Project geblokkeerd in geothermische energie

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/09/06, 19:06

Hallo,
Ik gebruik staven om te lassen met de schoolslag (messing) ze zijn meer dan 30 cm in het juiste deel, ik gebruik om te zoeken naar de (waterstroom)
Ik maak verschillende passages bij 90 in de ader in beide richtingen om het midden te vinden. Ik zet een mijlpaal en zo verder om de doorgang van de ader te volgen, heb ik een ander glas gemaakt door een andere persoon door de mijlpalen te verbergen om te bevestigen. .
dan kies ik de meest gunstige plek minder leiding om het huis in te gaan en ik plaats een buis met een gaaspunt en we pompen, het is zo simpel als dat. Als je een paar meter van de ader trekt, is er in het begin minder water in volume, maar na een paar jaar van het pompen van de ader uit de stad in de pompplaats. (is dat op de doorgang van de ader met de jaren
het zand is grover dus gemakkelijker te verpompen)
Om te slapen heb ik geen probleem, het kost me liever iets om me 's ochtends uit mijn slaap te halen !!

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 15/09/06, 21:30

Ik deed dit ook met koperen staven en het werkt zelfs voor de cv-leidingen in de plaat. Het is verbazingwekkende efficiëntie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 15/09/06, 22:17

frecolo schreef:hello,

allereerst, sorry dat ik je pijn heb gedaan, houthakker, maar veel berichten hierover forum verslag uitbrengen over innovatieve technologieën of nog niet erkende beginselen; Ik was gewoon verbaasd over je negatieve reactie. Uiteraard is het feit van het berekenen van stroom en richting toegelaten, met ondersteunend bewijs door sommigen. [...]
: knipoog: dat ben ik niet blessé...

Laten we de zaken gescheiden houden: aan de ene kant is er het feit dat ik absoluut niet geloof in het feit dat een wichelroedeloper een stroom kan schatten (zelfs als hij een stroom kan "voelen", is het een beetje anders ...). Het is mijn recht en ik leg uit waarom. Ik wacht op de bewijzen, ik ben behoorlijk "praktisch".

Aan de andere kant is er het feit dat je een vraag hebt gesteld, dat ik je specifieke informatie heb verstrekt waar je gek van lijkt te lachen, dat is de reden voor mijn reactie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/09/06, 22:27

Het lijkt mij dat straling van een storing schadelijker is dan die van een ondergrondse stroom.
Ik vraag me af over de oorsprong van tellurische schoorstenen, een soort stralingskolom die uit de grond komt, recht of geneigd, om te verdwalen in de kosmos na alles te hebben verstoord dat het kruist, indien nodig alle verdiepingen van een bouwen ongeacht de hoogte. Een mooi varken :onheil: ... Gelukkig zijn er ook gunstige straling, maar ik ben niet goed in het vinden ervan.
André, als je goed slaapt, is je bed goed geplaatst of heb je het geluk ongevoelig te zijn voor tellurische stoornissen :P
Wat de stroom van een bron betreft, slagen sommige wichelroedelopers erin om deze op de slinger te meten, evenals de diepte. Wat mij betreft, ben ik niet erg goed in het omgaan met de slinger, waardoor ik alleen een idee heb van de mate van positieve of negatieve invloed van een plaats, met een graduatietafel (Bovis-biometer). Maar misschien zou het ook mogelijk zijn om een ​​debettabel te gebruiken.
We nemen ongetwijfeld veel dingen onbewust waar en we slagen erin bepaalde informatie bewust te maken dankzij gadgets zoals de staven of de slinger.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 16/09/06, 00:02

Cuicui schreef:We nemen ongetwijfeld veel dingen onbewust waar en we slagen erin bepaalde informatie bewust te maken dankzij gadgets zoals de staven of de slinger.
De wichelroedelerslinger slingert zijn slinger boven het zogenaamd bepaalde waterpunt en begint langzaam te tellen; wanneer zijn slinger van beweging verandert, is het laatst vermelde getal de diepte in meters, of de stroomsnelheid, volgens de mentale conventie die hij heeft ingesteld voordat hij aan zijn test begon.
De wichelroedeloper bepaalt eerst door kruiscontrole de richting van de veronderstelde grondwaterader; waar de put kan worden gemaakt, strekt deze een koord over de grond uit, loodrecht op de ader van water; Hij volgt haar uit de "bron", wanneer zij reageert, is het de werkelijk gereisde lengte die overeenkomt met de diepte van de ader.
Het klinkt misschien absurd, maar het werkt. Deze kunstwerken, koord, slinger, staven, mentale conventies, zijn er alleen om de exotische percepties van de mens te visualiseren, die veel wetenschappers niet verklaren en weerleggen.
----
Cuicui met de twee parallelle staven, meer in het algemeen gebruikt voor het zoeken naar water, hoe kun je bepalen of het een schadelijke golf of een aanwezigheid van water is?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 16/09/06, 00:59

Koe !!

Ik, die over het algemeen niet te veel in dit soort dingen geloof (slinger, wichelroedelopen, enz ...), ik word gezien na het lezen van dit onderwerp!

Denk je dat voor het verhaal van de 2 hangers die een circulatie van water detecteren, het de gebruiker is die onbewust de handen beweegt om de staven te roteren, of zijn het de uitgezonden golven die de staven rechtstreeks beïnvloeden?

Merk op dat de ervaring gemakkelijk te testen zou zijn, het zou voldoende zijn om de staven in een steun te plaatsen en water eronder te laten circuleren, toch?
Ik weet niet waarom, maar naar mijn mening zouden ze niet toegeven, wat denk je?

Van al diegenen die de ervaring hebben gehad om het fenomeen te testen, heb je getest zonder te weten waar de waterleiding was?

Voor tellurische fouten (ik wist het helemaal niet), ben ik bereid te geloven dat golven of ik weet niet wat er kan worden uitgezonden en ongemak bij mensen kan veroorzaken, maar er zou geen manier zijn om ze te detecteren met een kleine elektronica?
0 x
frecolo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 27/04/05, 22:46




par frecolo » 16/09/06, 02:56

hou daar,

tellurische open haarden, het is lang geleden dat ik hiervan had gehoord!

sommigen denken dat sinds de oudheid deze tellurische fenomenen bekend zijn en dat de geometrie van de golven werd gebruikt als tracing voor de tempels, vervolgens de kathedralen ... onderzoekers-wichelroedelopers vinden ook onbekende oude monumenten dankzij hun gevoeligheid voor de golven . maar hier geef ik toe dat ik aan het begin van een rationele benadering verlies ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/09/06, 04:53

Dag

Denk je dat voor het verhaal van de 2 hangers die een circulatie van water detecteren, het de gebruiker is die onbewust de handen beweegt om de staven te roteren, of zijn het de uitgezonden golven die de staven rechtstreeks beïnvloeden?

De pijp die de arbeiders hebben gelokaliseerd heeft een diameter van 24 of 60 cm en heeft 3 pompen van 300 pk die water uit de rivier duwen om de staalfabriek te voeden. De pijp is meer dan 2 meter verderop begraven.
na een eerste graafbeurt volgens de oude plannen, niets! ,
toen gingen ze verder met de pennen en met zo'n stroom voelt iedereen de beweging, als we de pompen stoppen, klaar
niets meer ... Als je test met een kleine tuinslang is het een ander paar handgrepen, het kan willekeurig zijn, maar probeer een grote pijp in de stad.
Waarom zou een bewegende vloeistofmassa niet zoiets genereren als een elektrische stroom die door een draad stroomt? plaats daar wat stroomsterkte en je zult zien dat al het schroot rond de draad reageert. Als iemand dit zou onderzoeken, denk ik dat er een manier zou zijn om een ​​instrument te maken om de doorgang van een vloeistof in een leiding te meten, met dit principe zijn er veel instrumenten om de lokale zwaartekracht in de aarde te meten, daar worden gebruikt om ertsafzettingen of ondergrondse zakken te lokaliseren.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 16/09/06, 09:28

Voor gegeyx
Ik ben geen wichelroedeloper. Ik heb net 2 radieshesie cursussen gevolgd. Met de 2 staven gebogen in een rechte hoek, kan ik het verschil niet zien tussen de schadelijke golven die worden uitgestraald door een fout of door een waterloop. Het helpt me alleen om te weten hoe ik het bed moet verplaatsen, zodat ik kan slapen! Met een slinger moeten we het verschil kunnen zien. Maar ik hou niet echt van de slinger, ik ben niet goed genoeg of getraind genoeg daarvoor.

Voor nlc
Met een beetje elektronica moeten we deze natuurlijke golfemissies zeker wijden. Maar staven gemaakt met een hanger hersteld in een vuilnisbak, het is goedkoper en het breekt niet.

Voor frecolo
Voordat ze een gebouw bouwden, vooral een religieus, beoordeelden de ouden het land zorgvuldig. Momenteel zorgen sommige toekomstige paviljoeneigenaren er ook voor dat schadelijke plaatsen bezet zijn door muren en scheidingswanden en dat leefruimtes behouden blijven. In kerken is de locatie van de priester tegenover het hoofdaltaar over het algemeen zeer positief. Met de hervormingen bevindt het nieuwe altaar voor het publiek zich vaak op een negatieve locatie. Onwetendheid is een trieste zaak, zelfs als het uit een goed gevoel komt.

Voor nlc en andré
De emissie van elektromagnetische golven geproduceerd door de wrijving van water tegen de pijpen is eigenlijk reëel. Het kan worden gemeten met geschikte apparatuur. Levende dingen zijn gevoelig voor deze uitstoot. Misschien is er een klein effect op de staven die de wichelroede versterkt, of dan is er een effect op de wichelroede die deze versterkt met de staven ... misschien een beetje van beide. Het komt erop neer dat het werkt!
Dernière édition par Cuicui de 16 / 09 / 06, 13: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 16/09/06, 10:25

NLC schreef:Koe !!

Ik, die over het algemeen niet te veel in dit soort dingen geloof (slinger, wichelroedelopen, enz ...), ik word gezien na het lezen van dit onderwerp!

Denk je dat voor het verhaal van de 2 hangers die een circulatie van water detecteren, het de gebruiker is die onbewust de handen beweegt om de staven te roteren, of zijn het de uitgezonden golven die de staven rechtstreeks beïnvloeden?

Merk op dat de ervaring gemakkelijk te testen zou zijn, het zou voldoende zijn om de staven in een steun te plaatsen en water eronder te laten circuleren, toch?
Ik weet niet waarom, maar naar mijn mening zouden ze niet toegeven, wat denk je?

Van al diegenen die de ervaring hebben gehad om het fenomeen te testen, heb je getest zonder te weten waar de waterleiding was?

Voor tellurische fouten (ik wist het helemaal niet), ben ik bereid te geloven dat golven of ik weet niet wat er kan worden uitgezonden en ongemak bij mensen kan veroorzaken, maar er zou geen manier zijn om ze te detecteren met een kleine elektronica?


Ik ben een beetje verrast door wat je zegt, jij die elektronica doet, heb je nooit wat ik noem "de menselijke elektromagnetische antennetest" gedaan met een AC voltmeter?
Voltmeter in laag bereik 10 Volt b.v. een van de snoeren op een tafel geplaatst, de andere met de punt tussen je vingers (nat als de test met de ohmmeter te hoog is) en hoe meer je de uiteinden weg beweegt, des te hoger de spanning met 2 volt en meer, afhankelijk van de bronnen van emissie (ik ging tot 6 volt als ik me goed herinner)
Het spreekt voor zich dat de aanwezige stroomsterkte klein is.
Dat alles om je te vertellen dat de hanger (heel onbekend voor mij, bedankt cuicui, André, gegyx ......) slechts het einde van de antenne is, de ontvanger ben jij.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 309-gasten