van elektriciteitsproducent hometrainer

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10

let op echt probleem de lage trapsnelheid




par dedeleco » 03/02/10, 15:38

"Het echte probleem lijkt de lage trapsnelheid te zijn"
is correct, maar als we op zoek zijn naar een eenvoudige en zeer goedkope oplossing, zonder te zoeken naar maximale prestaties, kunnen we deze snelheid verhogen met een riem die van een grote katrol (zoals de achterrand van een fiets zonder band) naar een kleine katrol gaat de dynamo of alternator. Het enige kleine probleem is een houten steun voor de fiets met de dynamo en zijn kleine katrol met een riem (een goed touw werkt maar slijt snel).
Evenzo met een windturbine die een fietsvelg en een riem naar de dynamo draait met een kleine katrol!
De fietsverlichtingsdynamo heeft hetzelfde probleem opgelost door zijn poelie op de band te wrijven om de rotatiesnelheid te vermenigvuldigen met de verhouding van diameters, dwz 75 / 1cm !!
Met een riem zullen we betere prestaties hebben, de enige moeilijkheid is om de riem strakker te maken. Dynamo's in de auto worden ook aangedreven door strakke riemen en ze werken goed.
De enorme windturbines hebben ook zeer luidruchtige snelheidsvermenigvuldiger versnellingen (en ook regulator), gezien hun vermogen.
We kunnen zelfs een kleine auto-versnellingsbak herstellen voor hoog vermogen, maar de vermenigvuldiging blijft vrij laag.
Als we niet op zoek zijn naar een maximale output, maar een minimumprijs, maakt het herstel van de belangrijkste elementen voor het slopen: dynamo of dynamo, katrollen, riemen, versnellingsbak, motorreductor en zelfs propeller met dood vliegtuig het mogelijk om een een beetje knutselen maar functioneel zonder het maximale rendement te halen.
Als laatste, als je het leven moeilijk wilt maken, kun je de alternator terugspoelen met een fijne draad door het aantal windingen van de wikkeling te verhogen om een ​​hoge spanning te hebben bij lage snelheid. Het blijft gemakkelijker dan het hele karkas te bouwen met ijzer en magneten.
Het is gemakkelijker om de grootte van de propeller te vergroten, omdat alles in de wind krachten ondergaat en daarom min of meer gemakkelijk zal draaien en daarom een ​​houten propeller die in een boomstam wordt gesneden, werkt voor een lage prijs .
Het werkt al met een fietsverlichtingsalternator en werkt daarom met een dynamo- of bergingsdynamo.
Eindelijk de site http://www.alxion.com/
verkoopt prachtige alternatoren van hoge kwaliteit met een hoog rendement met een prijs die overeenkomt met de kwaliteit.
Mijn punt is dat we met herstel eerste resultaten kunnen krijgen voor de prijs van een paar stukken hout op voorwaarde dat we meer ruimte hebben.
Eindelijk heb ik geen huis met voldoende wind (behalve tijdens het einde van 1999 storm) om aan de slag te gaan en pedaal om 's nachts heel goed te lopen door de heuvel van 200m te beklimmen met de fiets om in vorm te blijven en niet te verouderen.
De elektrische fiets is duur en niet optimaal om in vorm te blijven. Het is mogelijk om er een batterijlader van te maken; in het bijzonder bij het afdalen van de heuvels, herwinnen we de energie van het beklimmen van de bergopwaartse klim zonder hulp! Dus zonder te sleutelen, door te sporten, elke klim, laad je een batterij op met een elektrische fiets de heuvel af in plaats van te remmen. Maar het is erg duur in vergelijking met de nulprijs van het materiaal dat met de slooppremie in de sloop wordt gegooid.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 10/02/10, 15:43

blixite schreef:
voormalige oceanische schreef:
Hallo, het is eigenlijk de kracht die een gemiddelde fietser heeft ontwikkeld. Een getrainde fietser rijdt 250W, de profs meer.

Ah oké.
Het zou interessant kunnen zijn waar dit mysterieuze nummer uitkomt en hoe het werd geëvalueerd. Als dit is, werd de 250 w experimenteel verkregen, rekening houdend met alles van "de hele keten". 100w zou de uiteindelijke output zijn.
Anders vind ik 100 wc 'niet slecht, ik zie de lamp van mijn aquarium, het is 15w.


Hallo ex-océano

mijn tv is 22W
(diag van 35cm, en het is geen led of oled)

mijn laptop niet veel meer

mijn plek 1.4 W, 5W echt

doei
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 11/02/10, 20:16

Het is goed om apparaten te hebben die weinig verbruiken, omdat je hiermee kunt overschakelen naar hernieuwbare energiebronnen.

De overgang is er. Grote, hebzuchtige apparaten omvatten het onderhoud van grote energieproductie-eenheden.
Energiezuinige apparaten zorgen voor een beter gebruik van lokale en individuele hernieuwbare energiebronnen en kunnen daarom gedeeltelijk - of zelfs volledig - afkomen van grote energieproducenten.
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: hometrainer die elektriciteit produceert




par Hic » 01/04/10, 16:21

de Egyptenaar schreef:Hallo allemaal
door het niet vinden vinden we uiteindelijk de vraag, dus hier
ken een stad waar we het hebben over een hometrainer die elektriciteit kan produceren, om een ​​woonkamerlamp aan te drijven of iets anders.
Het ideaal zou zijn met een batterij bijvoorbeeld om de avond alleen met door te brengen.
maak het zelfs, als een goede ziel goed gedetailleerde plannen heeft, moet ik zeggen dat het niveau hierop ligt forum maak indruk op me en praat nog niet over ingewikkelde dingen.
eindelijk is uw mening dat dit geldig en mogelijk is om te implementeren.
bedankt voor je reactie.

Hallo Egyptisch
het moet gewoon even wachten :-)

http://www.futura-sciences.com/fr/news/ ... ble_23239/
vaarwel Hic
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

van elektriciteitsproducent hometrainer




par Michel avignon » 20/04/10, 09:32

Hic schreef:
de Egyptenaar schreef:Hallo allemaal
door het niet vinden vinden we uiteindelijk de vraag, dus hier
ken een stad waar we het hebben over een hometrainer die elektriciteit kan produceren, om een ​​woonkamerlamp aan te drijven of iets anders.
Het ideaal zou zijn met een batterij bijvoorbeeld om de avond alleen met door te brengen.
maak het zelfs, als een goede ziel goed gedetailleerde plannen heeft, moet ik zeggen dat het niveau hierop ligt forum maak indruk op me en praat nog niet over ingewikkelde dingen.
eindelijk is uw mening dat dit geldig en mogelijk is om te implementeren.
bedankt voor je reactie.

Hallo Egyptisch
het moet gewoon even wachten:

Dag
Ik probeer een hometrainer
die een magneto met permanente dubbel effect-magneten aandrijft 300 350 tmn 24 V 3 A
binnenkort meer informatie
Zie mijn andere blog
Caravan- en andere verlichting, waarbij ik compacte fluorescentielampen 24 V CC gebruik in 20 WE 27
of mijn verschillende berichten op
Trommel wasmachine met schoepenrad
of Vervaardiging van een emmerwiel met een haspel
of foto's kleine windturbine

Michel Avignon
0 x
Michel avignon klusjesman
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

van elektriciteitsproducent hometrainer




par Michel avignon » 20/04/10, 10:16

Dag
Het verschil en
1 dit is een Magneto met permanente magneet met dubbel effect en geen alternator
dou een beter rendement
2 lage rotatie 300 een 350 T mn mogelijkheid om het op een schoepenwiel te gebruiken
3 gemakkelijk te maken

Michel Avignon
PS heeft een magneto altijd het alternatief geboden, evenals de gelijkstroomgenerator die is vervaardigd door afwisselend, en dankzij zijn collector de rederesse in gepulseerde stroom in monorichting en ja en hetzelfde de dynamo van fiets en een alternator met permanente magneet? ??
0 x
Michel avignon klusjesman
evka1
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/06/10, 20:34

fiets generator elektriciteit




par evka1 » 14/11/10, 19:50

Hallo,
Ik ben op zoek naar een fiets voor elektriciteitsgenerator. Kunnen we ze ergens vinden? Bij voorkeur in België, maar ook elders.
Helaas knoei ik niet zelf.
Evka
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/11/10, 22:00

Basis oplossing:
Om knutselen te voorkomen, zoek een elektrische fiets met energieterugwinning tijdens remmen en bergafwaarts. (op google)
Eenmaal gevonden deze zeldzame en zeer ecologische parel, gebruik het om te klimmen, zonder hulp aan de kracht van je dijen (oefening zeer goed voor de gezondheid), een mooie hoogte van 200m bij 5 bij 10% helling en daarna laat het zakken met hulp die de batterij oplaadt zeker en zonder knutselen !!

Je kunt de fiets ook vervalsen zodat hij denkt dat hij bergafwaarts gaat wanneer je trapt (achteruit rijden of het freewheel blokkeert zodat je bij het trappen in de tegenovergestelde richting oplaadt als een fiets die bergafwaarts gaat !!) met een beetje doe-het-zelf .
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 17/11/10, 11:11

dedeleco schreef:Je kunt de fiets ook vervalsen zodat hij denkt dat hij bergafwaarts gaat als je trapt (achteruit rijden of het freewheel blokkeert zodat u bij het fietsen in de tegenovergestelde richting oplaadt als bij een downhill-fiets !!) met een beetje doe-het-zelf.




: Lol: : Lol: : Lol: : Lol: uitstekend! Beeld
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 305-gasten