Persoonlijke mening: TotalGreen windturbine niet efficiënt

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
vinzman
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 193
Inschrijving: 01/07/09, 16:35
Plaats: Quebec




par vinzman » 14/12/10, 05:57

Nou, dat zag je, kijk nu eens wat een van de belangrijkste aandeelhouders van dit bedrijf nog een troef in petto heeft.

Vertrouwelijk"

Na onze ontmoeting zie ik maar één manier
om dit te doen zodat de “gebruikers” van de “GOLDEN CUBE”
EEUWIGE BRON VAN ENERGIE, WEES GEÏNFORMEERD
van wat volgt;

1-In spirituele alchemie, van het Christusatoom,

de Kosmische Christus,

een ingewijde met een hoge spirituele rang is met succes samengevoegd

het Christusatoom tot het atoom van materieel goud.

Het resultaat is de verovering van het vijfde element, de bron van alle energie

en verspreiding van deze energie in elektrische energie voor het comfort van de mensheid.

Door deze ‘gouden kubus’ wordt een integrale generator functioneel, ‘energievrij’

zonder verbinding met enige andere energiebron en voor altijd.

Deze bron van pure energie lijkt niet meer te zijn gebruikt sinds de eerste tuin VAN EDEN.

waar de MENS in zijn GODDELIJKHEID was.

Bij de dageraad van een nieuwe wereld is deze energie nu beschikbaar, voor bepaalde "uitverkorenen" en "uitverkorenen".

het oordeel en onderscheidingsvermogen hebben van wat verstandig wordt gebruikt, voor de mensheid in wording. "


“HIER IS INFORMATIE OVER DE TESLA “CHRONOGIR”...

RICHARD GLEEN, MET INGENIEUR MATTHUIEWS. zie bijlage...

CODERRE........WERKTE MET HEM VAN 1948 tot 1966

EN VERSCHILLENDE DOCUMENTEN DIE IK HEB OVER DE GRATIS ENERGIE VAN TESLA KOMEN VAN YVANHOÉ.

Ik heb met hem samengewerkt tot 1984.

ZIE OOK SCALAIRE GOLVEN TEGEN VEROUDERING

WAAR “CHRONOGIR” CODERRE 40,000 JAAR VOORDIEN IN DE DIMENSIE “TIJD” KAN GAAN

EN 12,000 JAAR NA DE GEBEURTENIS. met dit apparaat dat mattheuws hem had ‘gegeven’, plus de plannen
voor het celregeneratiecentrum en de verlenging van een gezond leven.

als de sceptici niet genoeg apparatuur hebben om een ​​beetje te doen...honderden dozen met documenten...

HIJ IS HET DIE MET DE SCALAIRE GOLVEN DE BLINDEN, DE WARE MAAKT, VANAF GEBOORTE EN

HOOR DE DOVEN, DE ECHTE, VANAF DE GEBOORTE.

VAN HEM LEERDE IK OVER HET BEHANDELEN VAN KANKER, HIJ HEEFT MIJ ONDERWIJS.

VERSCHILLENDE BOEKEN OVER HEM GESCHREVEN DOOR EEN JEZUIT. VADER MARCEL MERCIER...

IK HEB NOG VERSCHILLENDE LESSEN EN BANDEN WAAR JE HEM ZIET OMRINGD DOOR EEN LICHT

DAT ZOALS DE ‘ACTIVERING VAN HET CHRISTUSLICHAAM’ IS

IK, IK WEET NIET VEEL OVER DIT ALLES. Ik vertel je alleen wat ik zag.

WAT IK IN MIJN HANDEN HEB VOOR DE GEZONDHEID, VOOR HET GENEZEN VAN ZIEKTEN, IS GEEN GROOT DING

DAAR WAAR DE WERELD INTERESSANT IS.

DIT IS WAAROM IK SCALAIRE GOLVEN EN GRATIS ENERGIE GEBRUIK OM DE RIJKEN NOG MEER GELD TE VERDIENEN.

IN 35 JAAR HEEFT NOOIT EEN ARMEN GEWILDEN TE ‘ACCEPTEREN’ WAT IK HEN WIL ‘GEVEN’

GEZONDHEID, VOLLEDIGE RIJKDOM, WAAR...........DAN GELD...ALLEEN DE RIJKEN ACCEPTEREN.

ZIE DE BIJLAGE en bel Glen....

MAAK DAN MET UW SEPTIC VRIENDEN EEN REIS TUSSEN BRAZILIË EN BEAUPORT IN 35 MINUTEN... ALS U TIJD HEBT. "

Yvan R. Guay


"In 1989 beweerden geleerden, Martin Fleishmann en Stanley Pons, het volgende en "BEVESTIGD" als "WAAR";

“Door een Kripton-trimeer-waterisotoop te gebruiken, kunnen we alle energiebehoeften van de mensheid oplossen”

Wie zijn deze geleerden om dit te beweren?

Onderzoekers die honderden miljoenen hebben ontvangen voor onderzoek naar ‘koude kernfusie’. Zoals de natuurkundige Pierre Corbeil.

Ze beweren dat trimeerwater tussen de 30 graden en 60 graden eeuwige energie levert die alle energiebehoeften van de planeet aarde kan oplossen.

Dan te bedenken dat er hier in Quebec 4 miljard Kripton-trimeerwater is.

WAAROM is dit water een natuurlijke brandstof...!!

vanwege Kripton...het is, geloof ik, de enige plaats ter wereld waar trimeerwater Kripton bevat.

Om te zeggen dat BP met zijn olie vernietigt. Zeg dat Arabieren olie verkopen.

Zeggen dat alle regeringen vervuilende olie KOPEN. Dan te bedenken dat ik deze brandstof ‘GRATIS’ en de creatie van duizenden banen heb aangeboden.

De sceptici willen dat niet. De JA-mensen, maar....zeggen dat ze het niet weten.

Als ik een presentatie en demonstratie geef, komt er niemand.

Dan, achteraf, “zonder” ze te hebben “gezien”, zeggen de sceptici dat ik ben wat ze zeggen. "
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 263-gasten