elektriciteitsprijzen in Europa en Frankrijk

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 12/02/08, 11:13

Verdomd, ik dacht dat ik er eentje had forum van econologie, en ik bevind me op een datingsite : Cheesy:

Welkom mevrouw Eco.
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 12/02/08, 14:22

Remundo schreef:Zelfs op Capt_Maloche! : Mrgreen:


ja, Remundo, als er achter je avatar echt een man staat : Cheesy:, Je zou moeten begrijpen; het verfrist de atmosfeer, tempert de hitte, verzacht de lampen... :D

In feite is het de zeer suggestieve en zeker zorgvuldig gekozen avatar van Miss; het is zeker dat de mijne minder... sexy is :D Ik heb een IKEA-gezicht op deze karikatuur, maar toch succesvol.

het is waar wat, waar is de pariteit hierover Forum? Toff! , je moet een beetje vragen, mijn vriend!
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 12/02/08, 15:32

Oh? Worden uw lampen hierdoor zachter? AH goed... : Mrgreen:

Voor mij voelt het niet hetzelfde :D
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 12/02/08, 15:56

indy49 schreef:Verdomd, ik dacht dat ik er eentje had forum van econologie, en ik bevind me op een datingsite : Cheesy:

Welkom mevrouw Eco.

Hoi, ik heb dezelfde indruk : Lol:

Als Missécolo deze avatar heeft gekozen, is dat geen toeval. Sterker nog, je fantaseert meteen over de avatar, terwijl je in werkelijkheid misschien wel voor verrassingen komt te staan!! internetten is goed!!

hi Capt_Maloche
Tegenwoordig veranderen de benzineprijzen behoorlijk, maar de duurste was ongeveer 1 dollar en 15 of zoiets.Hoe dan ook, we spreken elkaar later nog eens. Ik had niet gedacht dat er zoveel mensen zo tegen mij zouden praten...

afgezien van de benzineprijs, die van weinig belang is... Kapitein Maloche, je hebt een telefoontje + een uitnodiging 8)

Het onderwerp is overigens "de prijs van elektriciteit".
Dernière édition par jean63 de 12 / 02 / 08, 15: 58, 1 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 12/02/08, 15:57

Nee, de medulla... de wervelkolom

Je wilt vast wel over het corpus cavernosum praten :D


Eh, eh, daar nog steeds Missécolo? 8)

nu de presentaties zijn gegeven, kunnen we terugkeren naar het onderwerp dat ons interesseert, namelijk de sBeeld Ik bedoel de prijs van energie Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 12/02/08, 17:03

jean63 schreef: Als Missécolo deze avatar heeft gekozen, is dat geen toeval. Sterker nog, je fantaseert meteen over de avatar, terwijl je in werkelijkheid misschien wel voor verrassingen komt te staan!! internetten is goed!!

....Capt_Maloche, je hebt een contact + een uitnodiging 8)


Dus dat is gewoon jouw verantwoordelijkheid, ik laat jou de leiding nemen

Daarnaast Missécolo Over uitnodiging gesproken, laten we deze boeren maar aan hun parade-attributen overlaten :D

PM mij, ik heb een idee : Idee:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
missécolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/02/08, 17:34
Plaats: Quebec, Canada




par missécolo » 15/02/08, 00:46

:| Dat was een belediging of opmerking plat op mij te spreken vriendelijk en als wilde ... :?
0 x
Ariane xx Laten we een concreet gebaar, de planeet te redden !!
Avatar de l'utilisateur
missécolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/02/08, 17:34
Plaats: Quebec, Canada




par missécolo » 15/02/08, 00:52

:x ggrrr je echt dat ik kom hier voor vergaderingen? wilt stoppen met dit alles zal ik mijn avatar voorgoed veranderen ... ook al ben ik een meisje en Arretez mij ergeren !! :onheil:
0 x
Ariane xx Laten we een concreet gebaar, de planeet te redden !!
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 15/02/08, 01:17

Ach, daar ga je... je irriteerde Missecolo!! Nou ja, dan feliciteer ik je niet! :onheil:

Ze zal haar schattige avatar te veranderen, en ik zal niet meer dan ongeschoren Capt_Maloche zien : Cry:

Laten we echte heren zijn met onze kleine Missecolo :!: :P

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
missécolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/02/08, 17:34
Plaats: Quebec, Canada




par missécolo » 15/02/08, 05:14

ja en je irriteren ptite miss ecoloog voor een goede nan !! Ik zal mijn avatar te houden, want ik hou van hem, maar Arretez me kk irriteren ?? :onheil: :?
0 x
Ariane xx Laten we een concreet gebaar, de planeet te redden !!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten