Remslang reparatie

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Remslang reparatie




par Macro » 04/11/20, 11:57

Dag Allemaal....

Hoewel ik mijn auto-technische inspecteur omkoop met belaste essentiële producten waardoor hij zijn geheugen verliest ..... Hij vergeet bepaalde dingen op zijn rapport te schrijven ... Dus hij geeft me een mondelinge debrifing voor mij. aangeven welke curatieve of compenserende maatregelen moeten worden genomen op mijn voertuigen ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Tijdens het passeren van mijn oude 4x4 ... had hij op het achterremnetwerk opgemerkt ... Een lichte verslechtering van de stijve remleidingen ... Laten we zeggen dat de onderdompelingen, het oversteken van rotspartijen, de herhaalde modderingen, stronken , boomstammen ... Evenals demontage voor veranderingen van differentieel, bruglagers ..... hebben we aanzienlijke gevolgen achtergelaten op de leidingen die mogelijk misbruikt zijn .....

Bovendien heeft Minimacro onlangs tijdens een slippende operatie ... een riem in de transmissieas gevangen die verantwoordelijk is voor het afscheuren van flexibele leidingen ... ik moest de rem ervan weerhouden isoleer het achterste netwerk ... De tractor remt alleen op de twee voorwielen .... Niet zo moeilijk te besturen ... Maar laten we zeggen dat het soms toch eindigt ... Zeer beladen ....

De onderdelen zijn niet meer verkrijgbaar bij de fabrikant .... De bedrijven die in het verleden mij dit in twee en twee zouden hebben aangedaan zijn nu ISO 9000rien dus willen het niet meer doen .... dus ik bevind me op een doodlopende weg. ... jammer ...


Dus ... Aangezien we nooit zo goed worden bediend als door onszelf ...
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 11:59

Koop op AliExpress vanaf ...
15m 3/16 koperen nikkel remslang met een paar fittingen ...
Hfb418220e19e4bd0a4447aefb66b7db6q.jpg
Hfb418220e19e4bd0a4447aefb66b7db6q.jpg (150.22 KiB) 4173 keer bekeken
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 12:11

Aankoop van een pers om de kragen aan het uiteinde van de pijpen te maken ...
press.png
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 13:44

Nou ... het interesseert duidelijk veel mensen ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Dus laten we zeggen ... dat de verbruiksartikelen en het gereedschap ... binnen een paar dagen direct in mijn brievenbus zijn aangekomen ... (om precies te zijn 12 terwijl ik gratis had bezorgd 28 dagen ...)

nou ik heb mijn vingers uit de C.

En vooruit ....

Na enkele rampzalige tests ...

De koperen buis buigt heel gemakkelijk over redelijke buigradii ... Laten we zeggen dat ik met mijn 3/16 buis (ongeveer 4.8 buitendiameter) een schone buigradius van 2.5 cm kan krijgen ...

Voor de vormgeving van de halsband ... De goedkope pers ... niet glop ... geen instructies ... En gegoten afwerking ... Dus ... het heeft de neiging om te worden geblokkeerd als een lolly ... Ik dacht dat het resultaat ... zeer gemiddeld was ...

Ik bel een vriend (84 in 2 weken) ...

Hij barst in lachen uit .....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

Betreft: remleiding reparatie




par Christophe » 04/11/20, 13:58

Ik ben geïnteresseerd, maar je hebt te veel haast! Klaagt je vrouw niet teveel? : Mrgreen:

Een goede slang is een waterdichte slang !! We verstoppen ons als het lelijk is! : Cheesy:

Kunt u ons de slangen laten zien die u wilt vervangen en de nieuwe?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 14:10

Zijn antwoord .... Ha toch ... Er zijn mensen die nog een klein caberlot aan het graven zijn ... Maak je niet al te veel zorgen over de mond van je halsbanden .... Je werkt met een meerderheidslegering van gegloeid koper ... Je maakt je halsband, je draait correct ... en basta ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Remleiding reparatie




par Flytox » 04/11/20, 14:17

Het lijkt mij dat deze krimpkit bedoeld is voor lagedrukleidingen. Meestal laat dit een mooie lengtemarkering achter op de geslagen kraag ter hoogte van 2 halve schelpen. Voor lagedruktoepassingen, wanneer het te lelijk is (aardappelachtig), doen we een limoen op de braam en deze "inhaalt" het vaakst.

Het koper dat in de lengterichting splijt, kan worden bestreden door de zone tussen 300 en 650 ° C te gloeien (voordat de kraag wordt gemaakt). Daarna wordt het relatief "zacht" maar scheurt het niet meer.

https://www.bodycote.com/fr/services/tr ... cuit-doux/

Wat is er eigenlijk precies mis?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 14:33

In feite ... volgens mijn vriend ... Alles is in orde .... Ik kon de detailfoto's die ik hem stuurde niet terugkrijgen ... Maar ik beloof je dat ik het nog een keer zal doen ... .

Het is geen puur gegloeid koper ... Het is gelegeerd met nikkel ... in feite is de gebruikte pers vergelijkbaar met een sanitaire spantangpers, behalve dat we een "matrijs" tussen de kegel plaatsen. van de pers en de matrijs ... Dit geeft een geslagen kraag waarvan de buitenhoek ongeveer 60 ° is .... Bij het aandraaien ... In de vrouwelijke houder zit een kegel in de bodem van de boring ... wanneer we serveren lijkt het zacht ... het is omdat we de binnenkant van de kraag vormen ... op de werkbank geeft het dat ...
IMG-20201103-WA0000.jpeg
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 14:35

op het voertuig geeft het dat

MmsCamera_2020-11-03-21-43-52.jpg
MmsCamera_2020-11-03-21-43-52.jpg (465.38 KiB) 4130 keer bekeken
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6462
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Remleiding reparatie




par Macro » 04/11/20, 14:44

Flytox schreef:Wat is er eigenlijk precies mis?


In feite ... Tijdens mijn eerste tests ... De pers was bevooroordeeld ten opzichte van de matrix ... de kraag was zoals je zegt aardappelachtig ... maar zoals mijn oude vriend me vertelde ... .Je gaat jezelf niet persen op een plat gewricht ... Je gaat jezelf persen op een andere binnenkegel ... de moeilijkheid is om voldoende vast te draaien om waterdicht te zijn en de pijpen vast te houden zodat ze niet ronddwalen .. ..en draai niet te hard om uw halsband niet af te snijden ....

Ik zal je een crobard maken ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 89-gasten