verbeterde Wind Turbine

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Bricolo07
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 22/07/14, 10:52




par Bricolo07 » 19/04/15, 21:06

olifant, mijn twee genen hebben elk een diodebrug en zijn naderhand met elkaar verbonden, dus kunnen we ons een berekening voorstellen?

Bedankt voor je aanmoediging Bidouille 23.
Nou, ik probeer je testen te doen, ik moet een kleine anenmo-meter kunnen vinden, aan de andere kant voor de balans. Ik begreep niet alles, we plaatsen het aan het einde van het mes en we zien de traagheidskracht?
Nou, ik ben nog steeds op zoek naar een site elders, ik zag er nogal wat, maar probeer Engels, maar Wikieolienne wist het niet, daar ben ik naar aan het kijken.

Voor de bladen heb ik de keuze omdat ik wat ik op maat moet maken nog steeds een model of een plan nodig heb, aan de andere kant voor de generator zal het mijn aandrijfelement zijn, ik wacht om de juiste te vinden om de behoefte te berekenen en dus de grootte en vorm van de bladen.
Ik bracht het aprem door met het plaatsen van magneten in plaats van de rotor van een inductiemotor, en super raar wanneer ik 6 magneten in het noorden leg, krijg ik 3 keer meer spanning en 2 keer meer stroom dan als Ik wissel noord-zuid af, een idee?
Zelfs als het resultaat niet overtuigend is, leer ik elke dag met dit project.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 19/04/15, 21:28

u bent op zoek naar een startkoppel dus in g / m of kg / m ... of n / m;) ...

in plaats van uw rotor plaatst u een balk van 1 m, onder het einde van de balk plaatst u een balans ... als u de rotor met de hand draait totdat u het startkoppel hebt overwonnen, krijgt u de waarde.

in principe draai je en wanneer je voelt dat je het resistente koppel passeert, lees je de waarde op de schaal ...

Voor de bladen heb ik de keuze omdat ik wat ik op maat moet maken nog steeds een model of een plan nodig heb, aan de andere kant voor de generator zal het mijn aandrijfelement zijn, ik wacht om de juiste te vinden om de behoefte te berekenen en dus de grootte en vorm van de bladen


: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Begin met het bepalen van het eindgebruik :) .... je hebt plots de basis van je generatorontwerp.

dan bepaal je de generator om aan de behoeften voor het eindgebruik te voldoen ...

Met genen. axiaal het is vrij eenvoudig dat je in drie fasen werkt ...

Maar dit is niet het onderwerp ... Ik geloof ook dat het onderwerp is om je te kalmeren en dingen op orde te brengen ... niet in alle richtingen ...


Door wat ik persoonlijk nog steeds niet weet wat u met uw windturbine wilt doen;)? tussen het inschakelen van een led of opgeladen met 200 Ah-batterijen is de taak niet hetzelfde ... in Bretagne aan de kust of op een dak van reims, het is ook niet hetzelfde verhaal ...

verduidelijkingen, zou eigenlijk welkom zijn :) ...
0 x
Bricolo07
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 22/07/14, 10:52




par Bricolo07 » 19/04/15, 22:06

Vraag het natuurlijk maar, ik ben op zoek naar een batterij in een hut onder aan een weiland waar geen elektriciteit is. Er zijn twee 60w-lampen en een kleine 200w verwarmingsventlo. Als de batterij leeg is, maakt het niet uit, ik heb een nood-LED-lamp
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 225




par n.Chr. 44 » 19/04/15, 22:13

Hallo,

Bricolo07 schreef:Ik ben op zoek naar een batterij in een hut op te laden op de bodem van een weide waar geen elektriciteit is. Er is twee 60w-gloeilampen en een kleine verwarming ventillo 200w.


door ze te vervangen door twee LED's van 3 of 4w, vermindert u al de behoeften (en daarmee de dimensionering van de installatie).
0 x
Bricolo07
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 22/07/14, 10:52




par Bricolo07 » 19/04/15, 23:24

Natuurlijk heb ik erover nagedacht, maar het is niet thuis, het land is van mijn grootvader, maar de hut is naast de deur, maar laten we vertrekken op een behoefte aan 300w
0 x
bistrons
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 04/05/15, 11:04




par bistrons » 05/05/15, 08:45

Wauw, dat klinkt moeilijk voor mij.
0 x
Bricolo07
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 22/07/14, 10:52




par Bricolo07 » 15/08/15, 15:18

Bonjour à tous,
na een korte pauze met mijn windturbine, heb ik geprofiteerd van mijn vakantie om een ​​beetje verder te gaan.
En ik kom op een punt waar niemand over spreekt in de handleidingen, de handmatige rem. Inderdaad, als ik lange tijd afwezig ben, in een noodgeval of onderhoud, had ik graag een rem of een slot geïnstalleerd op de windturbine die 6 meter hoog was en van onderaf bedienbaar was. Door kortsluiting van de generatordraden kan ik vertragen maar niet stoppen (wel, het hangt van de wind af).
Ik heb al een zeer lichte aluminium staaf van 6 m die ik liever had gebruikt in plaats van een kabel.
Ik heb een systeem van twee buizen aangesneden dat met een veer glijdt, maar ik weet niet of het betrouwbaar is. Bij trillingen kan het systeem een ​​probleem vormen bij 400 tpm.
Bedankt voor uw ideeën of diagrammen
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 300-gasten