Wood Energy Market Study

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
fredetsabie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/04/09, 18:31

Wood Energy Market Study




par fredetsabie » 11/04/09, 18:37

Hallo,
Ik ben bezig met het opzetten van een bedrijf voor de verwerking en verkoop van brandhout, en uw mening zal mij niet interesseren.
U kunt de onderstaande link kopiëren/plakken. Dit is gewoon een marktstudie waarmee ik over mijn leningen kan onderhandelen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Frederik.
http://www.abc-energie.fr.nf/
0 x
Korben Dallas
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 29/08/07, 09:46
Plaats: Rondleidingen




par Korben Dallas » 12/04/09, 17:09

Hallo,

Ik heb deze vragenlijst ingevuld, maar hier zijn een paar opmerkingen:
- Het budget "alleen verwarming" is voor veel huishoudens niet eenvoudig in te schatten. Heel vaak wordt de verbruikte energie niet alleen gebruikt voor verwarming (bijvoorbeeld voor koken, verwarming van sanitair warm water). Naar mijn mening zullen de verzamelde gegevens daarom onjuist zijn.
- Ik zie niet in welke commerciële aanbiedingen ABC energies mij zou kunnen bieden, omdat ik geen precies idee heb van wat dit bedrijf verkoopt. Op de vraag 'wilt u een commerciële aanbieding van ABC Energy ontvangen' heb ik dan ook ontkennend geantwoord.
0 x
fredetsabie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/04/09, 18:31




par fredetsabie » 13/04/09, 08:45

Hallo,

Ik neem kennis van uw opmerkingen.
Het bedrijf wordt momenteel opgericht en zal als hoofdactiviteit de marketing van houtenergie hebben.

Frédéric
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten