Hout gasoven

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Matos
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 20/05/07, 16:24
Plaats: Nantes




par Matos » 23/07/09, 13:52

Salut à tous!

Tegelijkertijd met de bouw van mijn kleine vergasser, testte ik vele configuraties om een ​​WGCS (houtvergasser kampkachel) te bereiken. Ik heb ook de opbrengsten berekend (verrassing!).

Het doel is om vrij te kunnen reizen zonder afhankelijk te zijn van een gasfles om voedsel te koken.

Op mijn blog leg ik uit hoe ik verder ben gegaan en waarom ik uiteindelijk besloot te investeren in het bedrijfsmodel van WGCS!

Er zijn ook video's van mijn vergasser! :


http://green-life-project.over-blog.fr/



thomas
0 x
de SERREvitude
manitou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 113
Inschrijving: 19/12/07, 22:37
Plaats: bretagne




par manitou22 » 29/07/09, 23:43

Hallo Thomas,
kun je ons vertellen wat is de achtergrondmuziek van je blog, die zingt? het is super cool dank je.
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Matos
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 20/05/07, 16:24
Plaats: Nantes




par Matos » 30/07/09, 15:22

Dag ! ! Oké, ik zal je de titel van het lied geven. Uiteraard had ik het nauwgezet gekozen en het is waar dat het heel mooi is. Maar bovenal zou ik graag wat feedback hebben over wat je kon zien op mijn blog! het zal geweldig zijn.

Het nummer is "Honey and the Moon" van Joseph Arthur. Hij is een Amerikaanse folkrock-artiest die heel, heel mooie dingen doet.

Ik wil graag mijn gasgenerator blijven testen en op mijn motor laten draaien. Maar het mondstuk is te klein en ik had geen tijd om het te veranderen. Niet genoeg lucht, niet genoeg verbranding, dus niet heet genoeg en daarom geen pyrolyse enz ... het zal het volgende schooljaar zijn!

Wat betreft het WGCS-hout, ik neem het mee op vakantie in de mercantour. Ik heb een zonnelader gemaakt om de batterijen op te laden! ! (binnenkort staat het op mijn blog)



@ weldra


Thomas
0 x
de SERREvitude

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten