Stirling Pistons Rotary Ringvormige TriLobic (SPRATL)

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 25/08/09, 10:31

Whaoo, hoe mooi is deze kleine stirling! Hij zou me alles teruggeven, dit beest! Bijna evenveel als een knappe vrouw die me knipoogt : Cheesy: !

Nou, serieuzer, wanneer zullen de eerste prototypetests, Raymondo ??? Je doet ons wegkwijnen, daar!!! Nog meer moeten dweilen, thuis...:frons:

De vraag geldt ook voor de veelbelovende POGDC-Stirling op basis van de SRATL... : Wink:
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 27/08/09, 09:51

Hallo Louphil en Pascal,

SPRATL staat niet op de agenda.

Ik concentreer me momenteel op de MPRBC, maar ik heb niet alleen dat te doen... Terug naar school is hier en de kleine aspirant-ingenieurs wachten op me :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 19/02/10, 10:26

Bonjour à tous,

Wat nieuws van de Stirlings van SYCOMOREEN,

Terugroepen
Beeld
de Stirlingmachines met ringvormige drielobbige zuigers (SPRATL) resultaat van de aanpassing door SYCOMOREEN van de RPATL drielobbige machines originelen door Pascal HA PHAM

Het ontwerp van SPRATL-machines heeft zich vastgehecht om alle momenteel bekende defecten aan Stirling-machines te verminderen of zelfs te elimineren, grotendeels:
1) Volumetrische fout bij Vmin en Vmax
2) Het niet respecteren van koude en hete isothermen
3) Gebrek aan calorische regeneratie van de vloeistof die door de 2 isochoren stroomt
4) Spontane overdracht van warmte tussen de koude en hete delen van de machine zonder de vloeistof te laten werken.
Beeld

Punt 1 wordt volledig geschrapt.

Punt 2 is geoptimaliseerd door intense stromen binnen warme en koude machines

Punt 3 is geoptimaliseerd door een warmtewisselaar met tegengestelde en continue stromen

Punt 4 is geoptimaliseerd door de bijna volledige scheiding van warme en koude delen in de machine zoals hieronder voorgesteld.
Beeld

Al deze verbeteringen zullen het mogelijk maken om "tangentiaal" te gaan naar de ultieme thermodynamische efficiëntie van Carnot, zowel als motor als als warmtepomp of koelkast.

Nieuwe collectie
Allereerst bereidt hij enkele prototypes voor, maar het is nog iets te vroeg om daarover te praten.

Maar er is meer interessants... U weet dat Pascal HA PHAM en Yves SAUGET nauw samenwerken aan ZZ sferische machines en banden smeden met een andere uitvinder van sferische machines, Shi Zhe en zijn Fuhaidangu-machine.

De eerste schetsen en reflecties suggereren aanpassingen in Stirling van deze bolvormige machines met dezelfde kwaliteiten als het SPRATL-ontwerp

Ik laat nu Pascal of Yves een woordje tegen je zeggen.
Dernière édition par Remundo de 19 / 02 / 10, 11: 37, 2 keer bewerkt.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Pascal HA PHAM
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1461
Inschrijving: 30/01/06, 14:56
Plaats: soleil
x 25

zonnebloem OK voor de uitdaging




par Pascal HA PHAM » 19/02/10, 10:47

Kom laten we gaan!

Beeld

de beheersing van de kou schrikt ons niet af .... ook de hitte, voor de Stirling-modus heb je de 2 nodig

op twee verdiepingen......

AZZp

Beeld

DE ZZc van het octrooi

Beeld

DE prachtige tekening van de FF van onze vriend SHI ZHE


Beeld

nu zullen we deze wezens van dromen moeten temmen....

suggereren verschillende volumes aan de boven- en onderkant!

beschouw ze als fragiele jonge en mooie jonkvrouwen

leer ze samen bewegen in hetzelfde ballet,
op een denkbeeldige dansvloer...

Hier is een heel kort overzicht van het spectrum van aardbeienmachines, een wereldwijd subtiel spectrum = het is niet het materiaal dat ontbreekt,

het is duizelingwekkend...goddelijk om alles hier samen te kunnen brengen.

"om STIRLING nectar te maken... bijvoorbeeld"

A + vrienden

: Cheesy:

Weldra

PS heel goed als Raymond in het Engels kan vertalen voor SHI ZHE!

Tryphon
0 x
Rondom mijn werk, volledige video's op het web:
https://www.google.fr/webhp?source=sear ... 80&bih=672
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: zonnebloem OK voor de uitdaging




par Remundo » 19/02/10, 16:39

Hum hum heel goed... Ho ho...
pascal HA PHAM in het Engels schreef:Nu moeten we snel gaan!

Beeld

De kou de baas worden schrikt ons niet af...noch de hitte. Want voor het Stirling-proces hebben we zowel koud als warm nodig op twee trappen......

Eén ZZp (planosferische ZZ-motor)

Beeld

De gepatenteerde ZZc (ZZ conicosferische motor)

Beeld

De prachtige tekening van de FF (Fraisoidal Fuhaidangu) van onze vriend SHI ZHE

Beeld

nu moeten we deze geweldige wezens temmen...

om ze te vertellen over verschillende volumes, op en neer!

om ze te zien als fragiele jonge en mooie dames

om ze te leren samen te bewegen in dezelfde harmonieuze dans,
we hebben een fantasierijke dansvloer...

Hier is een korte verkenning van het spectrum voor onze fraisoidale motoren, met een zeer subtiel wereldwijd bereik = dit is niet de kwestie die mist,

het is duizelig...goddelijk om dit allemaal hier te hergroeperen.

"om er een Stirling-nectar uit te halen... bijvoorbeeld"

Tot snel Vrienden

: Cheesy:


PS heel goed als Raymond dit naar het Engels zou kunnen vertalen voor SHI ZHE!

Tryphon

Ja dat kan hij! :P
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 22/02/10, 12:12

Pascal HA PHAM schreef:als we het grootst mogelijke volumetrische verschil tussen de 2 trappen willen verkrijgen, is het dan goed om een ​​vloer in ZZc-geometrie te combineren en de andere in FF-geometrie die het grootste verschil oplevert...& is het goed om het grote volume in ZZc te gebruiken en de kleine in FF?

Wat is dan de eerste evaluatie/benadering van de maximale differentiële coëfficiënt van de V = de "CDMV" (½…..1/3…..minus?)

Wanneer aan beide zijden van de machine een identieke geometrie wordt gebruikt, hoe evolueert deze "CDMV" dan voor ZZc en voor FF?

en ja vrienden, dat klopt....de 3 musketiers zullen uitkomen met de 20 troefkaart!

Hallo Raymond,
hoi, ik weet niet zeker of we het over hetzelfde hebben:

GEVAL VAN GEDIFFERENTIEERD BI VOLUMETRIE:
er is inderdaad een compressieverhouding bovenaan en een andere onderaan (de 2 kunnen ook identiek zijn) maar het begrip CDMV is de verhouding tussen het volume van de ene verdieping en dat van de andere verdieping teruggebracht tot een cyclus.

"en dat is niet hetzelfde"

is het niet?
: Cheesy:
Tryphon Tournesphere

De "CDMV" verwijst naar de volumetrische verhouding. Het wordt ook wel compressieverhouding genoemd, meer zelden expansieverhouding.

De volumetrische verhouding van een thermodynamische cyclus kenmerkt Vmax/Vmin vloeistof dat we werk maken

Om een ​​optimale Stirling te maken, moeten de dode volumes nul zijn, zoals gerealiseerd op de SPRATL.

In vergelijking met ZZ-machines gaat het om zo laag mogelijke dode volumes. Net als bij de SPRATL wordt de volumeverhouding bereikt door de verhouding van het maximale volume van een kamer op de ene verdieping tot dat van een kamer op de andere verdieping.

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Pascal HA PHAM
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1461
Inschrijving: 30/01/06, 14:56
Plaats: soleil
x 25

Primeur: collegiaal op 4?




par Pascal HA PHAM » 22/02/10, 15:02

Ik kondig u de wens van SHI ZHE aan om deel uit te maken van onze collegiale en ook om te komen praten over zijn uitvindingen (met name de FF-machine) in onze favoriete discussies over ECONOMIE.

Zijn besluit en vertrouwen zijn voorbeeldig

De taalbarrière = Frans / Engels vertaling dan Engels Chinees,
en vice versa in retourberichten, maar de stroom van uitwisselingen tussen China wordt vertraagd en we zullen ons best doen om dit sneller en vloeiender te laten verlopen.

We wensen daarom een ​​lang leven toe aan deze ontluikende samenwerking met het FF-concept van SHI ZHE, dat op bewonderenswaardige wijze integreert met het onze en daarom een ​​toch al rijke catalogus van motoren en machines completeert.

toekomstige gezamenlijke projecten zijn al in de maak.

Die openheid laat zien dat goed verweven technieken en filosofieën grensoverschrijdend kunnen zijn en laten zien dat een nieuw paradigma mogelijk is: deze werkwijze brengt meteen veel onvermoede voordelen aan het licht.

Tot snel....
:D

Pascal
Dernière édition par Pascal HA PHAM de 22 / 02 / 10, 16: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
Rondom mijn werk, volledige video's op het web:

https://www.google.fr/webhp?source=sear ... 80&bih=672
Avatar de l'utilisateur
Pascal HA PHAM
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1461
Inschrijving: 30/01/06, 14:56
Plaats: soleil
x 25

INTRODUCTIE van SHI ZHE en zijn FF-machineconcept




par Pascal HA PHAM » 22/02/10, 16:41

Dat is alles, SHI ZHE is de 4e musketier van onze universiteitsuitvinder geworden, zijn uitvindingen zullen nu naast die van ons staan ​​en de catalogus zou nog sneller moeten groeien na andere universiteitsprojecten!

We stuurden hem zojuist dit bericht:

Goedemiddag SHI ZHE,





Ik ben erg blij met je antwoord en ik denk dat Yves en Raymond dat ook zullen zijn.



Ik zeg u dat de ZZ-motor een gezamenlijke uitvinding is van Yves Sauget en mij en dat de SPRATL (Stirling-motor met roterende ringvormige drielobbige roterende zuiger) een uitvinding is van Raymond (SYCOMOREEN) die is gebaseerd op mijn oorspronkelijke drielobbige concept.



Wanneer er aan het einde van de weg sterke innovaties zijn, aarzelen we niet om onze neuronen te laten samenwerken en we denken serieus dat er veel nieuwe projecten zijn om samen met u te bouwen en te lanceren.



Zou je ons je leeftijd kunnen geven en een foto van je kunnen sturen? Het zou een stuk leuker zijn.





Via de post van vandaag eert uw vertrouwen en uw vriendschap ons.





We mogen uw engine promoten op onze huidige websites en forums. Het miste alleen uw uitdrukkelijke toestemming en het is zojuist bevestigd.



We gaan onze documenten geleidelijk bijwerken door uw naam toe te voegen aan ons team van uitvinders (dat van 3 naar 4 gaat) en deze op dezelfde manier te verspreiden.





We denken dat het relevant is om grotere R&D-projecten te stimuleren over de fraisoidal-motoren waar uw Fraisoidal Fuhaidangu (FF) een kostbare rol speelt.



Zo staan ​​wij met u en uw land aan het begin van een nieuwe internationale samenwerking, met name over motoren van Stirling die hun kenmerken en hun prestaties vinden in de set van onze prachtige catalogus van nieuwe motoren.





Dit alles wordt gedaan met respect voor de uitvindingen en individuele ideeën en met een intense transparantie en collaboratieve geest.



Een grotere impact van onze werken en een internationale erkenning van ons nieuwe team zijn al gezien en bekend.





We hebben verschillende patenten te schrijven en ik denk dat we jouw vaardigheden nodig zullen hebben om nieuwe motoren te maken.





Fijne dag onze nieuwe vriend,



Pascal HA PHAM

Yves SAUGET

Raymond

Contact http://sycomoreen.free.fr


: Cheesy:
0 x
Rondom mijn werk, volledige video's op het web:

https://www.google.fr/webhp?source=sear ... 80&bih=672
tomsid
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 09/03/10, 19:46




par tomsid » 09/03/10, 20:08

Beeld

(bewerkt door ex-océano 09/03/10 20:51: BBCode activatie)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 10/03/10, 09:58

Wat anders? :P
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 196 gasten