Storing dappere boiler

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Gillo 30
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 02/04/20, 17:42

Storing dappere boiler




par Gillo 30 » 02/04/20, 18:12

hallo allemaal
Ik heb een klein probleempje, ik heb een dappere boiler mag 9 / 2xz in mijn camper en die werkt niet meer
wanneer ik het start, gaat het controlelampje probleemloos aan en zodra ik het warme water open, gaat het uit
Ik heb het voorzichtig geprobeerd, het gaat aan, maar zodra ik de warmwaterkraan iets verder open, gaat het uit
Ik veranderde het membraan en maakte het lichaam schoon, maar niets, nog steeds hetzelfde probleem :onheil:
Ik hoop dat je een idee krijgt dat ik ter harte ben
dank u bij voorbaat
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: dappere boilerstoring




par GuyGadebois » 02/04/20, 18:18

Gillou 30 schrijft:hallo allemaal
Ik heb een klein probleempje, ik heb een dappere boiler mag 9 / 2xz in mijn camper en die werkt niet meer
wanneer ik het start, gaat het controlelampje probleemloos aan en zodra ik het warme water open, gaat het uit
Ik heb het voorzichtig geprobeerd, het gaat aan, maar zodra ik de warmwaterkraan iets verder open, gaat het uit
Ik veranderde het membraan en maakte het lichaam schoon, maar niets, nog steeds hetzelfde probleem :onheil:
Ik hoop dat je een idee krijgt dat ik ter harte ben
dank u bij voorbaat

Dit wordt vaak veroorzaakt door een verstopt mondstuk (gedeeltelijk of volledig). In uw geval misschien gedeeltelijk of een defect thermokoppel.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Gillo 30
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 02/04/20, 17:42

Re: dappere boilerstoring




par Gillo 30 » 03/04/20, 12:00

BEDANKT voor het antwoord
is er een manier om dit thermokoppel te testen
merci
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: dappere boilerstoring




par Ahmed » 03/04/20, 12:23

Het is belangrijk om te controleren of het thermokoppel goed in de vlam van de waakvlam zit: het is een van de gevolgen van de vervuiling van het mondstuk dat een vervorming van de vlam veroorzaakt, waardoor het thermokoppel niet werkt.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Gillo 30
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 02/04/20, 17:42

Re: Dappere boilerstoring




par Gillo 30 » 06/04/20, 17:49

hallo
dit weekend heb ik het opnieuw geprobeerd door de punt van het thermokoppel iets dichter bij de vlam te brengen, maar niets beters altijd dezelfde bp
zodra ik het warme water nog een beetje openzet, gaan de hellingen uit en gaan ze in veiligheid :schok:
en het mondstuk is schoon, ik begrijp het niet
is er een manier om het thermokoppel te testen
merci
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten