Nieuwe windturbine 2000 Watts (2kW) Compleet met 3-blades

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
manutopist
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 27/05/15, 11:43

fd2000 en zijn hardware




par manutopist » 27/05/15, 11:56

Hallo allemaal

Ik ben van plan om te investeren in een fd2000 met zijn kit.
Het aanbod is aantrekkelijk, maar voordat ik verder ga, zou ik graag feedback willen hebben, getuigenissen van gebruikers, kopers van deze apparatuur met betrekking tot de fabricagekwaliteit, de betrouwbaarheid, levensduur, onderhoud en prestaties...

Heeft iemand hier een beetje achtergrond over aub? behalve Pierre de verkoper natuurlijk ;o)

Merci.
A+
MC
0 x
Kenny-k
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 10/12/15, 23:42




par Kenny-k » 13/12/15, 23:55

[Flytox Moderatie]

Hier is de windturbine in kwestie, (lees nogmaals het onderwerp fd2000 en zijn uitrusting)

[Flytox Moderatie]
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/12/15, 02:24

[Flytox Moderatie]
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!
De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Kenny-k
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 10/12/15, 23:42




par Kenny-k » 14/12/15, 03:05

Dede,
morgen stuur ik je wat foto's van mijn tuin zodat je kunt zien wat de realisatie van de beste onderwerpen van deze site met betrekking tot ecologie kan opleveren.
[Flytox Moderatie]
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/12/15, 09:27

Ik heb een van deze windturbines gekocht: de dynamo is erg goed: de spanning van 96V is interessant om geen enorme kabel zoals 24V nodig te hebben

de propeller: ik hou niet van... Ik hou niet van de vaste toonhoogte, maar dit is geen kritiek voor de verkoper: de advertentie was duidelijk... het doel van deze aankoop is om het punt een variabele toonhoogte te geven propeller

omvormer: het is een transistorbrug van oud ontwerp die wordt gevoed door de 96V van de batterij die een grote 50Hz-transformator voedt het probleem is een aanzienlijk vermogensverlies, zelfs bij nullast of laag vermogen

moderne omvormers zijn gemaakt met schakelende voedingen waarvan de verliezen evenredig zijn met het uitgezonden vermogen: dus goede prestaties, zelfs bij laag vermogen

conclusie deze omvormer zal dienen als noodstroomvoorziening voor een industriële machine, maar is geen goed plan voor stand-alone windturbinevoeding: deze omvormer heeft al de schakelfunctie zoals een omvormer voor een computer

dit is ook geen kritiek voor de verkoper: hij verkoopt dit materiaal tegen een prijs die laag genoeg is om er een goede deal van te maken zonder te verbergen dat het een oude kit is, gemaakt met elementen die niet noodzakelijkerwijs goed bij elkaar passen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/12/15, 11:28

Kenny-k schreef:Dede,
morgen stuur ik je wat foto's van mijn tuin zodat je kunt zien wat de realisatie van de beste onderwerpen van deze site met betrekking tot ecologie kan opleveren.
[Flytox Moderatie]

We begrijpen allemaal dat deze advertenties niets met jou te maken kunnen hebben sinds ze bijna een jaar geleden verschenen, deze man is een beetje borderline en dat weten we.

Hallo Kenny-k, ik heb je geantwoord in de thread "opslag tussen seizoenen".
[Flytox Moderatie]
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 14/12/15, 11:57

[Flytox Moderatie]

handig om de foto's te sturen voor alle lezers hiervan forum !

dus alvast bedankt voor de foto's!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/12/15, 14:26

[Flytox Moderatie]
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!

De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 14/12/15, 15:32

[Flytox Moderatie]
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 14/12/15, 16:14

[Flytox Moderatie]
0 x
Thiazolinones neuro giftig voor te voorkomen dat zij overal, waanzin, waarbij ten minste ppm, bacteriën en uw neuronen, die de ziekte van Alzheimer vermenigvuldigt !!

De bijen verdwijnen pesticide, Roundup, en worden ons langzaam doden. http://www.pollinis.org/petitions/petit ... noides.php

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 146-gasten