Zoek gevonden 7 resultaten

par fred_cbr
04/08/12, 22:38
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Booster-montageprobleem
antwoorden: 23
views: 76475

Nou, het is klaar, het werkt nu correct, ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een ​​paar kleppen toe te voegen.
Nu zou ik graag een gebrek aan waterveiligheidsapparaat willen toevoegen, maar degene die ik vind zijn van plastic en ik zou er graag een van messing of op zijn minst stevig willen hebben.
Heeft iemand een goed adres?
par fred_cbr
22/07/12, 21:11
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Booster-montageprobleem
antwoorden: 23
views: 76475

En de filters omgedraaid, want het is waar dat het antikalkfilter aan de voorkant niet geweldig is...
par fred_cbr
22/07/12, 20:26
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Booster-montageprobleem
antwoorden: 23
views: 76475

Nou, als ik al deze antwoorden had verwacht... Wat ik me herinnerde en zal doen: - Verander de positie van de booster en plaats hem "plat". - Daarom zal het op de grond zijn en dus verder weg van elektriciteit. Als er nog steeds NOk is, plaats dan de filters aan de uitgang. In ieder geval bedankt voor jullie reacties...
par fred_cbr
21/07/12, 23:20
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Booster-montageprobleem
antwoorden: 23
views: 76475

Booster-montageprobleem

Hallo, ik heb zojuist een boosterpomp in mijn garage geïnstalleerd om water uit mijn put te gebruiken voor mijn toilet, de tuin en misschien wel de wasmachine. Maar hier heb ik alles in elkaar gezet en het werkt niet :?: Ik heb de indruk dat de pomp niet zuigt. Voor gedetailleerde installatie: Put met pijp ...
par fred_cbr
30/06/09, 11:34
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Voer de toiletten in regenwater
antwoorden: 39
views: 25567

Ik ben in ieder geval niet van plan iets aan te geven, we zijn behoorlijk verbijsterd : Mrgreen:
Aan de andere kant een idee over de installatie :?
par fred_cbr
29/06/09, 21:35
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Voer de toiletten in regenwater
antwoorden: 39
views: 25567

Het water is helder, zonder enige geur, ik heb het zelfs geproefd om te zien en geen smaak.... Eenvoudig, zoet water..
En nee, ik ben niet van plan er iets mee te doen.
par fred_cbr
29/06/09, 16:41
Forum : Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ...
onderwerp: Voer de toiletten in regenwater
antwoorden: 39
views: 25567

Ik zou graag wat advies willen, 2 weken geleden hebben we opvangbekkens laten maken voor regenwater, en toen de graafmachine aan het graven was, kwamen we een waterbron tegen van slechts 3 meter, 3 meter 50 diep. We hebben de sproeiers er nog op gezet en de volgende dag hadden we een gevulde opvangbak...

Zoek Geavanceerd zoeken