Toeslagen generator of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 21/08/18, 15:23

Ahmed schreef:Kortom, u zult geen argumenten aanvoeren om uw beweringen te staven, omdat we u niet a priori geloven! : Lol:

Absoluut! : Lol:
Motto bijna shaddockienne! : Lol:
Ik zou mijn tijd en die van jou verspillen, want alles wat ik kon produceren is weerlegbaar, alles hangt af van de voorafgaande polarisatie van de geest.

Ik weet dat er alleen het ultieme bewijs zal zijn dat je zal overtuigen, het bewijs dat ik niet heb.
Ik doe niet alsof energie bestaat maar zeer waarschijnlijk is.

En om te eindigen met een negatieve noot, want het is nooit goed om onder goede voorwaarden te vertrekken : Lol: :
Op de oorspronkelijke vraag die was:
moinsdewatt schreef:
moinsdewatt schreef:De vrije energie moet de verbreide energie zijn tussen 2-mensen die niet hetzelfde standpunt hebben over het geslacht van de engelen.

Nog een interpretatie?


Ik wacht nog steeds.

Ik kan concluderen dat mijn poging om licht op dit onderwerp te werpen zinloos was, omdat lesswatt zijn antwoord had voordat hij zelfs maar de vraag stelde en daarom loog alsof hij meer wilde weten.
Hij wil het niet echt weten, hij weet het, het maakt niet uit of zijn kennis klopt of niet.Beeld
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 21/08/18, 23:25

eclectron schreef: - intimidatie van bepaalde lobby's of staten die sommige vinders het zwijgen opleggen, of zelfs permanent.



Als dat waar was, zou bitcoin nooit hebben doorboord.

Als dat waar was, zou de elektrische auto nooit hebben doorboord.

Als dat waar was, zouden de '' papieren '' media het internet in de kiem hebben verpletterd

: Idee:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 21/08/18, 23:31

eclectron schreef:Hij wil het niet echt weten, hij weet het, het maakt niet uit of zijn kennis klopt of niet.


Maar ik betwijfel echt!

Ik denk dat het bestaan ​​van 4 geslachtsklassen voor engelen zeer waarschijnlijk is, maar misschien kan het 5 zijn, ik wacht op je onderzoek en getuigenissen.
0 x
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 413
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 61

Re: On-Cash Generator of niet?




par verwarren » 22/08/18, 01:13

moinsdewatt schreef:
eclectron schreef: - intimidatie van bepaalde lobby's of staten die sommige vinders het zwijgen opleggen, of zelfs permanent.



Als dat waar was, zou bitcoin nooit hebben doorboord.

Als dat waar was, zou de elektrische auto nooit hebben doorboord.

Als dat waar was, zouden de '' papieren '' media het internet in de kiem hebben verpletterd

: Idee:


Ik denk dat de minder neuronen er goed aan doen om ons een tijdje met rust te laten "'dankjewel modos"

1) Bitcoin en een kattenpis in de monetaire pool van de wereld, we zijn dichter bij het einde dan het begin ...
2) voor de elektrische auto mogen we niet op dezelfde planeet zijn, als je de resultaten van Peugeot / Renault ziet, is dit geen doorbraak, het is een begrafenis.

3) Zonder informatie geen internet, en nieuws zijn de journalisten, in principe ...

hoop dat de suite minder goed is.

PS: voor het geslacht van engelen heb ik een idee lessecouilles.
0 x
De wereld is perfect !!!
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 22/08/18, 02:24

Wat goed zou zijn, is de sluiting van deze thread Sur_Con. : Idee:

Ondertussen ga ik een statistisch onderzoek doen naar het geslacht van de engelen. Ik laat het je weten.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 22/08/18, 08:40

moinsdewatt schreef:
eclectron schreef: - intimidatie van bepaalde lobby's of staten die sommige vinders het zwijgen opleggen, of zelfs permanent.



Als dat waar was, zou bitcoin nooit hebben doorboord.

Als dat waar was, zou de elektrische auto nooit hebben doorboord.

Als dat waar was, zouden de '' papieren '' media het internet in de kiem hebben verpletterd

: Idee:


Niet beter dan perplex ... : Wink:
De inzet die u citeert, is niet van dezelfde orde van belang als de huur op fossiele energieën, sommige staten houden alleen dankzij de verkoop van fossiele energieën, waaronder Rusland.
Bovendien is het in het begin moeilijk om te weten hoe de suite zal evolueren.
Het is duidelijk dat geen enkel item dat u citeert de historische actoren veruit heeft onttroond. Het presse-papier lijdt het meest.
Met gratis energie is de suite voor fossiele brandstoffen voor iedereen duidelijk.
moinsdewatt schreef:
Maar ik betwijfel echt!


Het is perfect, ik ook.
Dus waarom post je een twijfel aan 100% zonder duidelijk het onderwerp te hebben gegraven?
De objectieve twijfel van degene die het niet weet, moet 50% zijn.
Ik heb het onderwerp bestudeerd, ik plaats een twijfel over 100% op sommige montages, bewust en een twijfel over 10% 20 voor anderen, wat betekent dat zolang ik mijn ogen en geschild zo'n apparaat, ik kan niet twijfelen aan de 0%.

Deze constantheid om ironisch te zijn over het onderwerp bewijst dat je een vooropgezet idee hebt over het onderwerp en dat je het niet wilt veranderen en daarom nooit wilt verdiepen.
Het is jouw recht, maar het is niet objectief, wat ook jouw recht is. : Wink:
Jij bent het die ziet.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik mijn tijd ben kwijtgeraakt om je gedeeltelijk te beantwoorden, maar ik verzeker je dat ik het wist bij 90%.
10% hoop ... die 0.5% is gevallen na het testen.

A+
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: On-Cash Generator of niet?




par izentrop » 22/08/18, 08:57

eclectron schreef:- intimidatie van bepaalde lobby's of staten die sommige vinders het zwijgen opleggen, of zelfs permanent.
Om geval per geval te bekijken, maar ik heb vaker zelfbenoemde uitvinders verblind gezien door hun ego.
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 22/08/18, 09:08

Het sprookje van de tankers die in hun broek zouden beven om te zien hoe olie werd onttroond door "vrije energie" (?) Is absurd, want het belangrijkste voor hen, net als voor de staten die hen steunen, is niet om vul de leidingen, maar bedien de kranen en alles wat erin stroomt!
Vanuit dit oogpunt uw beroemde "gratis" energie zou niet lang blijven (en dit is waarschijnlijk de grootste illusie van zijn bewonderaars *)! : Lol:

* Dat laat zien dat ze waarschijnlijk nog onwetend zijn in de politiek dan in de natuurkunde, wat veel zegt ... : Roll:
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
verwarren
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 413
Inschrijving: 11/06/07, 13:04
x 61

Re: On-Cash Generator of niet?




par verwarren » 22/08/18, 09:54

Ahmed schreef:Het sprookje van de tankers die in hun broek zouden beven om te zien hoe olie werd onttroond door "vrije energie" (?) Is absurd, want het belangrijkste voor hen, net als voor de staten die hen steunen, is niet om vul de leidingen, maar bedien de kranen en alles wat erin stroomt!
Vanuit dit oogpunt uw beroemde "gratis" energie zou niet lang blijven (en dit is waarschijnlijk de grootste illusie van zijn bewonderaars *)! : Lol:

* Dat laat zien dat ze waarschijnlijk nog onwetend zijn in de politiek dan in de natuurkunde, wat veel zegt ... : Roll:


Ahmed, dus ik zie dat mijnheer bij zijn ingangen naar de hoogste top, ik vraag me nog steeds af of morgen, Iran, Irak, Saoedi-Arabië, enz. Niet langer olie verkopen, wat er zou zijn in de leidingen .... en ongeacht de kranen, (de expert in Blablatouilles)

Weten hoe je brood maakt is één ding, naar de bakker gaan is iets anders!
0 x
De wereld is perfect !!!
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 22/08/18, 11:14

De diskwalificatie van zijn gesprekspartner is een twijfelachtig proces dat een gebrekkige of afwezige argumentatie wil vervangen.
Misschien is het u opgevallen dat Iran en Saoedi-Arabië, evenals de Emiraten, zijn begonnen aan omvangrijke hervormingsprogramma's voor nieuwe technologieën om de onvermijdelijke daling van de olieprijs te boven te komen? Je hoeft geen "expert" te zijn om erachter te komen, het enige dat nodig is, is een beetje nieuwsgierigheid. 8)
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten