Eolische opnemen Nord-Pas de Calais

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
kikov
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/05/07, 03:27

Eolische opnemen Nord-Pas de Calais




par kikov » 09/05/07, 03:40

Hallo,
Ik ben een student op een technische school en ik werk aan een dossier dat gericht is op het bestuderen van de levensvatbaarheid van de ontwikkeling van windenergie in Nord-Pas de Calais.
Daarom wil ik informatie en documenten over dit onderwerp verzamelen, en in het bijzonder heb ik gehoord van een "regionaal windenergieplan" voor Nord-Pas de Calais, maar ik kan het niet verkrijgen. Dus ik zoek iemand die me kan helpen ... :)
Daarnaast ben ik op zoek naar informatie over het beleid van Frankrijk en de regio met betrekking tot windenergie (doelstellingen, prijsbeleid, etc.)
En als je andere informatie hebt die interessant kan zijn voor mijn onderwerp, aarzel dan niet.
Merci d'avance!
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 09/05/07, 10:56

http://www.industrie.gouv.fr/energie/re ... uete04.htm

Neem de tijd om hierin te graven. U vindt er zelfs de reglementaire teksten met betrekking tot het feed-in tarief. Maar dit zijn nogal "hermetische" teksten.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 09/05/07, 13:20

Waarom geen contact opnemen met de regionale raad en andere relevante overheden? - en van de gelegenheid gebruik maken om relaties aan te gaan voor uw toekomstige carrière? : Cheesy: ?
0 x
kikov
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 09/05/07, 03:27




par kikov » 15/05/07, 16:01

Bedankt voor de link en het advies.