Zoek gevonden 2485 resultaten

par Forhorse
27/03/24, 22:46
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 56
views: 841

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Christophe schreef:
Ik weet niet zeker of Stihl net zo goed is in elektrisch als in thermisch... : Cheesy:


Pas certain non plus, mais je parle d'une MSA220, pas d'un jouet.
par Forhorse
26/03/24, 22:02
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: "Chinese" elektrische kettingzagen en afhakers: wat zijn ze waard?
antwoorden: 56
views: 841

Re: "Chinese" elektrische kettingzagen en ontmantelaars: wat zijn ze waard?

Ook al is het veel duurder, persoonlijk heb ik geïnvesteerd in een Stihl MSA220, je kunt er serieus mee werken. In geval van een probleem (dit is mij nog nooit overkomen) is er een echte after-sales service en zijn er reserveonderdelen verkrijgbaar. Hetzelfde geldt voor het “verbruiksartikel” (ketting en geleider). Je playskool-dingen...
par Forhorse
23/03/24, 08:47
Forum : elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ...
onderwerp: Elke dag elektrisch rijden
antwoorden: 507
views: 43892

Re: Elke dag elektrisch rijden

Het is gewoon een seriehybride in plaats van een parallelle hybride op de meeste (maar niet alle) modellen die vandaag de dag worden aangeboden.
Ik geloof dat de Nissan epowers serie-hybrides zijn.
Er was ook de BMW i3-rex
par Forhorse
21/03/24, 22:42
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Ik heb mijn Merlijnhout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!
antwoorden: 34
views: 1145

Re: Ik heb mijn Merlin-hout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!

Bij een composiet handvat is het niet het handvat dat aangepast moet worden, maar de merlin kop (vandaar de dremel)
het houdt vast omdat het conisch is.
par Forhorse
20/03/24, 22:36
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Ik heb mijn Merlijnhout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!
antwoorden: 34
views: 1145

Re: Ik heb mijn Merlin-hout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!

Christophe schreef:maar de winkelier kon me niet vertellen of het compatibel was met de Merlin,

9 van de 10 keer is het niet compatibel, je moet de dremel in de merlin spelen om het handvat aan te passen (en niet andersom)
par Forhorse
19/03/24, 23:11
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Ik heb mijn Merlijnhout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!
antwoorden: 34
views: 1145

Re: Ik heb mijn Merlin-hout gebroken! Reparatie en gegalvaniseerde stalen bepantsering!

Handgrepen van glasvezel zijn niet slecht, maar ze kosten veel meer.
Aan de andere kant gaat een metalen handvat nooit mee, het is veel te onplezierig in gebruik omdat het schokken en trillingen veel meer overbrengt.
par Forhorse
26/02/24, 23:52
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Fitnesspc hp 15-db0097nf
antwoorden: 10
views: 662

Re: HP 15-db0097nf pc-fitness

Ik heb een paar weken geleden ongeveer dezelfde bewerking uitgevoerd voor de pc van een vriend.
Maar als basis is de pc een stuk onzin gebaseerd op AMD APU's, en zelfs na de upgrade blijft het een stuk onzin. Naar mijn mening is het niet de moeite waard om voor € 100,- aan onderdelen in dit type machine te stoppen.
par Forhorse
10/02/24, 22:40
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Voorwerpen te verzinnen!
antwoorden: 155
views: 51623

Re: Items worden uitgevonden!

Hoe laten ze de verdamper dan bevriezen? Met een omgekeerde föhn? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Niet ingewikkeld om een ​​klein verborgen pijpje te hebben (de geneugten van videobewerking) om een ​​beetje gas binnen te brengen dat verdampt (je hoeft niet te zoeken naar een ingewikkeld/zeldzaam gas, butaan fa ...
par Forhorse
10/02/24, 16:44
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Voorwerpen te verzinnen!
antwoorden: 155
views: 51623

Re: Items worden uitgevonden!

Op de laatste video zijn de input en output van de pomp, die zogenaamd als compressor fungeert, omgekeerd vergeleken met wat ze zouden moeten zijn op een functioneel circuit.
par Forhorse
10/02/24, 15:54
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Nalevingstabel Elektrisch Drie fasen niet gebalanceerd! Linky springt!
antwoorden: 44
views: 14987

Re: Compliance Table Electrical Three Phase Not Balanced! Linky springt!

omdat we de moeite doen om te balanceren en daardoor de spanningsval op elke fase te beperken. Vals argument, want in de context van eenfasige aansluiting is het Enedis die het netwerk tussen de verschillende abonnees in evenwicht brengt. (ze gaan niet iedereen aansluiten op fase 1 en de fasen verlaten...

Zoek Geavanceerd zoeken