Samenvatting van ons windturbineproject met verticale as!

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
hurl22
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 14/11/11, 20:39
Plaats: BZH




par hurl22 » 08/12/11, 19:50

dedeleco schreef:Met de Ark van Noach, in de Bijbel, stond de aarde overal onder water, zonder aarde!!!
Zie janic voor overtuigingen en meer bijbelse details!!

Zelfs 5 meter Groenland en 70 meter Antarctica zijn omgesmolten, dat is veel!!
Veel steden en vlaktes onder water!!

Eindelijk is het minder dan de 120 meter die 15000 tot 20000 jaar geleden is gepasseerd

Het ergste is de onverbiddelijke opkomst, onmogelijk te dwarsbomen gedurende duizenden jaren tussen -15000 en -7000 jaar, onvermijdelijk, onverbiddelijk, onmogelijk te stoppen, dat zullen we nalaten aan onze kleinkinderen die elke 50 jaar naar de kust zullen moeten verhuizen!!


Eerlijk gezegd.. Is mijn aanpak zo nutteloos? Wat heeft dit met mijn bericht te maken...Bedankt!
0 x
Mijn projecten parallel: http://poeleabois.perso.sfr.fr
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 08/12/11, 21:12

Ik was het niet die schreef:
We zijn een beetje slordig, want we testen alles wat we op internet vinden: luchtverwarmer op basis van "druivencannis!", zelfgemaakte methanisering...
Al het herstel kost tijd...

ofwel ben je:
knoeien

en vraag dus geen bevelen van anderen, die je rommel aanbieden, die je niet kent, zo nuttig als een windturbine en de rommel die je leuk vindt of waar je opgewonden van raakt!!
óf je bent gewijd,
bereken vervolgens uw prestatie zorgvuldig en om uw herstel optimaal te benutten, met de precieze kennis die u heeft gekregen
help mensen "het goede plan uit te zoeken...!

te beginnen met Faraday in 1830, de wet van Ohm (essentieel om de grootte van de spoelen te bepalen die het maximale vermogen geven om lottrekking te voorkomen), en elektromagnetisme, en vervolgens stroomt de lucht over de bladen, de zeilen, die voor velen ware samenvattingen zijn van ervaringen uit het verleden anderen sinds 1830!!!

Je weigert te kijken naar goed geordende en bekende kennis waardoor je geen tijd verspilt, omdat je naar mijn indruk moeite hebt met het leren ervan, het vinden van je weg erin, het identificeren van de essentie.
Als je precieze uitleg krijgt, de belangrijkste punten of fundamentele referentiepunten (ik heb ze op berichten gezet), volg je het niet en lees je het niet en probeer je het liever willekeurig, afhankelijk van je humeur en je plezier in het sleutelen!!

En het is duidelijk: ik stoor je!!
0 x
hurl22
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 14/11/11, 20:39
Plaats: BZH




par hurl22 » 08/12/11, 21:50

Slaap er een nachtje over...
0 x
Mijn projecten parallel: http://poeleabois.perso.sfr.fr
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 08/12/11, 21:58

Zeker als de tests de volgende dag slecht verlopen.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 11/12/11, 08:53

hurl22 schreef:Heueee...?Vertel me Dedeleco...!
Voor het geval je mijn aanpak NOG STEEDS niet begreep, ben ik dit bericht opnieuw begonnen omdat je, in plaats van de discussie te helpen en antwoorden te geven, alleen maar kritiek leverde (waarschijnlijk terecht gezien onze zichtbaar naïeve benadering), en om dit eenvoudige bericht met voorbeelden en feiten te transformeren in blabla dat uiteindelijk uit het onderwerp zal verdwijnen!
DUS:
Ik wil in mijn aanpak:

Test op herstel gebaseerde methoden!
Bewijs dat een idee werkt of niet!
Help mensen op deze manier om "het goede plan uit te zoeken...!
Van daaruit werken de gnagnagna niet, zo is het niet... Je hebt jezelf al uitgedrukt! Ik verwacht iets constructiefs, geslaagde experimenten, samenvattingen... Als je dat niet kunt, spuug je gif dan ergens anders uit...

Ik ga mijn post niet allemaal veranderen vanwege jou!

Verwijs naar mijn eerste woord, voor degenen die zich afvragen.

Mijn aanpak is simpel en dat moet zo blijven!

Bij voorbaat dank en een fijne avond...

Goed antwoord, Hurl22, vergeet DD, hij is een goede man, maar... we volgen je werk.
Dat gezegd hebbende, als je op zoek bent naar econologie, zijn anderen aan een avontuur begonnen dat identiek is aan het jouwe.
Goed gedaan en vooral goede wind
:D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 283 gasten