het fenomeen van een 'energie' van vacuüm of een andere naam, de uitverkorenen ...
par geotrouvetout
30/06/09, 10:39
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Stadscentrum van Colmar: elektrische fietsen verboden
antwoorden: 27
views: 14200

Re: Centrum van Colmar: elektrisch ondersteunde fiets

Binnenstad: geen elektrisch ondersteunde fietsen De tekst specificeert dat "het verkeer van elektrisch ondersteunde fietsen verboden is in alle busstroken, evenals op de fietspaden en -stroken gelegen op het grondgebied van de stad Colmar". Blijkbaar is het geen voetganger, het is ...
par geotrouvetout
29/06/09, 12:10
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Thule - waterstof - metaal: wet van censoren
antwoorden: 60
views: 26410

Hoe dan ook een self-shot in olie per jaar, en beginnend met een negatieve temperatuur (zie zeer negatief) is een goede auto voor meerdere jaren, ongeacht het merk (Aziatisch, Europees, Amerikaans).
Maar ondanks alles hangt van modellen af.

Geo;).
par geotrouvetout
26/06/09, 23:30
Forum : Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling
onderwerp: [Topic Unique] magnetische motoren van welke aard dan ook!
antwoorden: 1497
views: 651928

Het is niet de magneet die ik demagnetiseer, het is de bal in ijzer of in nikkel !!! waarom zou u Gadolinium niet gebruiken, waarvan het Curie-punt 293.2 ° K is, dus ongeveer 20 ° C (omgevingstemperatuur), dit lost het probleem op van thermische energie die moet worden gebruikt met ijzer of nikkel. Ik ...
par geotrouvetout
22/06/09, 16:07
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Amazon, de onbekende olieoorlog
antwoorden: 19
views: 8827

Alleen is het gemakkelijker om een ​​rechtspersoon aan te wijzen die multinationals is dan om zijn eigen gedrag (zelfs een beetje) in twijfel te trekken ... hebben we echt de keuze, we nemen niet wat we krijgen of voorgesteld, slagen de lobby's erin dat er geen andere alternatieven zijn ...

Zoek Geavanceerd zoeken