Deca Starmicro 180 inverter lassen machine die de pellets van mijn stroomonderbreker blaast

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
ronchp83
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 17/10/17, 09:21
x 3

Re: Deca Starmicro 180 inverter lasapparaat dat de leiding van mijn stroomonderbreker breekt




par ronchp83 » 12/11/17, 15:23

izentrop schreef:Hallo,
Ik denk dat de techno het maximale verzilverbare vermogen heeft geëvalueerd in vergelijking met de kenmerken van de vermogenstransistors.

Versterkte het het solderen van de circuitbreuk die ik eerder had genoemd, omdat het verlies van vermogen door Joule-effect op deze plaats een abnormale overconsumptie moet veroorzaken?



Hallo, nee, het heeft de pauze niet versterkt. Ik dacht niet om het te versterken, anders denk ik dat ik het zelf zal doen als je alleen tin moet toevoegen. Bedankt voor het stellen van de vraag , anders zou ik het vergeten zijn : Wink:
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten