Aluminiumlassen van een Honda VFR-voetplaat: ok of niet?

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/12/11, 01:25

....naaaaaaan is er niet! Denk er eens over na, "L" (dwz "Lengte") = nul (...nou ja, het is net zo)

dedeleco schreef:De pauze vond plaats tussen de rode zone kort en de groene zone lang, door overmatige inspanning tussen groen en rood als een verzonken balk rode kant die een kracht absorbeert die ook wordt uitgeoefend op de uiteinden van de groene pijlen.


Christophe: heb je de kruk en de steun die hem ondersteunde in het beton gegoten?

Ben zou dat niet moeten doen! : Cheesy: : Mrgreen: ahahahahahahahaha .....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 15/12/11, 08:30

Een motorfiets is ontworpen om met zijn berijder erop te rijden...Niet om te vallen...Bovendien is dit soort motorfiets ontworpen met een meedogenloze jacht op grammen die samen kilo's vormen...De doorsnede van het stuk en het driehoekige ontwerp armen die het gewicht van de piloot dragen, overschrijden gemakkelijk de normen die worden opgelegd in industrieel timmerwerk : Cheesy: Door nadelen niets verrassends dat wanneer de fiets op zijn kant ligt zonder de voetsteun naar voren te schuiven, niet vouwt en een korte tijd alleen ondersteunt, zou ik zeggen 50 tot 70% van het gewicht van de fiets voor een andere ondersteuning (stuuruiteinde bijvoorbeeld) helpt niet bij deze functie ... Kijk maar hoe het op de fiets wordt gedaan ... Bovendien wordt het hoogstwaarschijnlijk ondersteund door iets op het eerste niveau van zijn lengte...

Beeld
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 15/12/11, 09:38

Te goed de discussie over de hefboomarmen / RdM! Je bent te sterk! Echt !

Prachtige Macro foto, hij is precies van mij (behalve de kleur, zadel, pot en bel).

Wees voorzichtig macro, met jouw foto zullen ze zeker een aerodynamische studie willen doen en de SCx en de maximale snelheid inschatten! : Mrgreen: : Mrgreen:

Uiteindelijk heb ik er goed aan gedaan het onderwerp niet op slot te zetten, ik had niet gedacht dat het weer zo rijk zou worden!! : Idee: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 15/12/11, 10:38

Geen verdienste gogole-afbeelding : Cheesy: De laatste keer dat ik een VFR van dichtbij zag, hield het achterwiel aan elke kant vast : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 15/12/11, 10:45

Eh? Kesako? Aan elke kant vastgehouden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 15/12/11, 10:57

Geen achterste giek : Cheesy: in 1987 ... die van een vriend ... In die tijd slaagden we erin om met zijn Vfr tussen de rijen auto's op de boulevards van chateauroux kleine toppen van 200 te maken : Cheesy:

Ik denk dat ik een groot wonder ben... : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 15/12/11, 11:08

Oh oké, je moet Frans spreken!!

Roooh maar je bent gek, de "virtuele pruim" via Youtube bestaat nu!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6526
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 15/12/11, 11:43

In 1987...Daarnaast heb ik op deze motor gereden...Zonder rijbewijs : Mrgreen:Ik passeerde de Al
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 15/12/11, 12:28

Roh bovendien kijkt hij!!

Ik geef je e-mailadres aan Sarkozy en je gaat de gevangenis in!!!

: Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/12/11, 12:36

macro had gelijk om de foto van de motorfiets te plaatsen.
We kunnen het onderdeel duidelijk zien, zijn positie, en daarom is duidelijk de kracht van het gewicht van de motorfiets vermenigvuldigd met de traagheid en vervolgens met de hefboomarm van de kracht, waardoor het onderdeel breekt bij zijn nauwe bevestiging op de as die niet kon niet draaien.
De Cx hangt sterk af van de grootte en positie van de man op de fiets.
0 x

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 142 gasten