Toeslagen generator of niet?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: On-Cash Generator of niet?




par Sylvester spiritus » 17/08/18, 15:47

izentrop schreef:
Sylvestre spiritus schreef:Hallo Tiwi,
Bereken eenvoudig de drukverliezen van uw systeem en u ziet waar het probleem ligt.
Ja, maar dat niet alleen... Een druk van 1 bar komt overeen met 1 kgf/cm², wat betekent dat hoe meer we de ondergedompelde ballon opblazen, hoe meer het oppervlak dat in contact komt met het water groter wordt en hoe meer kracht er nodig zal zijn om blaas het op.

De wetten van de thermodynamica zijn wreed : Twisted:


Helemaal mee eens!
Omdat eclectron (met dank aan hem) en jij de rol van druk al hadden genoemd, leek het mij goed om me te concentreren op energiedissipatie door wrijving om Tiwi te laten zien hoe 'gek' zijn idee was.

Dat gezegd hebbende, er zijn veel gevallen waarin het leven de wetten van de natuurkunde tart. Ik zal er twee noemen:
De eerste voor de opmerkingen van de jonge Amerikaanse student:

De tweede voor de sensationele kant: (de Shaolin-monniken toeren door Frankrijk...):

De verklaring is al duizenden jaren bekend, maar onze materialistische samenlevingen kunnen deze niet integreren:
“De materie die ons omringt en die ons constitueert is slechts het zichtbare, tastbare deel van de energiestromen die ons en onze hele omgeving bezielen!”

Het idee van ether werd honderd jaar geleden verlaten omdat we in een statische ether geloofden, maar het keert terug met de kwantumveldentheorie als een bewegend superfluïdum:
https://en.wikipedia.org/wiki/Superfluid_vacuum_theory
In Frankrijk is het omerta, maar onderzoeken naar supervloeistoffen hebben de neiging aan te tonen dat wervels interageren met het kwantumvacuüm.
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01 ... 2/document
https://api.intechopen.com/chapter/pdf-download/47567

Ik ga meer vrienden maken met deze woorden... : Roll:
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: On-Cash Generator of niet?




par yves35 » 17/08/18, 19:53

hello,

Ik ga meer vrienden maken met deze woorden... : Roll:

Je hebt gelijk . Op de video: "Er kan niets ernstigs gebeuren met een Shaolin-meester" vanaf 1.20 zien we een atleet met zijn nek een auto trekken. Ik doe hetzelfde met mijn hond en ik heb veel vrienden gemaakt : Mrgreen:

yves
0 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: On-Cash Generator of niet?




par Sylvester spiritus » 17/08/18, 20:47

Met wat hij om zijn nek heeft, als je hetzelfde probeert te doen als je zegt; Ik denk eerder dat je vrienden met afgrijzen zullen wegrennen als ze je mannelijke aanhangsel roerloos op de stoep zien liggen. : Mrgreen:
Deze jongens zijn echt buitengewoon...

Hallo.
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Tiwi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 11/08/18, 17:56

Re: On-Cash Generator of niet?




par Tiwi » 17/08/18, 21:19

Dit is allemaal heel goed, maar er is nog steeds 1,3 ton beton dat pas zal proberen te stromen zodra de magneetklep opengaat. Ik denk dat het, wat je ook zegt, iets oplevert en misschien zelfs genoeg is om alle verliezen die je noemt te overtreffen. Vooral omdat hoe meer de ballon zinkt, hoe groter de zwaartekracht van het beton zal zijn vergeleken met de tegengestelde kracht die door de lucht wordt gegenereerd.

Het is niet nodig om de ballon rechtstreeks met lucht te vullen met een terugslagklep zonder mechanisch systeem (een eenvoudige container gevuld met lucht die op de uitlaat van de pijp wordt omgekeerd), waardoor het contactoppervlak van de lucht en het water constant blijft.

Voor wrijving is geen snelheid nodig, omdat het systeem niets verbruikt zodra de lucht uit de ballon is geleegd en de wrijving recht evenredig is met deze snelheid.

Omdat vergelijkingen niet mijn ding zijn, ga ik in plaats daarvan een eenvoudig experiment doen. Als er bubbels zijn, is het goed, anders heb ik het mis.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: On-Cash Generator of niet?




par Ahmed » 17/08/18, 22:06

Waarom zou uw ballast van 1,3 ton in vredesnaam zinken, aangezien dit wordt gecompenseerd door een ballast aan het uiteinde van het touw? Ik veronderstel dat het tweede gewicht veel lichter is dan het eerste en alleen wordt gebruikt om het touw strak te trekken.
Laten we daarom toegeven dat deze laatste ballast een verwaarloosbaar gewicht heeft: in dit geval zal de potentiële energie van de eerste ballast ervoor zorgen dat de ballon iets zakt wanneer de luchtklep opengaat, zodat de druk van de ballon aan de bovenkant in evenwicht is met die van de ballon. de onderste ballon, wat zeer snel zal gebeuren vanwege het drukverschil in het midden. Vanaf dat moment zal het geheel voor eeuwig onbeweeglijk zijn en de enige energie die zich heeft gemanifesteerd zal die zijn die nodig was om de ballast op te heffen... : Roll:
Zelfs als we (door een gedachte-experiment) aannemen dat er op geen enkele waterdiepte een drukverschil bestaat, zou men een grotere luchtoverdracht van de eerste ballon naar de tweede waarnemen totdat het evenwichtspunt van het systeem is bereikt. Dit is wat we zien op alle apparaten die gebaseerd zijn op een oscillatie van het evenwichtspunt en proberen de "energie van de zwaartekracht"* te exploiteren, waarvan jouw ding gewoon een zoveelste variatie is...
Energie kan niet worden gecreëerd of vernietigd... : Wink:

* Helaas voor al deze knutselaars is de zwaartekracht geen energie, maar een kracht, die totaal anders is en die voldoende is om de nutteloosheid van hun pogingen te verklaren!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: On-Cash Generator of niet?




par moinsdewatt » 18/08/18, 00:01

moinsdewatt schreef:De vrije energie moet de verbreide energie zijn tussen 2-mensen die niet hetzelfde standpunt hebben over het geslacht van de engelen.

Nog een interpretatie?


Ik wacht nog steeds.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: On-Cash Generator of niet?




par izentrop » 18/08/18, 00:43

Sylvestre spiritus schreef:Het idee van ether werd honderd jaar geleden verlaten omdat we in een statische ether geloofden, maar het keert terug met de kwantumveldentheorie als een bewegend superfluïdum.
Met circusacts als ondersteuning, hebben we inderdaad gelijk in de seks van engelen.
0 x
yves35
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 221
Inschrijving: 27/09/15, 23:22
Plaats: rendier
x 60

Re: On-Cash Generator of niet?




par yves35 » 18/08/18, 01:36

bonsoir,

Het is niet alleen vandaag de dag dat mensen dingen voor ons verbergen. Ze zijn er zelfs in geslaagd dit te laten verdwijnen:


yves
0 x
genegeerd: obamot, janic, guygadebois... lucht, lucht. We zijn (nog) niet op Qanon Ben, als in feite
Tiwi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 11/08/18, 17:56

Re: On-Cash Generator of niet?




par Tiwi » 18/08/18, 11:33

Om ervoor te zorgen dat niemand mijn standpunt over de thermodynamica verkeerd begrijpt, zal ik het beter uitleggen. Het is duidelijk dat de gegeven vergelijkingen correct zijn, maar waar ik het niet mee eens ben, is wanneer zij stelt dat boventalligheid onmogelijk is.

Een goed voorbeeld is de Steorn-motor, die tot doel heeft om in een zeer korte tijd energie te injecteren om vervolgens over een langere tijd vergelijkbare energie op te wekken. Dit is waar de thermodynamica geen rekening mee heeft gehouden, denk ik.

Yves zal dit leuk vinden:
Ik ben niet goed met vergelijkingen omdat mijn studie me meer richting de Bool-algebra heeft geleid, waar 1 en 1 3 zijn. :-)

Ahmed, hier is een mogelijke oplossing voor je kabelprobleem:
Beeld
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: On-Cash Generator of niet?




par eclectron » 18/08/18, 12:51

moinsdewatt schreef:
moinsdewatt schreef:De vrije energie moet de verbreide energie zijn tussen 2-mensen die niet hetzelfde standpunt hebben over het geslacht van de engelen.

Nog een interpretatie?


Ik wacht nog steeds.


Oké, als je erop staat : Lol:
Via een converter pompen in een onaangeboorde, onbekende of weinig bekende stroombron.
Volgens deze definitie zijn de zon en de wind vrije energieën.
Misschien zijn er nog anderen, echt onbekende?
Zolang we het niet hebben gevonden en bewezen, kunnen we niet bevestigend zijn, noch in de ene, noch in de andere richting.
Voor sceptici kunnen we op zijn best zeggen dat we zo’n bron niet kennen en dat weinig vertrouwen geeft in het bestaan ​​ervan.

Voor Tiwi is er geen onbekende of onbekende bron, aangezien hij gebruik maakt van de zwaartekracht, die geen energiebron is, maar een statisch veld.
In een gesloten (lusvormig) systeem neemt een statisch veld alles terug wat het gaf.
met andere woorden, de arbeid van een gewicht tussen 2 hoogtes is identiek, ongeacht de afgelegde weg.
verzekerde balans: nul.
Ik wacht op de truc van de eeuw en spreek mij op dit punt tegen : Wink:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten