Ecologische zwendel, komt zeer binnenkort?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Za-va
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 11/03/06, 10:55




par Za-va » 18/11/07, 09:29

hallo allemaal.
na het goede woord econology, stel ik het woord escrology voor oplichting voor.
0 x
onwetendheid maakt Menner schapen of we willen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 18/11/07, 11:01

Escrologie :)

Niet slecht moet het concept echt ontwikkelen! (om het aan de kaak te stellen begrijpen we elkaar goed)

1ere doel: strontpompen!
0 x
Evea Renovatie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 26/10/09, 10:10
Plaats: Châtenay-Malabry (IdF)




par Evea Renovatie » 26/10/09, 11:22

Hallo,

Hier is een artikel met een interessant videoverslag over het probleem van oplichting en problemen die eigenaren ondervinden om hun huis te renoveren zonder een fout te maken.

http://blog.evea-renovation.com/exemple-de-realisation/comment-ne-pas-se-tromper-au-moment-dentreprendre-des-travaux-de-renovation/

--------------------------
Onafhankelijke energiebesparende adviseur: http://www.evea-renovation.com
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 26/10/09, 11:25

Nou de video, bedankt Evea! Ik zal het doorgeven!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/10/09, 11:46

.....? dit bedrijf is een "makelaar in energierestauratiewerken" ...
Zonder vooruit te lopen op zijn competentie, maakt het nog steeds een intermediair en wint het welke oplossing dan ook.

Niet beter dan de anderen, eigenlijk ...
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 26/10/09, 11:48

Moué, verhindert niet dat de video op zijn blog goed is, ik heb het gewoon op de site gezet: https://www.econologie.com/energie-chauf ... -4145.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/11/09, 10:59

Ontvangen per e-mail over: https://www.econologie.com/energie-chauf ... -4145.html

Hallo meneer MARTZ,

Ik zag je video: energie, verwarming, isolatie en ECD: pas op voor oplichting en leugens!

Zelfs als er inderdaad enkele marges zijn op het gebied van onroerendgoeddiagnostiek, vind ik het een beetje gemakkelijk om op onze rug te typen!

De rol van de APB is niet om een ​​berekening te maken van het werkelijke energieverbruik van een woning volgens de levensstijl van de kopers. Het is inderdaad een conventionele berekeningsmethode om de koper in staat te stellen meerdere woningen te vergelijken en om in de best mogelijke omstandigheden de verbeteringen aan te brengen die in de woning moeten worden aangebracht om de energierekening en dus de hoeveelheid CO2-emissie. In uw rapport zien we 27 ° (als ik het goed heb geobserveerd!), Bij de conventionele methode vertrekken we van 19 ° in de woonkamer. Alleen daar heb je een sterk verschil! Wij zijn geen thermitiens maar technici die zijn opgeleid en gecertificeerd om normen toe te passen en te volgen. Het probleem met betrekking tot ECD is, net als bij alle andere vastgoeddiagnostiek, gekoppeld aan het beleid van lage prijzen ten koste van kwaliteit - dankzij grote groepen en andere franchises - Van mijn kant waardeer ik mijn onafhankelijkheid en moedig ik de strijd aan vakbonden zoals spidibat !!! Ik denk dat dit het soort gevecht is dat ook kan worden aangevoerd. Bedankt voor uw aandacht
Christophe L.
0 x
yoananda
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 60
Inschrijving: 30/10/09, 15:32




par yoananda » 13/11/09, 13:24

Er is een zwendel en zwendel als ik mezelf mag toestaan.

Aan de ene kant zijn er de "kleine" oplichting wanneer u een product krijgt dat niet zo groen is als het beweert te zijn, zoals de nieuwe bollen vol kwik die het hele land pinda's besparen. , maar er is ook DE grote zwendel in ecologie, wereldwijd, als geheel, zeg maar, industriële ecologie.

Omdat "wij" ons, individuen vragen om het gewicht van de ecologische transitie te dragen, terwijl de grootste vervuilers en verspillers de industriëlen zijn.
Laat ze beginnen door hun fabrieken groen te maken voordat ze groene producten aan ons verkopen.

Het zou beter zijn voor groene fabrieken die dezelfde auto's produceren dan dezelfde fabrieken die groene auto's produceren ...
En veruit ...

Idem voor het vervoer van goederen, enz ...

Ik zeg niet dat we geen deel van ons te doen hebben, maar we zijn verre van de eerste betrokkenen, als individuen.

Ecologie is slechts een grote "escrologie", het woord is uitstekend om het roofzuchtige kapitalisme wat langer te laten overleven
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 13/11/09, 14:04

Er is enige waarheid in wat je zegt, maar ik denk dat alle besparingen goed zijn om te nemen ... te beginnen met gloeilampen en 10 miljoen fluorescentielampen hebben inderdaad een impact op het verbruik van een land. Zelfs als deze impact kan worden 'uitgewist' door een enkele slechte politieke beslissing, zoals oververlichting van wegen of stadscentra ...

ps: "escrology" is voor 1 moment geregistreerd op @econologie https://www.econologie.com/forums/arnaques-a ... t4498.html : Cheesy:
0 x
Corpse Grinder 666
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 148
Inschrijving: 17/11/08, 11:54




par Corpse Grinder 666 » 13/11/09, 14:10

de diagnose is een beetje een puinhoop met G ***** niet?
Wanneer alles naar de oppervlakte wordt gebracht, wanneer het in volume moet zijn, toch? Bovendien kan ik vandaag met een Ricain-koelkast in klasse A zitten, omdat alles op een waarde wordt gezet, noodzakelijk naast het kennen van de efficiëntie van de motor, maar niet noodzakelijkerwijs voor de keuze van het product.
Voor een huis is het identiek, ik heb het cijfer / m3 nodig, maar ik moet ook het totale verbruik weten en dat het ook per tranche is geplaatst. Dit stelt individuen ook in staat om echt verantwoordelijkheid te nemen om hun idee van huis te herzien (representatief als de auto van de sociale klasse waarin we daarom zijn, hoe groter het is hoe beter het is en nog meer als het een product is groen: zo heb ik een goed geweten) dat vaak enorm is. een klein huis van 65 m² met 2-kamers is mogelijk: het verbruikt minder dan een huis in 130 m² met identieke isolatie en het verbruikt minder grondstof ....

de grootste oplichting zijn de gelegaliseerde ... en er zijn ....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten