De energieproducerende fossiel CO2 bezit!

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 17/06/12, 11:37

wat de Duitse elektriciteitscentrales betreft, deze dienen ook om de productie in Frankrijk te reguleren. Dus verkopen we ze 's nachts onze kernenergie en kopen we overdag hun steenkool of groene stroom.
Omdat de tarieven overdag hoger zijn dan 's nachts, is dat allemaal goed voor Duitsland!
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 17/06/12, 12:06

RealWheel schreef:Ik ben persoonlijk volledig tegen het besparen van energie, vooral als ze leiden tot een vermindering van ons bbp. De oplossing is om te innoveren maar zeker niet om terug te keren naar de situatie van de 50-jaren.

Energie besparen is ergens onzin omdat het in onbeperkte hoeveelheden kan worden geproduceerd.


Boehhh!

Prullenbak.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 17/06/12, 12:15

ah ja, Lessdewatt, maar daarvoor moet je wel in de mode zijn... :P

en bovendien valt het onder de vrijheid van meningsuiting... : Idee:
0 x
Beeld
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 17/06/12, 12:17

Remundo schreef:ah ja, Lessdewatt, maar daarvoor moet je wel in de mode zijn... :P

en bovendien valt het onder de vrijheid van meningsuiting... : Idee:


Ah AH Ah.
De RealWheel-man verdient dan het hemdje, vanwege de hoeveelheid onzin die hij hier verspreidt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 17/06/12, 13:07

Gisteravond aarzelde ik om hem in een andere draad te antwoorden..! Ik heb een vrij lang bericht geschreven. En uiteindelijk heb ik het niet online gezet. De absurditeiten en benaderingen die uit zijn woorden voortkomen zijn zo flagrant... Dslé “Wheel”, maar het is realiteit.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 17/06/12, 14:28

moinsdewatt schreef:
Remundo schreef:ah ja, Lessdewatt, maar daarvoor moet je wel in de mode zijn... :P

en bovendien valt het onder de vrijheid van meningsuiting... : Idee:


Ah AH Ah.
De RealWheel-man verdient dan het hemdje, vanwege de hoeveelheid onzin die hij hier verspreidt.


Het probleem is dat het niet alleen hij is die voortdurend onzin als parels aan de econologie rijgt, door systematisch te weigeren de lessen te lezen en te leren, over wat ze totaal negeren.


Janic, een pure realiteitsontkenner, schreef:
voor de gelegenheid.
Wij zouden het graag doen zonder:
wetenschappelijke pseudo-zekerheden
of pseudo-wetenschappelijke zekerheden
of pseudo-zekerheden, pseudo-wetenschappelijk, pseudo-wetenschappelijk.


wanneer u uw mobiele telefoon, uw tv, uw pc, uw auto gebruikt, waar u ziek bent, een MR-scanner gebruikt, u oplicht met kernenergie, enz. je gebruikt geen pseudo-wetenschappelijke of zekerheden, maar echte, onbetwistbare zekerheden, die elke microseconde over de hele aarde worden gereproduceerd!!!

Je dromen zijn onmogelijk te reproduceren, soms eeuwenlang (DreamWheel) zijn helemaal niets, zelfs geen pseudo-iets, alleen denkbeeldige dromen. illusies, inconsistenties, die nooit werkelijkheid zullen worden, gezien hun interne tegenstrijdigheden.

Wij zouden het zonder doen je echte troldromen, die de econologie vervuilen, met de voortdurende bewegingen van alle vormen, en nooit gerealiseerde dromen, afgezien van speciale effecten.

Door niets te lezen, door onophoudelijk onzin vol onsamenhangende tegenstrijdigheden te schrijven, vroeg te gaan slapen, je vervuilt en trolt de econologie volledig, en voortdurend serieuze, wetenschappelijke, revolutionaire onderwerpen blokkeren, zoals epigenetica, evolutie, de hersenen en het functioneren van onze neuronen, enz.. waar ik ben gestopt met het geven van nauwkeurige informatie, zolang je deze onderwerpen eindeloos blijft trollen met je onzin, tot het punt dat deze onderwerpen zijn dood op het gebied van econologie, vermoord door jouw gekke en absurde trollen !!
[/ Size]

Een voorbeeld:
Tesla bracht in 1888 een aantal realiteiten uit die overal werden gebruikt, het alternatief, zijn spoel met lage parasitaire capaciteiten, maar gezien zijn onwetenschappelijke methoden: Tesla heeft bijvoorbeeld tijdens zijn leven de ontdekking van Hertz-golven volledig gemist, die Tesla al lang daarvoor had kunnen doen, hij miste röntgenfoto’s (Roentgen), hij miste de werkende langeafstandstelefoon (Marconi), verdwaald in dromen die altijd onwerkelijk en onsamenhangend waren, hij miste radiolampen, hij miste de kwantummechanica (Plank, Einstein, De Broglie), radioactiviteit, relativiteit, enz. .

Met zijn spectaculaire elektrische ontladingen miste Tesla de ontdekking van Hertz-golven, zoals Maxwell al in 1865 had voorzien en aangegeven, en die Maxwell vóór Hertz zou hebben ontdekt als hij langer had kunnen leven, omdat Maxwell had aangetoond dat elektriciteit en licht hetzelfde fenomeen zijn, op verschillende frequenties, wat briljant was en de weg vrijmaakte voor alles wat volgde, heel reëel, zelfs de kwantummechanica en de relativiteitstheorie!!

.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 30/07/12, 20:13

Er is niet veel veranderd, van wat ik zie... :|
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 305 gasten