Pellet pellet probleem Ponast kp11

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:37

Yan 22 schreef:bedankt Doudou 22 voor je antwoord. (sinds nu): ter informatie was het inderdaad een ontstekingsprobleem aangezien de weerstand niet in orde was.
Weet je toevallig waar ze te koop zijn aangezien ze regelmatig een scheet laten... (aan de andere kant heb ik geen facebook..)
merci

Briesco getypt op internet
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:38

melusine2803 schreef:Helpen ! Ik heb in 11 een Ponast KP2018 thuis laten installeren door de firma Qualibreizh in Loudéac (22). Alles ging goed ondanks een paar kleine storingen die snel verholpen werden door hun monteur Nicolas Dubois. De laatste keer dat ik hem zag, kwam hij voor het jaarlijkse onderhoud in mei 2021 en zou in oktober terugkomen om op te starten. Helaas, toen ik hem riep om te komen, hoorde ik dat hij ontslag had genomen en dat de baas niemand kon vinden om hem te vervangen. Mijn vriend deed zijn uiterste best om het weer op gang te krijgen, maar het mocht niet baten. Sindsdien zit ik in de poep omdat ik niemand kan vinden om het te repareren. Kan iemand mij aub adviseren? Ik ben in Morbihan bij Ploërmel. En totaal wanhopig. Dank je voor je hulp

Hallo ja, ik ben het Nicolas dubois
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:39

melusine2803 schreef:Helpen ! Ik heb in 11 een Ponast KP2018 thuis laten installeren door de firma Qualibreizh in Loudéac (22). Alles ging goed ondanks een paar kleine storingen die snel verholpen werden door hun monteur Nicolas Dubois. De laatste keer dat ik hem zag, kwam hij voor het jaarlijkse onderhoud in mei 2021 en zou in oktober terugkomen om op te starten. Helaas, toen ik hem riep om te komen, hoorde ik dat hij ontslag had genomen en dat de baas niemand kon vinden om hem te vervangen. Mijn vriend deed zijn uiterste best om het weer op gang te krijgen, maar het mocht niet baten. Sindsdien zit ik in de poep omdat ik niemand kan vinden om het te repareren. Kan iemand mij aub adviseren? Ik ben in Morbihan bij Ploërmel. En totaal wanhopig. Dank je voor je hulp

Hallo ja, ik ben het Nicolas dubois
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:45

thierry22160 schreef:Hallo . Ik heb een ketel ponast kp11, soms wordt de grannulé niet volledig verbruikt en valt in de asbak. Ik heb de indruk dat de grannulé in draf in de verbrandingskamer komt, .. Het bedrijf dat het installeerde ging failliet en ik vind geen PST-reparateur in mijn regio. J woont in Bretagne in de 22. om te citeren van carhaix..bedankt voor diegenen die me konden helpen

hallo kom op dubois Nicolas op Facebook hartelijk
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:48

Moumouss56 schreef:Hallo Nicolas Dubois Ik probeer je toe te voegen op Facebook maar ik kan je Facebook-account niet vinden, heb een probleem op een Ponast kp11 heeft een vriend in een stop alarm <95 we kunnen niets meer doen .. als onderhoudstechnicus Ik wil een kijkje nemen maar heb wat info nodig, bedankt bcp omdat er geen verwarming meer is en niemand in de buurt om het te repareren.

Dubois Nicolas tikt
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:49

basset schreef:Hallo,

Hallo, ik ben op zoek naar de instructies voor de PONAST kp 11 pelletketel, omdat ik bij deze ketel een probleem heb met de afvoer van de verbrande gassen door de flexibele Ø 80 mantel voor de toevoer van de pellets, heb je een idee?

Om je te lezen.

Dank u bij voorbaat

Vochtige pellets, te reinigen kanaal of gebrek aan lucht
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:50

tiphainev schreef:Hallo,
Ik heb ook problemen met deze ketel.
Heeft iemand de handleiding in het Frans?
En indien mogelijk ben ik contactpersoon in de buurt van Rostrenen.
Heel hartelijk bedankt
Bonne journee

Tape dubois Nicolas op Facebook
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 20:52

elcbzh schrijft:
tiphainev schreef:
elcbzh schrijft:U vertelt me ​​over twee sondes:
Precies, na de ketelhandleiding te hebben gepeld (door Melen, 20 pagina's minder dan de Engelse handleiding op internet ...); Ik vroeg me ook af of de nodige sondes aanwezig waren. In deze folder spreken ze van een sonde die peut toe te voegen in de foyer> Is dat degene waarover u spreekt als "bodemsonde"? > Het lijkt me ongelooflijk dat het er oorspronkelijk niet was. Dit is wat we begrijpen als we deze handleiding lezen.


Hallo,
Zou je deze folder kunnen delen?
dank u

Hallo,
Natuurlijk is hier een link om de PDF te downloaden:
https://fromsmash.com/noticeponastKP
14 dagen geldig, anders geef ik je er nog een.

Bij ons, Doudou22 / Nicolas, is een offerte gemaakt bij QualiB. dit jaar maar te laat gevalideerd omdat niemand anders binnenkwam voor interventie. Ik wil graag met je chatten op FB, maar ik kan je ook niet vinden. Nog een winter om het huis te verwarmen met twee convectoren de kombuis, maar we zijn immuun voor de kou aha. We overwegen daarom over te stappen naar een andere ketel.
Ik stuur je een privébericht voor het geval je contact met me zou kunnen opnemen. :)

GuyGadebois je interventies zijn echt nutteloos en vijandig.
Laat "Doudou22" ons proberen te helpen ...

Fijne feestdagen allemaal,

Hallo ja, ik ben het Nicolas van qualibreizh typte dubois Nicolas op Facebook
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 21:04

Boilerprobleem ponast dubois Nicolas op 06 70 99 60 79 hartelijk
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: Probleem pelletkorrel Ponast kp11




par Doudou22 » 22/02/22, 21:11

basset schreef:Hallo max 22

Hallo, ik ben op zoek naar de instructies voor de PONAST kp 11 pelletketel, omdat ik bij deze ketel een probleem heb met de afvoer van de verbrande gassen door de flexibele Ø 80 mantel voor de toevoer van de pellets, heb je een idee?

Om je te lezen.

Dank u bij voorbaat


max22 schreef:Thierry bonjour,

Ik had een ketel geïnstalleerd door hetzelfde bedrijf als jij en hetzelfde model. Heb je de informatie gevonden waarnaar je op zoek was? Anders heb ik sinds 3 jaren veel aan de mijne gewerkt, en niemand wil er zelf voor zorgen. Bij jouw huis is er het bedrijf Qualibreizh dat kan komen. Anders vallen ze voor je pellets uit verbrand bij ontsteking of is het de hele tijd?

Ik hoop dat je je probleem hebt opgelost, anders neem ik contact met ons op dat we kunnen ruilen. Daar moet ik de twee ontstekingsweerstanden en de brander veranderen ... :onheil: :onheil: :onheil:
En zorg voor het volledig reinigen ...

Gebrek aan lucht of vochtige korrels
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 145-gasten