Een cyclonale supercavitatie generator bij H2O / CO2

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 28/07/18, 23:08

Christophe schreef:Uh het is alweer een tijdje geleden dat we hier de haas grootbrachten: wetenschap-en-technologie/kervran-en-de-transmutaties-van-dierlijke-elementen-t4728.html

Niet eens bang! : Cheesy:


Ik herformuleer:
"Ik wilde het niet hebben over de rol van cavitatie bij biologische transmutaties en de link met het werk van Nanospire Inc; het is al ingewikkeld genoeg om te begrijpen zonder er meer aan toe te voegen."

En voor Kervran:
Hij is niet de enige die afwijkingen constateert... en niet alleen bij de duivin zoals de aangehaalde link aangeeft.
Trouwens, de meeste mensen die hem tegenkwamen, hebben niet eens de moeite genomen om zijn werk en de mogelijke assemblage tussen atomen te lezen...

oprechte spijt : Oops:
1 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par moinsdewatt » 29/07/18, 01:24

Oh nee, Kervran, we gaan niet opnieuw beginnen met deze onzin.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 31/07/18, 14:39

moinsdewatt schreef:Oh nee, Kervran, we gaan niet opnieuw beginnen met deze onzin.


Ga direct naar de sectie "recente zoekopdrachten" uit 1993 in de link die ik al heb gestuurd, ik zal het werk voor je doen:
https://fr.wikibooks.org/wiki/Une_histo ... 3%A9centes

Nog iets: probeer te argumenteren wanneer je met je dwingende beweringen zwaait ... het zal al minder steriel zijn :onheil: .

A-
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par moinsdewatt » 31/07/18, 19:36

Sylvestre spiritus schreef:
moinsdewatt schreef:Oh nee, Kervran, we gaan niet opnieuw beginnen met deze onzin.


Ga direct naar de sectie "recente zoekopdrachten" uit 1993 in de link die ik al heb gestuurd, ik zal het werk voor je doen:
https://fr.wikibooks.org/wiki/Une_histo ... 3%A9centes



Een hoop onzin.

Bijvoorbeeld koude fusie. Martin Fleischmann en Stanley Pons hebben de mogelijkheid ontdekt om zichzelf belachelijk te maken.

Bevestiging van de massavariatie in een vacuüm. Poef poef. Nee, de massa verandert niet.

anti-wetenschapper.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 31/07/18, 22:02

Laat mensen zelf oordelen:

Over de controverse, cavitatiefusie en internationale conferenties, speciaal elk jaar georganiseerd door Russische pragmatici:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Fusion_froide

Vraag jezelf in plaats daarvan af welke wolf je voedt door zo te reageren...
http://sechangersoi.be/5Contes/Nourrirleloup.htm

Ciao
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par moinsdewatt » 01/08/18, 21:23

Sylvestre spiritus schreef:Laat mensen zelf oordelen:

Over de controverse, cavitatiefusie en internationale conferenties, speciaal elk jaar georganiseerd door Russische pragmatici:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Fusion_froide


Oh ja ?

Er zijn ook internationale conferenties over de kleine groene mannen. .......

Conferenties sinds 1990 over koude kernfusie. Ja, niets is ooit uitgekomen als een industriële machine om op deze manier energie te produceren. Beeld

en zoals terecht het Wikipedia-artikel concludeert, waar ik het roerend mee eens ben:

Rapporten van positieve resultaten van koude kernfusie buiten peer-reviewed wetenschappelijke publicaties zijn controversieel en twijfelachtig. Niettemin, gebroeid door de controverse van 1989, de meeste collegiaal getoetste tijdschriften, waaronder Nature, beschouwen koude kernfusie als niet-wetenschappelijk en weigeren elke publicatie erover72,73,74. Het in januari 1990 door John Maddox gepubliceerde hoofdartikel in Nature, dat een belangrijke mijlpaal markeert in de geschiedenis van de controverse, is van zijn kant van mening dat koude kernfusie een gesloten zaak was omdat alle serieuze experimenten negatief bleken te zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 01/08/18, 22:21

Je bent echt zielig, mijn arme minder watt
Post aub de volledige link... en we zullen zien wat er van terecht komt. :onheil:
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Remundo » 02/08/18, 00:52

terug on-topic aub
0 x
Beeld
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par izentrop » 02/08/18, 08:34

Hallo,
Ik denk ook dat er een wetenschappelijke verklaring is voor al deze beweringen, waarvan de redenen destijds misschien niet bekend waren, op voorwaarde dat er serieus onderzoek werd gedaan. Plots vallen al deze belachelijke theorieën uit elkaar.

Bijvoorbeeld: De geheimen van de eierschaal
Na het uitzetten zijn de twee buitenste lagen meer geconcentreerd in osteopontine dan de binnenste laag. Deze rijkdom zorgt voor een grote stevigheid, omdat de nanostructuur van kalksteen dichter is.

Tijdens de laatste dagen voor het uitkomen lost de kalksteen van de binnenste laag en de middelste laag gedeeltelijk op om het calcium te leveren dat nodig is voor het stollen van het skelet van het jonge kuiken. Het ei wordt dan minder stevig, terwijl de botten van het kuiken dat klaar is om geboren te worden, worden verstevigd. De kleine hoenderachtigen kunnen dan gemakkelijk door hun schelp heen prikken.
Biologische transmutatie heeft zijn geheimen die heel goed verklaard kunnen worden zonder rokerige theorieën. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Sylvester spiritus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 23/09/17, 15:03
x 35

Re: Een cyclonale supercavitatie generator op H2O / CO2




par Sylvester spiritus » 02/08/18, 11:07

"Niemand is blinder dan hij die niet wil zien..."

Waar je het over hebt heeft niets te maken met biologische transmutaties, en zou moeten stoppen met het zien van de kip en het ei of het ei en de kip; er zijn genoeg andere anomalieën waargenomen in de levenden:
https://fr.wikibooks.org/wiki/Une_histo ... C3%A9poque

Wat koude kernfusie betreft, dat is het zeker LA Ontdekking van onze tijd:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Fusion_froide
Zoals elke grote vooruitgang, wordt het bespot en sterk bekritiseerd door de dinosaurussen die doordrenkt zijn van trots en zelfvoldaanheid.
wat ze geleerd hebben.
Nee, ik doel niet op iemand in het bijzonder... er zijn er op elke straathoek!!!
0 x
"De onwetende denkt dat ze alles weten, de geleerde denkt dat hij niets weet ..." Lao Tseu

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 255-gasten