Windmax windturbine HY1000 24V?

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
mikaelb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/10/10, 11:47

Windmax windturbine HY1000 24V?




par mikaelb » 18/06/11, 13:25

Hallo, ik ben hier nieuw voor forum. Ik heb ongeveer 1 maand geleden een windmax HY1000 24v, 5-bladige windturbine geïnstalleerd. Ik zou graag willen weten of iemand deze machine kent of gebruikt. Ze is bekend in de Verenigde Staten.
Het begint zijn productie bij 3 ms, 1000 watt bij 12 ms en 1600 watt max bij 16 ms. Ik deed wat metingen en kreeg 800 watt voor een burst van 11 ms, wat goed overeenkomt met de outputcurve. Wat ik niet begrijp, is dat het onder de 3 ms niet de productiedrempel bereikt, d.w.z. de 19/20v om mijn 24v-batterij op te laden. Ik heb tests gedaan met een 12V-batterij en daar begint de productie bij 2ms, en aan de andere kant, zodra we hoge windsnelheden bereiken, is de prestatie nul. Wat volgens mij normaal is.
Gisteren was er een gemiddelde wind van 7 ms met windvlagen van 11 ms. Aan het einde van de dag kreeg ik de geschatte productie niet. Ongeveer 400 watt over een halve dag. Ik zag dat mijn kracht alleen maar varieerde. Ik wilde feedback hebben van gebruikers van windturbines van gelijkwaardig vermogen, om vergelijkingen te kunnen maken.
Dank u voor uw antwoorden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360




par Forhorse » 18/06/11, 18:25

Om een ​​24V-accu op te laden, moet de spanning deze waarde vrij ver bereiken en overschrijden (ideaal is rond de 27.6V). Plots lijkt het normaal dat het opladen pas begint bij een aanzienlijke windsnelheid.
De productie lijdt er onvermijdelijk onder!

Ik kan je geen cijfer geven, de mijne (een toekomstige energie) is nog steeds en altijd in zijn dozen.
0 x
mikaelb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/10/10, 11:47




par mikaelb » 19/06/11, 08:57

Bedankt voor je antwoord Forhorse.
Is er geen oplossing om dit probleem te omzeilen want ik vind het zonde om mijn windturbine leeg te zien draaien, en bovendien op een vrij hoog toerental (je ziet de wieken niet meer)
Ik dacht erover om een ​​12V, 24V spanningsbooster op de gelijkrichteruitgang te plaatsen, maar er was een probleem met het vinden van een hoog vermogen, en opnieuw zijn er verliezen als gevolg van de efficiëntie van het transformatie-apparaat.
kunnen we de generator niet rechtstreeks op mijn netwerk aansluiten via een herinjectie-omvormer zoals bij zonnepanelen?
Ik doe onderzoek naar dit onderwerp
als iemand enig idee heeft zou dat geweldig zijn
dank u voor uw hulp
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 20/06/11, 10:34

mikaelb schreef: kunnen we de generator niet rechtstreeks op mijn netwerk aansluiten via een herinjectie-omvormer zoals bij zonnepanelen?
Ja, natuurlijk kan dat, maar je moet nog steeds overspeed-beveiliging bieden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 20/06/11, 12:43

Bonjour à tous,

Het begint zijn productie op 3ms,


3m/s is ongeveer 10Km/h, het is eerder een erg lage snelheid voor een productiestart.
Proberen zwakkere winden te exploiteren is nutteloos omdat er geen noemenswaardige energie uit kan worden gehaald.
De voorwaarden voor een succesvol windproject zijn vooral het kennen van de verdeling van de windsnelheid in de tijd, de oriëntatie en de regelmaat ervan. De opstellingsplaats moet geschikt zijn (geen obstakels) en de mast moet hoog genoeg zijn (daar doen we vaak het beste aan).

Gisteren was er een gemiddelde wind van 7 ms met windvlagen van 11 ms. Aan het einde van de dag kreeg ik de geschatte productie niet. Ongeveer 400 watt over een halve dag. Ik zag dat mijn kracht alleen maar varieerde


Het vermogen varieert met de rotatiesnelheid van de rotor, die zelf fluctueert met de snelheid van de wind, maar tot nu toe zou niets de slechte productie kunnen verklaren.
Pas op, als we het hebben over cumulatieve energie, moet je de Wh of KWh gebruiken!
Zijn de kabelsecties correct?

kunnen we de generator niet rechtstreeks op mijn netwerk aansluiten via een herinjectie-omvormer zoals bij zonnepanelen?


Netwerkomvormers voor windturbines verschillen enigszins van modellen voor fotovoltaïsche panelen.
Op een Windmaster wordt hij bijvoorbeeld gevoed door de 3 fasen van de 48V driefasige generator, en niet door 12-24 V DC zoals bij de PV's.
Voor netwerkherinjectie is ondanks alles een overeenkomst en goedkeuring met de netbeheerder (EFRO) vereist, ook als er geen sprake is van doorverkoop.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar micro-injectie van een 12V-bron (batterij bijvoorbeeld), met als doel het verminderen van het verbruik dat de meter binnenkomt (die niet op zijn kop gaat).
De apparatuur bestaat, maar vereist een spanning van 14 tot 28V (stroomvariatie) en wordt niet gedistribueerd in FRANKRIJK.
Zoek op E Bé met "netomvormer"

A+

Gerald
0 x
mikaelb
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 11/10/10, 11:47




par mikaelb » 20/06/11, 12:49

hallo gaston

Ik heb al een 24V, 230V, 3000W omvormer
heb ik een ander type omvormer nodig voor directe overdracht van windopwekking/thuisnet
als het mogelijk is om mijn omvormer te gebruiken, kunt u mij dan de stappen vertellen, wetende dat ik uiteraard een deel van de omvormer zal leveren in het geval van EDF-verlaging
zou het feit dat ik de windturbine op het netwerk aansluit, mij in staat stellen mijn windturbine te optimaliseren? messen en mijn lamp brandt.
maar als ik hem op mijn 24V accu aansluit, moet de generator minimaal 20V halen om hem weer op te laden: zo zie ik regelmatig mijn windturbine met een mooi toerental leeglopen zonder iets te injecteren
dank u voor uw hulp
0 x
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 20/06/11, 21:01

De omvormer die op het netwerk is aangesloten, of de netomvormer, vergrendelt zich op de sinusoïde om zijn vermogen te injecteren. Kortom, het zendt een spanning iets "vooruit" uit van het netwerk om het te voeden.
Als het netwerk uitvalt, gaat de omvormer in principe in veiligheid, en hoe dan ook, hij zou in geen geval in 50HZ een spanning op de lijn (?) moeten kunnen sturen.

De klassieke omvormer of DC/AC-converter creëert zijn eigen sinusvormige of pseudo-sinusvormige signaal.

De 2 ontwerpen zijn verschillend.

Ik stuur je in pm een ​​voorbeeld van materiaal waarmee je kunt herinjecteren zonder doorverkoop. Op efficiëntieniveau: als u verbruikt wanneer uw windturbine produceert, verlaagt u uw elektriciteitsrekening.

Autonomie van een batterij is noch zuinig noch ecologisch, tenzij het niet anders kan.

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 21/06/11, 12:43

Hallo,

Een paar maanden geleden ben ik op zoek gegaan naar apparatuur, juist om te overwegen om over te stappen van 12V accu naar 220V netwerkinjectie. De batterij kan via een regelaar worden opgeladen door een windturbine of een PV-paneel.

Vandaag de dag is de apparatuur verder geëvolueerd in vermogen, en is er een compleet assortiment van 300 tot 3500W, met input van 14-28DC of meer, omgezet in 220V AC / 50HZ

Ik stel me voor dat dit soort materiaal in Frankrijk niet te vinden is, om de simpele reden dat het gebruik ervan gereguleerd moet worden.
Bovendien, aangezien het Franse PV/wind-subsidiesysteem producenten verplicht om hun zonne-elektrische energie volledig door te verkopen, zonder zich zorgen te maken over hun eigen verbruik, is productie zonder doorverkoop niet interessant voor particulieren... op dit moment .
Toch is het een interessant alternatief voor batterijopslag. Toch kan een bufferbatterij de rol van spanningsstabilisatie vervullen.

Hier is een voorbeeld van informatie die te vinden is op de ON-Grid omvormer DC-AC

Beeld

Beeld

A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 21/06/11, 14:11

lus schreef:Ik stel me voor dat dit soort materiaal in Frankrijk niet te vinden is, om de simpele reden dat het gebruik ervan gereguleerd moet worden.
ik ben bang van wel :onheil:

lus schreef:Toch kan een bufferbatterij de rol van spanningsstabilisatie spelen.
Het is over het algemeen niet interessant om de spanning te stabiliseren, omdat dit type omvormer vaak een MPPT-functie bevat die zou worden verstoord door de aanwezigheid van de batterij.
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 21/06/11, 15:51

er zijn zuivere sinussen op rueducom (onder andere)
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 28-gasten