Gecombineerde houten baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 28/03/21, 21:43

Dankjewel, dat is wat ik zo snel mogelijk zal proberen te doen en zodra het klaar is blijf je op de hoogte en stuur je een foto.
1 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 03/04/21, 12:42

Goedemorgen allemaal ..
Maatregelen die zijn genomen:
Verwijder de 2 grote onderdelen op de motoras.
Verwijder de ventilatorkap
Motoropening om te controleren of er geen ander probleem is (terwijl ik daar ben)
De boom verwijderen om te zien of we hem kunnen omdraaien (er is een kant van de boom die meer uitsteekt dan de andere) en ik wilde de grote kant aan de rechterkant plaatsen (momenteel aan de linkerkant)
Knipt beschadigde kabels bij de schakelaarbehuizing door
Huls ze met krimpkous aan de spoel, verwarm en monteer alles weer met de as omgekeerd.
Test 1: het draait maar eenmaal met de goede kant naar boven en eenmaal ondersteboven enzovoort.
Plotseling weer in elkaar zetten en weer in elkaar zetten met de as op zijn plaats.
Ik ben best trots op mezelf en ben er vrij zeker van dat ik het probleem heb opgelost.
Test 2: de motor starten zonder de riem die een van de gereedschappen aandrijft. De motor loopt maar één keer met de goede kant naar boven en één keer ondersteboven.
ECHTER NA EEN WEINIG ZEKER OM DE KABELS OP HUN PLAATS TE HEBBEN VERVANGEN
Test 3: zelfde als test 2 maar met de riem op de schaafmachine wil de motor starten maar draait niet, hij moet bij het starten worden geholpen door de poelie met de hand in te drukken. Als het eenmaal is gestart, lijkt het geen stroom te hebben verloren.
Nogmaals bedankt voor je hulp.
toebehoren
20210402_155553.jpg
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Macro » 03/04/21, 12:56

verander je condensator ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 03/04/21, 13:02

ok bedankt
Is het daardoor eenmaal ondersteboven eenmaal ondersteboven?
Of is het zo dat het zonder hulp begint?
Kan ik de machine gebruiken terwijl ik wacht?
Is dat de condensator?
Wat voor soort stroomcondensator zou hiermee compatibel zijn?
dank u
toebehoren
20210326_162703.jpg
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 03/04/21, 14:12

Ik bevestig :
Eenmaal gestart (in de goede richting) verliest de motor geen kracht, ik heb net een test gedaan met de frees.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Obamot » 03/04/21, 14:14

Het is beter om dezelfde condensator te nemen, er zijn toleranties, het is niet voor niets ...

Voor contacten zei Guy dat je 'eerder' foto's moest maken

Ik stelde ook voor om KABEL VOOR KABEL te gaan ... om fouten te voorkomen.

Blijkbaar, alleen al door naar je foto's te kijken: voor / na - zonder categorisch te willen zijn omdat je niet goed kunt zien - lijken de verbanden niet hetzelfde te zijn: (de vraagtekens = dit is waar de 'we do not goed genoeg zien wat er in de oude verbinding was aangesloten)

9BE171A0-2980-4277-B687-9A6E5F9B1894.jpeg
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 03/04/21, 14:22

De foto's van de bedrading vooraan staan ​​aan het begin van de dienst.
De bedrading een voor een opnieuw aanbrengen was niet mogelijk omdat het nodig was om de doos te openen, dus ik heb de locaties in 1 bestand ingevoerd en ze op de juiste plaats teruggeplaatst als ik geen fout maakte.
Ik heb duizend voorzorgsmaatregelen genomen, maar? De fout is menselijk.
toebehoren
baby1130.docx
(12.53 KB) Downloaded keer 350
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par Obamot » 03/04/21, 14:40

Ik zei wat ik zag, in de hoop dat het zou helpen, zonder enige zekerheid.

Des te beter als de verbindingen correct zijn (ik kan doc.x niet lezen)

Maar waarom draait het dan eenmaal in de ene richting en dan eenmaal in de andere als het "goed" is?

Ik zeg dat, ik zeg niets, er is niet gemeld dat dit gebeurde vóór de opkomst van deze draad.

Goed vervolg in ieder geval ... En vooral vol succes!
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 03/04/21, 15:08

Ik had je foto's niet gezien, ik zal het nog een keer controleren.
In ieder geval, of ik het probleem nu oplo of niet, ik dank u allen voor uw hulp
0 x
pascaldubord
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 26/03/21, 17:44
x 3

Re: Gecombineerd hout baby 1130 de motor blaast de gewichten van mijn elektrische meter




par pascaldubord » 03/04/21, 15:22

"voordat er kabels hier zijn?"
Ik heb zojuist al mijn foto's gecontroleerd, geen enkele in een hoek die goed genoeg is om het te controleren, dus de twijfel is meer dan toegestaan.
Ik zal proberen dit bedradingsschema zorgvuldig te bekijken
toebehoren
20210327_153228.jpg
0 x

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 122 gasten