Houtsenergie video op Gussing

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Houtsenergie video op Gussing




par Christophe » 23/07/07, 20:07

0 x
francis55
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 20/07/07, 21:39
Plaats: Maas

ecologisch dorpsrapport




par francis55 » 24/07/07, 12:39

Bonjour à tous
Het probleem waarmee dit bos te maken dreigt te krijgen is het gebrek aan groenbemesters. Naarmate het hout rot, draagt ​​het bij aan de voeding van de bomen die op hun plaats blijven staan. Ze zullen er belang bij hebben om hiermee rekening te houden, anders zal hun prachtige bos over een paar jaar kan beschadigd raken.voel het.Het zou zonde zijn als ze op een dag gedwongen worden kunstmest in hun bos te strooien zodat de bomen kunnen groeien. Fijne dag
Francis
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 24/07/07, 12:45

Ik denk (hoop ik) dat er rekening is gehouden met het probleem van de uitputting van de bodem... en dan zijn er nog altijd de bladeren die een aanzienlijk deel van de humus uitmaken!

Omgekeerd kan het nuttig zijn om hout te oogsten, omdat bepaald rottend hout methaan vrijgeeft... veel slechter voor het broeikaseffect dan CO2.

Aan de andere kant was ik een beetje geschokt door de formule "Kings of Oil"...misschien was het een onvolkomenheid in de vertaling?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten