Oplichting (?) Trap en subsidies, echte ervaringen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 11/06/08, 16:57

Lodewijk XVI was ervan overtuigd dat hij over een zeer stabiele piramide regeerde :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 11/06/08, 17:08

Christophe schreef:Begrijp de woordspeling niet tenzij het is:
Beeld

Uh ... : Cheesy: het was verre van dat...

Er zat een eenvoudige boodschap achter: een piramide kan alleen staan ​​als de basis erg breed is.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/06/08, 17:12

Ik bespeur hier een kleine afwijking...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 11/06/08, 17:14

georges100 schreef:Lodewijk XVI was ervan overtuigd dat hij over een zeer stabiele piramide regeerde :D

En ja, en na Lodewijk XVI stond de piramide er nog steeds, alleen waren de heersers veranderd...

hetzelfde nu.
0 x
Beeld
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 11/06/08, 17:23

Het is waar, maar we hebben tien jaar revolutie en bloedbaden gehad, de uitvinding van de guillotine, de Napoleontische oorlogen...

hier hebben we een goede oorlog nodig !!!!!

Helemaal in het begin was het de taak van een regering om de vooruitgang te bevorderen en de sociale vrede te verzekeren... niet om de ongelijkheid in stand te houden...

maar christophe gaat nog steeds... :D dus ik zal niet antwoorden :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 11/06/08, 17:34

1) Toutafé Ik ga schreeuwen, sorry, maar het is verschrikkelijk om je dat te horen zeggen... Alleen degenen die nog nooit oorlog hebben meegemaakt, kunnen dat zeggen : Cry:

Oorlog is dit: Beeld

Het is de ontbering, de ellende, de honger, de angst, de onophoudelijke angst voor de dood die zijn gezicht niet onthult vóór het uur H... maar het is vooral soldaten, meestal jong (en bescheiden), wie sterven voor oude mensen

Dus dat zeg en denk ik graag moderne oorlogen zijn de meest extreme staat van... kapitalisme...

DAN IS UW (ONZE) KLEINE ZORG OVER DE HUIDIGE KOOPKRACHT EN SOCIALE ONGELIJKHEID KATTENPIS NAAST OORLOG!!!!

De moeilijkheid van een baan heeft weinig te maken met de opoffering van een leven...


2) Remundo, als je vóór de vrije revolutie terug wilt komen, maar er moeten niet veel mensen zijn geweest die 18 uur per week op hun werkplek werkten... Het was eerder 18 uur per dag...

Je hebt het onderwerp gemist...bedankt :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 22/06/08, 21:25

Wat goed zou zijn, is dat al degenen die om een ​​citaat schreeuwen, op een dag aan de andere kant van de spiegel gaan wandelen ... : Roll:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
jc-Tergal
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 98
Inschrijving: 12/03/07, 00:53




par jc-Tergal » 18/07/08, 19:30

mij persoonlijk mijn ketel + 1000l tank + 100l expansievat + veiligheidsgroep, circulatiepomp allemaal aan mij geleverd = 2750€
Ik vraag een Franse installateur: 3600€ HT, maar hij vertelt me ​​meteen dat er een belastingkrediet is

Ik denk dat we dat moeten verwijderen om deze prijsexplosie niet te krijgen
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 18/07/08, 20:01

jc-tergal schreef:mij persoonlijk mijn ketel + 1000l tank + 100l expansievat + veiligheidsgroep, circulatiepomp allemaal aan mij geleverd = 2750€
Ik vraag een Franse installateur: 3600€ HT, maar hij vertelt me ​​meteen dat er een belastingkrediet is

Ik denk dat we dat moeten verwijderen om deze prijsexplosie niet te krijgen
Er is iets dat u (en anderen) blijkbaar verkeerd hebben begrepen: een installatieprogramma is er niet om u van hardware te voorzien tegen de beste prijs!
Hij is er om geld te verdienen en daarom zal hij, op de producten die hij u verkoopt, winst maken (ongeveer tussen de 1.50 en 1.90 keer).
Als je (bijvoorbeeld via internet) apparatuur hebt besteld bij structuren die dat alleen doen (apparatuur kopen en verkopen), is het heel logisch dat het je minder kost dan via het installatieprogramma, omdat deze structuren tegen een veel lager tarief marge zullen leveren. ..
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
jc-Tergal
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 98
Inschrijving: 12/03/07, 00:53




par jc-Tergal » 19/07/08, 10:49

Houthakker schreef:
jc-tergal schreef:mij persoonlijk mijn ketel + 1000l tank + 100l expansievat + veiligheidsgroep, circulatiepomp allemaal aan mij geleverd = 2750€
Ik vraag een Franse installateur: 3600€ HT, maar hij vertelt me ​​meteen dat er een belastingkrediet is

Ik denk dat we dat moeten verwijderen om deze prijsexplosie niet te krijgen
Er is iets dat u (en anderen) blijkbaar verkeerd hebben begrepen: een installatieprogramma is er niet om u van hardware te voorzien tegen de beste prijs!
Hij is er om geld te verdienen en daarom zal hij, op de producten die hij u verkoopt, winst maken (ongeveer tussen de 1.50 en 1.90 keer).
Als je (bijvoorbeeld via internet) apparatuur hebt besteld bij structuren die dat alleen doen (apparatuur kopen en verkopen), is het heel logisch dat het je minder kost dan via het installatieprogramma, omdat deze structuren tegen een veel lager tarief marge zullen leveren. ..

laat me niet lachen. Ik ken de inkoopprijzen van deze producten en het is geen 1.5 of 1.9 marge bij deze Franse leverancier die zich haastte mij te vertellen dat "het belastingvoordeel van toepassing was", net nadat hij mij de prijs had verteld.
Ik heb twee bedrijven en ik weet hoe het is om kosten in rekening te brengen. Ik heb de laatste tijd een flinke klap gehad met het transport en ik kan je vertellen dat als ik 2 zou doen, ik blij zou zijn...

En ik bestelde bij een structuur die een verkooppunt heeft en de installatie uitvoert. Die structurele lasten heeft, werknemers... Natuurlijk in een dichtbijland zonder heffingskorting.

Ik denk dat we de belastingverminderingen moeten verwijderen, we zouden zeker een dramatische prijsdaling zien, anders zouden ze niets verkopen. Er is misbruik, lach niet. En als we het aantal bedrijven zien dat wordt opgericht zonder iets of zo weinig te weten, vermoed ik dat het niet uit pure ecologische wil is, maar eerder dankzij de resulterende marges!
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 231-gasten