Individuele stoom microturbine

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
hamzatoon
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 27/03/09, 11:19

Re: Individuele micro-stoomturbine




par hamzatoon » 27/03/09, 11:38

Hallo,

Ik heb een project over de productie van elektriciteit door platte zonnepanelen, dus ik moet een microstoomturbine gebruiken om 10 kwel te produceren (Rankin-cyclus).

Ik ben op zoek naar fabrikanten en catalogi van microstoomturbines om elektriciteit op te wekken.
0 x
Niemand kan de dageraad bereiken zonder door het pad van de nacht te gaan
Mido66
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 07/05/09, 11:51




par Mido66 » 18/05/09, 12:30

Ik ben ook op zoek naar een microturbine om te werken met een parabolische concentrator met een diameter van 3.5 m in het zuiden van Marokko
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 18/05/09, 14:04

Het lijkt erop dat een "boze god" (om niet te zeggen een duivel :onheil: )

heeft besloten niet te luisteren naar de behoeften of aspiraties van de vele ecologen die op zoek zijn naar oplossingen om vervuiling en de omgeving te overwinnen "Het kan me niet schelen" :onheil:

Ik vind het erg leuk dat je dit draadje, dat al een jaar oud is (wat gaat het snel!) weer opent...

Nou, is er enige vooruitgang? Heeft iemand Stirlings te koop gevonden?


Groeten van de econologiekat, miauw :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten