Dikte en sterkte van gehard glas

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 05/01/09, 15:34

Harde (al) ex, hitte, blussen, schimmel, bal, zuignap ... Nostalgie Kameraad? Beeld

Vat het niet slecht op, misschien ben ik het die verdraaid is? : Mrgreen:

cunseulair spreek je in het geval van een zonnepaneel neem ik aan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6979
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2903




par gegyx » 05/01/09, 16:14

Nou ja, ik heb je niet verteld over het overvloedige zweet dat langs mijn puberale borst druppelde, tot aan mijn losse slip die te zien was in mijn jumpsuit, met de wijd open ritssluiting ...
: Lol:
Ik zwerf door een verhaal, omdat ik het interessant en de moeite waard vond om te onthouden.
In gieterijen en walserijen kan het niet idyllischer zijn, maar ik heb alleen dat geweten.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 05/01/09, 16:33

Ja, dat was een geweldige anekdote!

Ik heb 2 maanden gewerkt (1999 geloof ik) bij SOLAC platte producten in Straatsburg bij de verzinkerij. Het was leuk om de Archimede-duw van de babybadeend te bedekken, maar in een gesmolten gegalvaniseerde versie, toen we (met de hand ... nou ja met de tang) de zinken blokken in de smeltkroes (en nog iets) in kleinere hoeveelheden toevoegden, ik denk aan aluminium!).

Een paar jaar geleden was er een sterfgeval aan de lijn!

Ik heb ook gezweet :) Haaaaaa zware industrie is mooi ... ik heb pas zijn laatste adem in Frankrijk gekend ... terug in 20 of 30 jaar?
0 x

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten