Equivalentieproductie van zon, wind en nucleair

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 08/09/08, 13:05

Primo: Uw gegevens zijn meer dan tien jaar oud.

Ten tweede: de belastingsfactor wordt bepaald door het feed-in tariefberekeningssysteem. Op de oude was het nadelig om te proberen verder te gaan dan 2000 uur. Maar sinds 2007 juli 2400 maakt het nieuwe systeem geïntroduceerd met de ZDE's het interessant om naar XNUMX uur te gaan. En maak je geen zorgen, de producenten zullen het halen, want het is in hun belang. De grens is voorlopig niet fysiek, maar wordt bepaald door het financiële belang volgens de berekeningswijze van het feed-in tarief.

Zie het besluit (bijlagen)
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/09/08, 15:04

JANCO! JANCO! JANCO!

was hij het die pleitte voor de intrekking van het voorzorgsbeginsel aan het einde van de Grenelle, omdat het concurrentiebeperkend was?

ah de figuren en de rondingen... die oorzaak! Ik weet zeker dat er niets beters is dan dat tegen de wind in slaan! heb je niets ergers gevonden, Christophe? : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 09/09/08, 15:10

Jonule, je komt hier snel uit forum Als je je zo blijft gedragen... :|

Je hebt het over concurrentieverstorend ... heel slecht gekruist van jou!

Dus vertel ons waar vandaan je surft forums?

Vreemd genoeg hebben we gemerkt dat uw berichten uitsluitend tijdens kantooruren worden geplaatst....en nooit na 16 uur.... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/09/08, 15:37

? wat bedoel je daar? wat is de relatie tussen concurrentie en mijn deelname hieraan forum ?

en het is nog steeds niet mijn schuld als je vaak jancovici citeert, die toch nog steeds geen referentie is in de kwaliteit van zijn oordelen! als we de conclusies van de ronde tafel zien?
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/09/08, 15:38

dan... ben je me aan het bespioneren of zo?
en van wie mag u deze informatie weergeven?
vroeg iemand je?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 09/09/08, 15:42

jonule schreef:en het is nog steeds niet mijn schuld als je vaak jancovici citeert, die toch nog steeds geen referentie is in de kwaliteit van zijn oordelen! als we de conclusies van de ronde tafel zien?


Ah omdat je denkt dat je oordelen beter zijn?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 09/09/08, 15:46

jonule schreef:dan... ben je me aan het bespioneren of zo?
en van wie mag u deze informatie weergeven?
vroeg iemand je?


Welke informatie? Waar heb je het over? Alles is hier: https://www.econologie.com/forums/search.php ... hor=jonule

U hoeft niet naar u te kijken om te zien dat u alleen tijdens kantooruren post... en niets, nooit in het weekend. Het springt eruit bij alle stamgasten...

Er gaat niets boven "info"...sorry dat ik je moet teleurstellen.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/09/08, 15:56

waarom plaats je deze christopher? iemand geïnteresseerd?

Ik merk dat je net als anderen ook onder werktijd post, wat bewijst dat?

dit weekend was ik rock'n'roll aan het dansen, no offence, anders heb ik ook dingen te doen, net als iedereen!

ja zoals je zegt stel je me toch een beetje teleur...

maar terug naar onze schapen: dus je citeerde Jancovici als wat een windturbine van een boer uit 1997 slechts 2000 uur produceert, gemeten op ÉÉN windturbine, en feitelijk gegeven dateert uit 1 ... het is op het punt van Jancovici-technologie! : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 09/09/08, 16:06

jonule schreef:maar terug naar onze schapen: dus je citeerde Jancovici als wat een windturbine van een boer uit 1997 slechts 2000 uur produceert, gemeten op ÉÉN windturbine, en feitelijk gegeven dateert uit 1 ... het is op het punt van Jancovici-technologie! : Lol:


Een park is volgens u een enkele windturbine?
Kent u veel windturbines van 10 MW?

Je hebt weer eens een waanvoorstelling...

ps: voor mijn werkschema's is het niet alleen verkeerd (ik post soms om 2 uur 's nachts, maar ook om 23 uur 's avonds of om 7 uur 's ochtends) maar bovendien ben ik onafhankelijk, dus ik heb nog steeds het recht om mijn schema te beheren zoals ik wil (je 35 uur doe ik ze in ongeveer 3 tot 4 dagen)...
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/09/08, 16:15

ja kort op SLECHTS ÉÉN groep windturbines, ik bedoel allemaal in dezelfde richting op dezelfde locatie geplaatst!
en 10 MW is wat de huidige windturbines doen.


PS: dus dat is het dat je wilt dat we elkaar vergelijken, in het openbaar niet in MP?

al ben ik niet op 35 uur wat stel je je voor, om alles te weten?
daarna ?

Ik werk op een computer Ik heb toegang tot internet, ik gebruik het voor werk en ik ben "gedwongen" om verbonden te zijn met dit elektronische ding, zelfs als mijn werk voordat mijn werk op papier was gedaan ...
maar dat weerhoudt me er niet van om mijn mailbox te checken en pauzes te nemen zoals ik wil!
Trouwens, dat ga ik meteen doen en koffie gaan halen.

het gaat niet om de tijd die verstrijkt: het gaat erom wat je ermee doet.
de klus moet geklaard worden. daarna hangt het af van hoe je dingen ziet, en de functies.

Ook ik kon bij het verlaten van het werk mij wijden aan een forum en objecten opnieuw verkopen in een winkel ... op hetzelfde moment als mijn baan, zoals! : Idee:
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 197-gasten