Energieconversie van ether: voorgesteld schema

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 01/09/08, 10:35

? ....
het is een beetje reductief, maar het wordt toch niet met een hamer gedaan?!

want dat is de rode draad van het onderwerp...

bovendien kan men spreken over dichtheid van de ruimte, intermoleculaire afstand... en stabiliteit/uitwisseling?

hoe veranderen radioactieve deeltjes, moleculen, atomen de omgeving? Ik heb het bijvoorbeeld over gamma-emissie.
grappige emissies ... ja we kunnen gewoon over magnetische velden praten als je wilt! maar dit zijn heilige magnetische velden.
Dus als de pseudo-‘stabiliteit’ van atomen kan worden gewijzigd door natuurlijke krachten, die van onze moeder natuur, wat te denken van de chaotische kracht die wordt gegenereerd door atomen die kunstmatig door de mens zijn gemodificeerd en bovendien blijvend onstabiel zijn?

dus als de orgon het goede is, is de kunstmatige radioactiviteit het slechte.

einde van een hypothetische hypothese ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 01/09/08, 12:42

Maar, maar... je dronk Jonule :D

Het onderwerp lijkt mij volkomen buiten bereik van onze middelen.
Ik ben bang dat de kleine vergadering die door JL Naudin wordt voorgesteld en uitgeprobeerd (zie zijn resultaten) niet opgewassen is tegen het verguisde fenomeen

Om er nu een verdovingsgeweer of een dartwerper van te maken, ja, dat zou leuk zijn : Cheesy:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79138
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 01/09/08, 12:46

Capt_Maloche schreef:Nu wil ik dit onderwerp volgen en ik zal beter gaan kijken wanneer u een samenstel hebt gemaakt dat is gesteld op een precisiebalans die de massa ervan varieert door eenvoudige stroominjectie


Oh ja :) Ik ook! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 01/09/08, 15:43

Dag
wat is orgon ?
Ik snap het concept niet.....
Good luck!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 01/09/08, 17:18

Capt_Maloche schreef:Het is niet dat ik het niet wil spelen, maar het lijkt me allemaal een beetje te "subtiel"

De notie van Ether bestaat eenvoudigweg om ons onbegrip uit te drukken over de verplaatsing van een object of een deeltje in een vacuüm, of van de verplaatsing van het etherische lichaam voor sommige sekten en religies

Nu, deze leegte heeft bijzonderheden die alle natuurwetten kunnen verklaren, het is als het verenigen van alle krachten in een enkele vergelijking, en ik weet dat de wereld eraan gehecht is

het is de graal van de wetenschap van de 21ste eeuw

hi Capt_Maloche
Ja ! De kwantumfysica is de heilige graal van het derde millennium :)
We zijn nog maar net begonnen en het gaat steeds sneller
Tot ziens
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 216 gasten