Verticale aswindturbine (Gual)

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
agaat
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/01/07, 14:48

Verticale aswindturbine (Gual)




par agaat » 21/01/07, 16:55

Ik wist niet of het beter was om een ​​nieuw onderwerp te maken of er een voort te zetten, maar na onderzoek zie ik niet waar ik het moet plaatsen, dus sorry als ik een onderwerp heb gemaakt waar het niet nodig was!:?
dit alles om te komen tot wat ik zoek!
Ik zit in de voorbereidingsklasse en tijdens de wedstrijd moeten we een persoonlijk investeringsproject presenteren. het bestaat uit het presenteren van een studie van een systeem, maar op een vrij uitgebreide manier en bij voorkeur in samenwerking met een bedrijf. Ik koos voor de Gual-windturbine, en daarmee forum Ik merkte dat verschillende mensen haar leken te kennen.
Ik probeerde Gual te bereiken en in afwachting van hun info zou ik graag willen weten of iemand iets weet over deze windturbine en mij zou kunnen verlichten.
Ik zou graag iets meer willen weten over het principe van de remzone, de luchtstroom op de bovenste en onderste oppervlakken. Evenals hoe de turbulentie als gevolg van de stator wordt beheerd. En tot slot aerodynamica.
Voila!
Merci d'avance! :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 21/01/07, 16:59

We hebben het er al over gehad op forum

Resultaten op "Gual"
0 x
agaat
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 21/01/07, 14:48




par agaat » 21/01/07, 17:31

Ik heb al alles gelezen over wat er op de website stond forum daarom heb ik dit bericht geplaatst om erachter te komen of iemand iets meer wist
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 21/01/07, 18:23

We kunnen niet meer weten dan wat de Gual-site wil geven ...

Eén ding is in ieder geval zeker: het gaat niet snel ... maar dat lijkt de gemene deler te zijn voor alle energie-innovaties ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten