Zoek gevonden 6 resultaten

par francoisb
26/09/06, 17:51
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: De mening van een fysicus
antwoorden: 78
views: 44092

Ik denk dat ik genoeg tijd voor je heb genomen, het is beter om je te concentreren op ons respectieve onderzoek. Ik wens u veel succes en hoop van harte dat uw ervaringen leiden tot grootschalige verbetering die een positief effect zal hebben op het milieu. Als ik ooit hoor van...
par francoisb
26/09/06, 06:38
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: De mening van een fysicus
antwoorden: 78
views: 44092

voor zover u weet, heeft u ons niet verteld wat een bepaald % waterdamp doet in een diesel- of explosiemotor, ik weet het niet! Ik kan een idee en een indruk hebben, maar dat zijn hypothesen, ik meet gewoon de resultaten en ik pas aan.. en ik zit vast onder de 30% en dat...
par francoisb
19/09/06, 01:18
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: De mening van een fysicus
antwoorden: 78
views: 44092

Ik ken de prestaties van de pantone-engine niet, maar ik verwijs je hier; http://fr.wikipedia.org/wiki/Moteur_Pantone#Controverse Gelooft u dat Wikipedia wordt gecontroleerd door oliemaatschappijen? Als deze motor zo efficiënt was, zou er veel geld te verdienen zijn voor degenen die hem verkopen en die...
par francoisb
18/09/06, 06:53
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: De mening van een fysicus
antwoorden: 78
views: 44092

Wat een antwoorden! dat één procent van het benzineverbruik van een auto hun ontdekking zou publiceren en extreem rijk zou worden! Dit is dus het uiteindelijke doel van onderzoekers? Extreem rijk worden? :shock: Ik denk dat ik daar een aflevering heb gemist...het is geen onderzoek doen en het eerder doen...
par francoisb
17/09/06, 10:38
Forum : speciale motoren, octrooien, het brandstofverbruik verminderen
onderwerp: De mening van een fysicus
antwoorden: 78
views: 44092

De mening van een fysicus

Hallo, ik kwam je tegen forum op zoek naar forums ecologen omdat ecologie mij na aan het hart ligt. Ik ben een doctoraatsstudent technische natuurkunde aan de École Polytechnique de Montréal (Canada). Ik heb veel respect voor degenen die, net als ik, de planeet respecteren en investeren...
par francoisb
17/09/06, 09:35
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Water- en gratis energiemotorplannen aangeboden door ET's
antwoorden: 22
views: 21504

Laten we ondertussen eens kijken wat binnen ons bereik ligt, het is al niet slecht. De rest is interessant om te volgen, maar meer ook niet. Ik ben fout ? : Mrgreen: Helemaal niet... Maar ik zou toch graag de mening van de natuurkundige willen hebben over deze interpretaties... gewoon om de mate van bedrog te zien... Hier is de mening van een natuurkundige:...

Zoek Geavanceerd zoeken