geothermisch

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Verlangen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 06/04/19, 18:44

geothermisch




par Verlangen » 06/04/19, 19:18

Ik zit momenteel in de afrondingsfase van het project 5 jaar in de dozen bij de start van het project met geothermische waterpomp mijn loodgieter werkt samen met dit bedrijf en is er blij mee Simpele apparatuur geen elektronische poespas en het gedoe van alleen elektromechanisch maar waar dat blokkeerde het het is boren 9000 euro voor een ondergedompelde pomp omdat hun pomp een debiet van 3,5 m3 nodig heeft. en goede apparatuur stroomsnelheid gevraagd 12 m5 max voor mij het was een goede waterpomp op zijn plaats en kosten van het boren met pomp en elleboogvet 3 euro maar nog steeds het probleem pac 3 euro het is oké maar installateur 1 euro de rekening is zout van buffertank a3 euro Ik droom van pvc-fittingen 300 euro Ik ben het beu om voor een geldkoe te worden gehouden ambachtslieden verkopen ons alleen belastingvermindering op uw mening de top
0 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: Aardwarmte




par n.Chr. 44 » 09/04/19, 09:14

Hallo gana,

Lees je bericht aandachtig en vertel me (in alle eerlijkheid) of je het begrijpt.

Merci.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Re: Aardwarmte




par Christophe » 09/04/19, 11:33

+1 : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten