De nachtprijs van elektriciteit

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: De nachtprijs van elektriciteit




par n.Chr. 44 » 01/03/19, 02:58

Hallo,

nico239 schreef:... dat ontdek ik Ik zit in een voorbeeld van minimaal verbruik : stapelwolk en vaatwasser en ... basta ...


nico239 schreef:... de warmtepomp wordt alleen gebruikt voor het zwembad...


...?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: De nachtprijs van elektriciteit




par Adrien (voormalig nico239) » 01/03/19, 10:42

AD 44 schreef:Hallo,

nico239 schreef:... dat ontdek ik Ik zit in een voorbeeld van minimaal verbruik : stapelwolk en vaatwasser en ... basta ...


nico239 schreef:... de warmtepomp wordt alleen gebruikt voor het zwembad...


...?!


In 2018 : Mrgreen:

Maar tri repetita in 2019 zal het veranderen
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: De nachtprijs van elektriciteit




par n.Chr. 44 » 01/03/19, 11:02

Verandering van bestemming?!?! Wordt het zwembad een vijver om diversiteit te behouden?

Juich! Omdat eerlijk gezegd, privé- of individuele zwembaden lastig zijn!!! Het gesteriliseerde oppervlak, de hoeveelheid water die voor niets wordt vastgehouden, de behandelingen, de verwarming van het water, de pompen... Enz.

Om plezier te hebben of te leren zwemmen zijn er openbare en collectieve voorzieningen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: De nachtprijs van elektriciteit




par Adrien (voormalig nico239) » 01/03/19, 14:42

AD 44 schreef:Verandering van bestemming?!?! Wordt het zwembad een vijver om diversiteit te behouden?

Juich! Omdat eerlijk gezegd, privé- of individuele zwembaden lastig zijn!!! Het gesteriliseerde oppervlak, de hoeveelheid water die voor niets wordt vastgehouden, de behandelingen, de verwarming van het water, de pompen... Enz.

Om plezier te hebben of te leren zwemmen zijn er openbare en collectieve voorzieningen.


Nee, geen PAC voor het privézwembad, wat vervelend is Beeld

En er is ook een vijver
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten