Wave Energy Navigations

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
davidbeniz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/01/05, 13:36




par davidbeniz » 26/01/05, 22:23

Een ander probleem voor de getijdenturbine is de invloed van het gebruik van grootschalige getijdenenergie op het ritme van de getijden en hun kracht.

Als de getijden de beweging die het moet maken niet bij kunnen houden, kan het momentum dat aan de rotatie van de aarde wordt gegeven, worden veranderd en kan het klimaat opnieuw worden geraakt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

verander uw visie




par Asgard bot tyr » 25/12/05, 14:28

Ik denk dat uw idee nog steeds bestaat als we uitgaan van het principe van het centraliseren van onze energiebronnen: als bevoorrechte 4 varianten
internationnals in plaats van 3000 wilde eetbare planten in Frankrijk!
Kiezen we ervoor om een ​​enorme waterkrachtcentrale voor iedereen te produceren of dat lokaal het potentieel voor energieproductie wordt geoptimaliseerd om de ecologische voetafdruk van onze energiebehoeften te verkleinen : Wink:
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 386-gasten