drum machine wassen waaier

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

drum machine wassen waaier




par Michel avignon » 15/04/10, 21:17

Dag
Mooie prestatie
1 uw montageherstel bij het sorteren is niet goed, dou oververhitting, daarvoor heeft u een sorteerbrug nodig 5 ingangen 3 fasen en meer en minder, dit is te vinden bij verschillende bedrijven die elektronica verkopen op de Weeb.
2 het wiel moet de dynamohoek ongeveer 130 tot 180 ° in de draairichting rijden, moet verschillende tests uitvoeren
3 Afhankelijk van waar u zich bevindt, kunt u een bedrijf vinden dat lasersnijden uitvoert, en Alu 15 mm verschillende sterren laten maken met X-armen, afhankelijk van het aantal messen, dat u bevestigt met afgedichte lagerschroeven (ze kunnen boor de bevestigingsgaten
4 uur maak een Magneto dubbele effecten met permanente magneten 24 V 3 AAC, bij lage rotatie
om je te helpen kan ik je adressen en foto's van mijn studie geven, schrijf me op mijn e-mail,
Michel Avignon
0 x
Michel avignon klusjesman
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 15/04/10, 22:28

hello,
een beetje UIT over het onderwerp maar over het herstel:
gezien in de metro van Marseille:
levering van 76 trolleybussen (elektromotor) in 1942 reden ze tot 1963 en toen ze stopten werden de elektromotoren geborgen en geïnstalleerd op nieuwe treinen die tot 1981 reden !!
zouden we dat tegenwoordig nog steeds doen :?
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

drum machine wassen waaier




par Michel avignon » 16/04/10, 18:27

Flytox schreef:
Bovendien braken de armen (in zamak) van een van de trommels opnieuw: het dwaalt meer dan dat gaat goed ... het zal de derde keer zijn dat ik ze probeer te repareren ...


Als je bedoelt dat het vlot overstag gaat, moet er een eenvoudig systeem zijn om het zijwaarts te houden. Bijvoorbeeld een "frame" dat is verbonden met de randen van de beek maar dat vrije verticale bewegingen laat om het waterniveau te volgen. De parasitaire krachten op de messen kunnen afnemen.


In mijn bericht P 53 geef ik aan dat we ze kunnen vervangen door een laser gesneden in aluminium 15 mm een ​​sterbijltak te maken en daarnaast de gaten boort die we willen
Michel avignon
0 x
Michel avignon klusjesman
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

drum machine wassen waaier




par Michel avignon » 16/04/10, 18:33

Christophe schreef:Hier is het wiel "op zijn plaats" goed "gestabiliseerd" met simpele bladen en vlak zoals verwacht (stuk grenen pallets dus!). De 3e vlotter ontbreekt nog (onder de 3e rail). A priori, het is niet nodig om achter het stuur te "pilaren": de huidige + aubanage onderhoudt het vlot zeer goed en de pitch en roll zijn beperkt. Ik zal een kleine video voor je maken om een ​​idee te krijgen.

Beeld

Ik zal in deze configuratie werken aan de koppeling met de generator.

Voor de definitieve mesontwerpen gingen we gisteren naar een "echte" molen:

Beeld

Blijkbaar niet de moeite waard om zo "gecompliceerd" te doen ... maar ja, er is ongeveer 2 m val die ik niet heb ... en bovenal is het goed gekanaliseerd ...

Beeld

Volgen !! :D

Hallo op deze pagina zien we een prachtige molen, waar is hij en waarvoor werd hij gebruikt

Michel
0 x
Michel avignon klusjesman
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 19/04/10, 12:00

A) Ja om de zamac te vervangen, maar u moet het lager (waarvan de kooi in de zamac in werking is getreden) verwijderen en daarom een ​​onderdeel met goede ribben reviseren ... het is meer dan te veel herstel ...

B) Het is de Hotton-molen in België. Het was waarschijnlijk een timmerfabriek.

De muren en het dak zijn volgens mij in 2006 gerenoveerd.

Je moet informatie op het net vinden.
0 x
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

drum machine wassen waaier




par Michel avignon » 19/04/10, 12:53

Christophe schreef:A) Ja om de zamac te vervangen, maar u moet het lager (waarvan de kooi in de zamac in werking is getreden) verwijderen en daarom een ​​onderdeel met goede ribben reviseren ... het is meer dan te veel herstel ...

B) Het is de Hotton-molen in België. Het was waarschijnlijk een timmerfabriek.

De muren en het dak zijn volgens mij in 2006 gerenoveerd.

Je moet informatie op het net vinden.


Hallo, bedankt
A) Als ik alle afmetingen heb, vraag me dan om het in Alu te laten maken, het zal gemakkelijker zijn om een ​​nieuw lager te plaatsen, ik kan het voor de juiste prijs hebben Ik heb alleen de diameter van de as nodig
om te snijden, kunt u net zo goed 2 tot X takken maken, afhankelijk van het aantal messen en de gaten geboord maken om het lager (4 van 10 MM) en die om de messen te bevestigen
C) over het sorteren van gelijkrichter ??? de eenvoudigste en om er een te hebben bij het sorteren van 5 pins minder verlies dan 3 in Mono-paar in driehoek

D) voor uw tests denk ik dat de dynamo Realize van Primevere (foto's kleine windturbine), omdat deze een grote diameter heeft en daarom langzamer draait

Hoe dan ook, Alternator moet zijn
ongeveer tussen 20 en 35 ° of 145 ° en 160 ° afhankelijk van de draairichting om het gyroscopische effect te compenseren
en niet onder de as

Ik blijf beschikbaar om u of andere geïnteresseerden andere informatie te geven

Binnenkort zal ik een blog maken over mijn realisatie een Magneto met dubbel effect 24 V 3 ACA tussen 300 350 Tm

Michel Avignon

ps: bewerkt door Christophe, verwijder het vinkje bij "Deactivate BBCode" in je profiel.
Waarom ?? het blokkeert wat, Nieuw zijn op deze site (het is niet gecontroleerd) Michel
Avignon
0 x
Michel avignon klusjesman
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

drum machine wassen waaier




par Michel avignon » 19/04/10, 18:40

Dag
bijgevoegde tekening van mijn ster uitgesneden Lazer

8 aluminium takken van 8 mm, as van 20 mm diameter 500 mm

gemonteerd op een RVS lager

Michel Avignon

Beeld
0 x
Michel avignon klusjesman
Michel avignon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 01/04/10, 21:09
Plaats: Avignon

drum machine wassen waaier




par Michel avignon » 20/04/10, 09:35

Dag
voor wat het interessant vindt om mijn bericht te zien
van elektriciteitsproducent hometrainer

Michel Avignon :P : Idee:
0 x
Michel avignon klusjesman
Avatar de l'utilisateur
moulino51
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/02/12, 01:50
Plaats: Op het land in de buurt van Reims
x 3




par moulino51 » 05/06/14, 01:48

Klein opgraven :D

Goedenavond iedereen,

In plaats van te beginnen op een plat blad waarvan de schokken slechte prestaties geven, is het beter om naar een Poncelet-type wiel te gaan.
Namelijk: het terugkerende probleem voor een schoepenrad is de lage rotatiesnelheid (je hebt een snelheidsvermenigvuldiger nodig)

Voor de berekening van het brutovermogen van een val is de formule
9,81 * debiet in M3 / s * Valhoogte (in meter).
Neem voor een goede installatie een totaal rendement van 0,7 (van het wiel naar de terminals van de generator).
Voor een plat schoepenrad is de opbrengst 0,4 tot 0,5

En voor een kwaliteitswiel (Sagebien, Poncelet, Zupinger) kan de opbrengst oplopen tot meer dan 0,6. :D

GS
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241

Opnieuw:




par Remundo » 21/02/24, 12:09

moulino51 schreef:Voor de berekening van het brutovermogen van een val is de formule
9,81*instroom M3/s*Valhoogte (in meters).

het debiet moet worden uitgedrukt in kg/s

of voor water, wat op hetzelfde neerkomt, in L/s

het vermogen zal in Watt (W) zijn
0 x
Beeld

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 349 gasten