Solarisatie van antimol-apparaten

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 02/07/08, 22:16

Uw bestelling vertrekt morgen met Taxipost :) Bedankt!

Ja, Janco's boek is geweldig... maar wees niet depressief tijdens het lezen... :|
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 05/07/08, 02:17

Nou, ik heb het pakket vandaag ontvangen.

Ik kon het niet laten om wat testjes te doen : Cheesy:


kleine montage gedaan in een haast

Beeld

met alleen het licht van de kamer debiteert het paneel bijna 2V

Beeld

aan de andere kant leek het me qua stroomsterkte een beetje zwak.

Beeld

het is normaal dat de draden hier verwisseld zijn, toch moest ik in serie gaan voor de stroomsterktemeting
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 27/08/08, 19:27

Hier is de montage voor 3/4 weken gedaan ik had nog geen tijd gehad om foto's te maken.
Hier zijn er twee die ik vandaag heb gemaakt.

De complete installatie (en een stukje dog :) )

Beeld


De binnenkant van de doos, een beetje rommelig : Cheesy:

Beeld


Om de batterijen in de mol-apparaten te simuleren, nam ik gewoon een stuk bezemsteel ter lengte van 4 batterijen, en ik plaatste schroeven aan elk uiteinde waarin de draden die van de regelaar komen, worden genomen. En de draden gaan door de bovenkant van de dop van de apparaten waarin ik twee kleine gaatjes heb geboord. Het was het minst ingewikkeld om te doen, en ik kreeg een stekker van een oud mol-apparaat voor mijn schoonvader, die kapot ging, dus in het geval van een probleem met de apparaten, is de garantie altijd goed.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten