Houtpelletkachel en vloerverwarming

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
casalanis
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 04/11/07, 21:59




par casalanis » 01/02/08, 22:08

Kun je het naar mij sturen in MP?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 02/02/08, 08:33

Ik denk dat het niet nuttig is om de server vol te proppen met dit soort bestanden. Als je een e-mailadres hebt waar ik het naartoe kan sturen, zou dat geweldig zijn.
0 x
casalanis
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 04/11/07, 21:59




par casalanis » 02/02/08, 12:11

catserge@hotmail.com
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 02/02/08, 12:22

Zet uw e-mails niet in 'duidelijk' op de forum vanwege de "verzamelrobots" voor spam...

Integendeel, ik denk dat een handleiding voor een hydrokachel interessant kan zijn voor anderen...Philippe, je kunt onze host gebruiken als deze in .pdf staat...Maar die moet toch op de site van EdilKamin staan?

Overigens hoop ik over dit onderwerp volgende week de tijd te vinden om een ​​bestand "pelletkachel" te maken, zoals dat gemaakt voor de pelletketels dus als je als professional info hebt?
0 x
casalanis
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 04/11/07, 21:59




par casalanis » 02/02/08, 17:32

ok, mail alleen in MP ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 02/02/08, 19:51

Edilkamin is zeer verkoop- en ontwerpgericht. aan de andere kant is het technisch gezien beter om een ​​beetje autonoom te zijn. Hun site is mooi, maar niet erg expliciet. Ik geef de voorkeur aan de mijne, ook al is deze nog niet voltooid.
Ik heb het bestand naar Casalanis gestuurd. Wat betreft het op de host zetten: is er een gedeelte waar je het graag zou willen zien?
Heeft u al een overzicht van het artikel over kachels? Ik vertrek maandag voor een weekje de bergen in, wandelend en een bakje water (thalasso), dus misschien heb ik wel tijd om wat voor je te werken ;)
Bovendien kwam ik net terug van de beurs in Verona, waar ik een aantal interessante nieuwigheden zag...
0 x
casalanis
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 04/11/07, 21:59




par casalanis » 03/02/08, 18:45

Oké goed ontvangen, maar ik had deze al in kleur. . . Ik dacht dat er een rijkere was ...
Een van deze vier zou ik die van mcz willen noemen, maar hey het is minstens 80 pagina's. . . hoe het te doen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 03/02/08, 20:31

80 pagina's! :schok:
in 4 talen?
0 x
VORK 25
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 22/01/08, 20:26




par VORK 25 » 05/02/08, 19:42

cdslo schreef:Hallo,

Over de regeling van de vloerverwarming kan ik u wat informatie geven over mijn installatie die werkt. Ik heb een houten frame huis van 250m2 in Haut Doubs en ik verwarm met 1 pelletkachel met warmwaterproductie, in combinatie met 1 verwarmde vloer voor de Rch en 4 radiatoren voor de kelder.
De regeling van de watertemperatuur voor de vloerverwarming is een eenvoudige thermostaatklep die vlak na de circulator wordt aangesloten tussen het aanvoer- en retourcircuit. De kachel zorgt vervolgens voor de watertemperatuur op zijn warmwatercircuit. De warmte voor de kamers wordt geproduceerd door de directe straling van de kachel (3KW) en de traagheid wordt gegeven door de vloerverwarming.



Vergeleken met wat hierboven is gezegd en de rest van de forum, wij dus de hydrokachel en de vloerverwarming (zonder fles, ballon en alle kranen en regelingen die eraan toegevoegd worden) direct kunnen koppelen, voor een miniprijsje?

cdslo, kunt u mij de contactgegevens van uw verwarmingsmonteur geven, want ik bouw ook de bovenste dubbele kasten in, BEDANKT
0 x
echelolo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 22/03/08, 16:02




par echelolo » 22/03/08, 16:14

Hallo, ik ben een leraar en ik wil graag uw systeem met mijn studenten bestuderen. Ik laat ze werken aan millennials en ik denk dat het een leuke bezigheid voor ze zou zijn.
Kunt u mij wat knikkers geven? Dankjewel
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 301-gasten