Webwinkel die "ecologisch" materiaal verkoopt

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 07/02/07, 18:11

knar schreef:Ik ben het opnieuw met je eens, behalve dat econologie, voor zover ik weet, niet hetzelfde vakgebied is als spirituele ecosystemen.


In feite komen de enige inkomsten van deze site (en de webmaster) via de winkel die bepaalde producten verkoopt (zoals bijvoorbeeld spaarlampen) die ook op de door u opgegeven site te vinden zijn.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

par paotop » 08/02/07, 09:00

Christophe schreef:Nou, spam is in jouw specifieke geval een beetje zoals naar Cora gaan en 1 luidspreker pakken en zeggen: ga allemaal naar Auchan en Auchan-advertenties verspreiden...

Gelooft u dat zowel de bezoekers van Cora als de verantwoordelijken u zouden laten gaan?

Het is heel goed mogelijk dat je geen interesse hebt in de site waar je het over hebt, maar er is een zogenaamde netiquette (ethiek) die alle internetgebruikers zouden moeten kennen (althans in grote lijnen...)

Dat is alles... we hebben ergere spam gezien...


in dit specifieke geval en als je geen medewerker van Auchan bent en je denkt dat Auchan veel beter is dan Cora, is het activisme en geen spam..... : Cheesy:

en de warmwatertank op zonne-energie op de site ziet er helemaal niet slecht uit.
Ik heb zelfs het PDF-blad hier gedownload : Lol:
0 x
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 08/02/07, 09:51

lol : Cheesy: ,

Excuses dus voor de onbedoelde concurrentie die ik naar de site heb gebracht. maar concurrentie is goed voor de eindconsument.

dus lang leve auchan en lang leve cora, om niet te zeggen lang leve de econologie en lang leve spirituele ecosystemen.

en voor de duizendste keer, excuseer mij : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 08/02/07, 09:54

paotop schreef:in dit specifieke geval en als je geen medewerker van Auchan bent en je denkt dat Auchan veel beter is dan Cora, is het activisme en geen spam..... : Cheesy:


Nou, dat leg je maar uit aan Cora's veiligheidsdienst... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 08/02/07, 10:07

Christophe schreef:Nou, dat leg je maar uit aan Cora's veiligheidsdienst... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Het is waar dat beveiligers van supermarkten over het algemeen bekend staan ​​om hun vermogen tot dialoog en hun openheid van geest. : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 08/02/07, 11:35

Ik heb zojuist het assortiment producten van econologie in detail bestudeerd en ik verklaar dat ze niet hetzelfde zijn als spirit-ecosystemen, zelfs de lampen hebben totaal verschillende kenmerken.

vergelijk dus niet cora en auchan maar eerder cora en intersport
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 08/02/07, 11:50

Ja, ze zijn vooral 1/2 tot 1/3 van de prijs van die van ons, dus merkloze, goedkope, niet-RoHS-lampen zoals die van Ikea die binnen 2 jaar kapot gaan... dus duidelijk... dus ik vraag me af, anders zal de meerderheid van de internetgebruikers kopen, zie je (aangezien het op dit moment ALLEEN het financiële argument is dat telt)...

Ik denk dat we de vergelijking daar zullen stoppen... en dit onderwerp zullen sluiten...
0 x
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 08/02/07, 12:26

wordt niet boos,

als je goed kijkt, geloof ik niet dat het dezelfde producten zijn, jij verkoopt megaman en niet zij. aan de andere kant zijn het rohs. voor ikea ben ik het ermee eens, ik heb ze en ze waren binnen 4 maanden uitverkocht... de verliezer ik die dacht dat ik een deal had.

het zijn niet dezelfde producten... laten we ophouden elkaar in elkaar te slaan en dezelfde kant op gaan. hoe meer bedrijven er zullen zijn die dit soort producten aanbieden, hoe meer consumenten zich tot deze producten zullen wenden voor één enkel einddoel: het beperken van het energieverbruik :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 08/02/07, 13:42

Sorry, dit zijn dezelfde soorten producten...Vooral omdat ons assortiment in de loop van de tijd zal uitbreiden...

Ik word niet boos, ik leg het uit : Cheesy: Als ik boos werd, zou het onderwerp voor een lange tijd op slot zijn gezet... of zelfs verwijderd...
0 x
knoest
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/02/07, 11:18

par knoest » 08/02/07, 14:11

Ja, dat is waar. 1 punt voor jou.
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 293 gasten